052

4.4K 215 21
                                    

Keiharde S/O naar m_marokkaantjexx ze heeft gewoon even een deel voor mij gefixt in 1 dag. Follow en promoot haar, ze vindt het by the way leuk om verhalen te schrijven dus ik denk dat ze het leuk zou vinden als je even geen inspiratie hebt dat je haar dan kan berichten (via privé) 💘 Heel erg bedankt voor je mooie deel, en veel liefde naar jouuuu!! 🔐🙋🏽👭

De volgende ochtend werd ik heerlijk wakker naast m'n mannetje, ik besloot hem verder te laten slapen en ging eerst douchen om daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt te maken voor mijn 2 boefjes. Als ik terug denk aan de afgelopen maanden moet ik heel wat inhalen met mijn gezin. Mohiem ik ga dat achter me laten en verder gaan met mijn leven, alles is al mektab {om een verwarring te voorkomen ze denkt aan dit onder de douche}

Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Anouar die aan het schreeuwen was omdat hij mij zocht.

Ik deed snel m'n badjas aan en ging de badkamer uit. Toen ik m'n kamer inliep zag ik mijn mannetje en mijn boefje samen spelen op het grote bed. Ik gaf ze allebei een kus en liep mijn inloopkast in.

Net toen ik mijn lingerie aanhad kwam Yassine achter me staan in zijn boxer. Hij draaide me om en begon me te zoenen, ik wist waar dit naartoe leidde dus onderbrak dit door te zeggen dat ik nog het ontbijt ging maken.

Ik zag dat hij het jammer vond. Dus fluisterde ik in zijn oor: "vanavond ben ik helemaal van jou"

Opeens was hij helemaal happy, maar goed ik liep naar beneden en zag Anouar tv kijken. Wat is het toch een schatje.

Ik begon de tafel te dekken en heb alles op tafel gelegd. Toen we klaar waren met ontbijten gingen we de stad in en zijn we winkel in winkel uit geweest. De hele dag had ik geen last van Hassan en heb ik hem niet gezien gelukkig. Toen we klaar waren met shoppen zijn we wat gaan eten in Rotterdam.

Anouar was moe waar hij wou naar zijn oma dus brachten we hem naar mijn moeder, en gingen we richting ons huis. Net toen ik op de bank zat kwam Yassine op me liggen en ik wist wat hij wou dus liep ik naar boven, de badkamer in en kleedde ik sexy om waarna ik erna op het bed ging liggen. Wat er verder gebeurde tussen man en vrouw, de liefde bedreven dus..

Paar weken later

Ik voelde me al een paar dagen echt beroerd dus was ik van plan naar de dokter te gaan dus had ik een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Het was dus tijd om naar de dokter te gaan, ik stapte m'n auto in en reed richting het ziekenhuis. Toen ik aan de beurt was kreeg ik te horen dat ik zwanger ben, en dat al 2 maanden..

Follow m_marokkaantjexx
Commenttt en stemm 💘💘

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu