Yassine
Ik was zo blij dat ze de verrassingen leuk vond, alleen het zijn er nog meer. Ik bedoel maar, de reis gaat pas 's nachts om half 2.
"Ghis, pak je koffers nu snel alles wat je nodig hebt voor 3.5 weken"
"Oke'' ze gaf me een kus op me mond van blijdschap.Ik hou zielsveel van haar..
"Wat zei je?"Hmm volgens mij dacht ik dit hard op.
"Dat ik zielsveel van je hou"Een grote lach komt op haar gezicht.
"Ik ook van jou'' en ze huppelt weg naar onze kamer om in te pakken. Ik doe maar het zelfde.~
Het is nu ongeveer 8 uur, ik pak al onze koffers en neem ze alvast mee om in te laden in de auto.
"Ga je mee''
"Gaan we nu al"Ik knik en loop alvast door en achter me hoor ik de slaapkamerdeur dicht gaan. Ik laad de koffers in de auto en zie Ghislaine het huis uit lopen. Snel doe ik de kofferbak dicht en open de bijrijders deur. Ze geeft me een kus en gaat in de auto zitten. Zelf ga ik ook in de auto zitten.
Ik rij weg, maar naar waar weet ze nog niet.
Ze ziet dat ik andere borden volg en er komt meteen wat op in haar gedachten.''Hoezo rijd je niet naar Schiphol?"
"Wacht nou maar af"
"Maar Yassine! Ik zie er niet uit!"
"Niet nodig, je bent mooi zoals je bent" ik leg mijn hand op haar been en wrijf over haar been. Ik voel haar hand op mijn hand. De gedachtes dwalen weer een beetje af naar onze huwelijksnacht.. Jaja, the first time.Ik bewonder mijn vrouwtje echt, ze doet alles in huis.. en dan Anouar mijn kleine en haar kleine natuurlijk. Hij zit lekker bij zijn oma, daar hebben we een tijdje geen last van ookal mis ik hem wel. En dan nog die kleine in haar buik.. ben zo trots op haar op hoe ze alles maar doet elke keer, ik zou het niet na kunnen doen. Ik ben echt maar dan ook echt gezegend met haar als vrouw. Ik heb het goed getroffen.
Ghislaine
We zijn onderweg naar weet ik veel waar het enige dat ik weet is dat ik er niet uit zie. Vind het nu al vreselijk but GUESS WHAT, over een paar uur naar Dubai. Can't wait. Geen idee hoe hij dat elke keer flikt maar ik laat het er maar bij.
En eindelijk zijn we er. We zijn bij een nieuwe sushi eettent. Het heet Motto Sushi. Ik ben dol op sushi hmm. Ik stap uit en vergeet voor even dat ik er niet uit zie.
Hij pakt mijn hand vast en we worden begeleid naar onze tafel, in een hoekje achterin bij het raam. Fijn ik hou van zulke plekken. Het is hier ook prachtig, het is erg groot met een bar in het midden. Het is wit met zwart en een verwarming in de vloer. Mooie nette leren banken en bij de bar mooie nette zwarte krukken. Mooie grijze lampen met glitters en de muren zijn grijs, met hier en daar wat kunstwerk erop. Prachtig."Kan ik iets voor jullie bestellen?"
"Ja graag, ik wil graag... nummer 22, 15 en 27, als dat kan?"
"Tuurlijk""En voor mij wil ik nummertje 11, 30 en 66"
"Komt eraan" ze geeft een knipoog en lacht en loopt meteen weg. Na een paar minuten komt ons eten er al aan, Yassine en ik hebben een beetje bijgekletst over de naam van onze baby.Wat vinden jullie het mooist?
Layla of Linaya? Ik ben verliefd op beide.. can't choose.{Ja ze is zwanger, dit werd bekend gemaakt in een paar stukken terug!}
Snelle service trouwens, echt top. We hebben maar 10 minuten ofzo zitten wachten. Nog geen eens volgens mij. Verliefd kijk ik naar het eten, dit gaat mij zeker smaken hmmm.
~
Aangekomen op Schiphol en het is nu 10 over 12. We zijn ruim optijd. Ik besluit even naar de Victoria Secret te gaan en koop wat nieuwe luchtjes. Ze ruiken echt lekker wollah niet normaal.
Ik koop ook nog wat nieuwe bikini's met een soort stoffige doorzichtige doek om mezelf een beetje nog te beschermen tegen mannen. Yassine koopt ook meteen nieuwe zwembroeken en ik koop nog nieuwe louboutin's.
Ik draai me om en omg.. ik wist niet wat ik daar zag. Volgens mij was dit een droom.
"O-m-g Yassine.. draai je om'
"Die wil ik Yassine, dat is het perfecte jurkje o-m-g'Hij loopt er lachend naar toe en snel loop ik hem achterna. Ik zoek er nog een bijpassend tasje bij en hakken en ik ben meteen verkocht.
Oke het is niet eigenlijk echt een jurkje maar ik bedoel, jullie zouden hem ook niet laten staan!
"De vlucht van Dubai om 01:30 vertekt over een half uur, kan iedereen zich verzamelen bij de douane!?"
Yassine en ik lopen naar de scan voor onze koffers en die pakken we er meteen uit en lopen naar de douane voor ID controle. Na dat we dat gedaan hebben lopen we het vliegtuig in.
"Prettige reis!"
We gaan rustig zitten en wachten af tot we de riemen om moeten doen en dan vertekken we richting Dubai..
Kon het niet laten om nog even een klein deeltje te schrijven, in mijn vervallende les uren ugh. Moet zo naar school voor maar 3 lesuren besef je die wjw.
VERGEET NIET TE STEMMEN.
VERGEET NIET TE COMMENTEN.
VERGEET DIT BOEK NIET IN JE BIBLIOTHEEK TE ZETTEN.XXXXX
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.