Ghislaine
"Yassine pak je spullen we gaan naar het strand a matttieeee" "Ewa praat niet zo, je bent een vrouw geen man" ik barste in lachen uit en knuffelde hem. Gelijk erna pakte ik een tas waar ik 2 handdoeken in deed en 2 lakens, om op te liggen. Ik stopte er zonnebrandfles in en wat eten en drinken, mijn sleutels, telefoon, geld en een kam.
In de badkamer deed ik mijn army bikini aan. Aan de onderkant van mijn bikini had een doorschijnende kanten rokje, zodat niet iedereen mijn bil zag, misschien een beetje maar mhm is toch bedekt. Ik deed mijn haren in een hoge knot en liep de badkamer uit om mijn slippers aan te trekken. Vervolgens riep ik Yassine, want hij was nergens te bekennen. Het duurde even, maar toen was hij er weer helemaal bij, in zijn army zwembroek. Staat hem echt mooi, en dan die mooie buikspieren erbij, die mooie armspieren holy shit ehhhhh.
"Ready?" vroeg ik. Hij knikte ja en samen liepen we ons hotel uit. We liepen hand in hand naar het strand, want dat was toch 5 minuutjes lopen. Het hotel zat er zo-waar naast. Dus dat was mooi meegenomen. De warmte van de zon voelde ik op mijn lichaam, en geloof me, het was echt heel erg warm. Ik hou van dit land, het liefst zou ik gewoon willen verhuizen naar een warm land, gewoon voor 1 jaartje of 2 jaartjes. En dan weer naar Nederland ofzo.
We kozen een plekje uit precies in de schijnende zon, want wie wilt er nou niet nog bruiner worden dan hij/zij al is. Overal zag je kinderen spelen en rennen, was mijn lieve Anouartje hier nou maar. Snel keek ik naar mijn buik, ik kan niet wachten om mijn kleintje te bewonderen. Wisten jullie nog een paar hoofdstukken terug, de babynamen? Die zijn compleet veranderd. We hebben een nieuwe babynaam.
Voor een jongetje hebben we: Nassim en voor een meisje hebben we: Souhaila Noëlla.
Zo, jullie weten de namen al, let's hope for a girl. Or both hihi.
Ik ben compleet verliefd op de namen, Souhaila is 100% Marokkaans, en dan heb je Noëlla, totaal niet Marokkaans, maar ik vind apart super leuk, en bijna niemand heeft dat.
"Waar denk je aan?" hoor ik naast me. "Aan ons kleintje" vertel ik kalm. "Aiii, ik hoop een meisje wollah" "Ik ook" vertel ik met een glimlach.
"Ik ga een duik nemen, ga je ook mee?" Ik knik nee, en gelijk rent hij weg naar de zee. Hij kijkt nog even achterom, en checkt alles goed om me heen. Leer mij mijn man kennen, zo overbeschermd als wat..
"Hoi" ik kijk op en zie een meisje staan, best jong denk ik, ze ziet er niet bepaald oud uit.
Ik kijk in haar ogen en vraag of ze Nederlands is. Ze knikt en begint met praten. Ze vraagt de heletijd dingen over Yassine, iets wat me irriteerd.
"Wie ben je eigenlijk?" vraag ik rustig. Best gek we praten al 5 minuten ofzo, en weet haar naam geen eens.
"Euh, Jalysha" antwoord ze. Mijn ogen worden groot. "De ex van Yassine?" vraag ik. Ze kijkt omlaag, bang voor wat er gaat komen. "Ja" komt er moeilijk uit. "Niet denken dat het me boeit, het is toch al verledentijd. En dan erbij zijn wij al getrouwd en verwachten we ons 2e kindje" "Uhh" "Dus probeer maar niets" vul ik erachter aan.
Uit reflex geeft ze me een klap. "Hoe durf je vieze bitch, Yassine is en blijft van mij. Ik heb nog steeds zijn verlovingsring" afkeurend kijkt ze naar mijn ring. "Mooier dan die van jou" lachend kijkt ze naar me. Ik sta op en geef haar gelijk een vuist op haar neus. "En nu sirtkowed vieze slet, wie denk je dat je bent eh" ze loopt weg en voel gelijk armen om me middel.
Snel kijk ik achterom en zie een boze Yassine. "Ik heb alles gezien" fluisterd hij. "Hoezo deed je dan niets" "Omdat ik wou weten wat ze probeerd uit te halen tussen ons, ze zal er alles aan doen" "Luister, doe ik ooit iets met een andere vrouw, zal dat uit wraak en dwang zijn vanuit Jalysha of één van haar hulpjes, of door een stofje" ik knik snel, zulke verhalen heb ik vaker gehoord.
Dan stoppen ze iets in je drankje waardoor je niets meer weet en dan luister je naar hun en is je leven zomaar verpest in één poep en een scheetje.
HAHA GA STUK OM DIE UITSPRAAK.
Sorry dat ik zo weinig upload, maar heb proef examens volgende week dus ben beetje aan het leren enzo, druk voor school, mbo en al die shit HAHA.
Nu kunnen jullie weer een beetje vooruit. Dit stukje sloeg eigenlijk nergens op maar wou geen extreem saai stukje.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.