Ghislaine
Vermoeid loop ik naar de bank en plof met een zucht neer. Ik kijk Yassine intens in zijn ogen aan en meteen kijkt hij naar mijn buik. Hij versnelt de passen van de keuken naar de bank en komt voorzichtig naast me zitten. Hij doet een arm om mijn schouders en trekt mij naar hem toe, met een hand op mijn redelijke dikke buikje geeft hij mij een tedere zoen. Dit voelt zo goed, en ik ben zo blij met hem. Ik had me geen betere en respectvollere man kunnen vinden. Ik weet waar hij op doelt, op zijn lusten.. Maar helaas, over 6 maanden kunnen we weer dus dat wordt nog even doorzetten. Van de zwangerschap merk ik eigenlijk niks, toen ik zwanger was met Anouar, mijn zoontje die bij Yassine's moeder verblijft had ik vreselijk veel buikpijn, voelde me ook echt een maand beroerd. Die zwangerschap was vreselijk, maar nu heb ik een prachtig gezond kereltje waar ik tot over me oren verliefd en gek op ben.
"Hoop dat je onze baby er snel uit perst" ik schrik op uit mijn gedachten en moet ineens heel hard lachen om zijn opmerking. Arm kind, wilt ook graag zijn lusten bevredigen. Ik kijk hem in zijn mooie ogen aan en negeer even zijn levensverhaal, ik zet mijn vinger op zijn lip terwijl ik hem zachtje toe ssht, en meteen zoen ik hem volop op zijn mond. Ik sta op en trek hem mee naar onze kamer, eigenlijk duwend want zelfs lopend zijn we niet van elkaar af te duwen.
Waarschuwing: Het stukje wat nu volgt is een vies sexistisch stukje. Aan jou de keus of je het door wilt lezen of niet. En anders raad ik je aan om door te scrollen tot het kopje "Yassine"
"Weetje Yassine, mijn buikje is toch nog niet zo groot dus je past er nog wel boven op" hij schiet in de lach en laat het me niet nog een keer zeggen. Hij haalt mijn hoofddoek eraf en ik zwiep met mijn mooie lange krullende haren. Gelijk erna volgen mijn kleren dat hij met een ruk lostrekt. Volgens mij heeft hij echt te lang droog gestaan, zijn ogen spreken boekdelen, het glinstert te erg. Hij laat mij liggen in mijn lingerie en trekt zelf ook zijn kleren uit. Bewonderend bekijk ik zijn spieren.
"Bevalt het uitzicht je?"
Ik knik en langzaam komt hij op me gedoken, voordat we beginnen aan het echte werk, drukt hij een kus op mijn buikje en bied alvast zijn excuses aan voor het snelle harde en ruige werk. Ik moet erom lachen en geef hem een speelse klap. Langzaam probeert hij mijn bh open te maken, het lukt hem niet goed voel ik en zonder iets te zeggen open ik zelf mijn bh. Mijn volle borsten, cup D75 komen tevoorschijn en ik zie de lust nu echt in zijn ogen. Hij streelt mijn benen, dichtbij mijn geslachtsdeel.
Echt sorry voor dit vieze stukje maar ja, dit gaan jullie ook in het echte leven doen dus bereid je er maar op voor.. En trouwens, omdat ik dit zo in details beschrijf, ben nog wel maagd hoor!!!! 😂😂😂
Ik voel een tintelend gevoel, bij mijn geslachtsdeel. Een genot gaat mij door diep in mijn lichaam, ik krijg het er warm van maar tegelijk ook kippenvel. Dit voelt zo goed aan, de intieme momenten delen met de man waar je zielsveel van houdt. Langzaam trekt hij mijn string naar beneden en kijkt met grote ogen naar mijn geslachtsdeel.
"Jij hebt net zoveel zin als ik" zegt hij met een duivels lachje. En voor ik het weet zoent hij mij weer, met zachte trekjes aan mijn tepel met de handen van Yassine, laat ik af en toe wat zachte kreetjes. Blindelings doe ik Yassine's onderbroek uit en voel meteen een grote stijve staaf op mijn been drukken.
"Jij hebt er ook zin in" zeg ik grappend.
"Met jou zeker" zegt hij tussen ons intense gezoen door. Langzaam beginnen zijn handen en vingers naar beneden te gaan waar hij een beetje mijn geslachtsdeel streelt. En dan na een paar minuten voel ik iets groots in me, een genot gaat me langs, wat een goed gevoel.Weer een nacht om nooit te vergeten en naakt val ik tegen hem in slaap.
Yassine
Met een goed gevoel val ik in slaap, met mijn vrouwtje in mijn armen. Ze ruikt heerlijk, zelfs na het werkje.
"Yassine, ontbijt is klaar" Ik maak een kreunend geluid en open moeizaam mijn ogen. En daar staat mijn engel naar mij te lachen, ik hou van dat lachje, het geeft mij een gevoel dat ze tevreden is en dan word ik automatisch ook gelukkig..
Na al deze dagen heb ik amper aan mijn kleine monster gedacht. Ik mis hem wel doodveel, ben blij als ik weer terug in Nederland ben en mijn monster weer vast kan houden.
Ik spring uit bed en loop snel naar de douche waar ik een korte routine neem. Na het douchen, droog ik me af en kleed ik me aan. Ik trek een kenzoshirt aan met een trainingsbroek van Chelsea {voetbalclub, geen meid} ik zet mijn haren in model en loop dan zo zwoel mogelijk naar beneden, op uh, mijn sokken.. "Mister handsome is back in his living room, I see" ik geef haar een knipoog en loop naar haar toe waarna ik haar meteen vastpak en een stevige zoen geef. "Ik hou van je... zielsveel" fluister ik onverstaanbaar. Ze glimlacht lief naar me en gaat dan verder met het eten.
"Heb je je eerste ronde ontbijt al op?"
"Yes, I do" ik leg mijn bord aan de kant en meteen komt ze aan met 2 borden. Ze legt het voor mijn neus neer en wow, that smell is amazing. Het zijn gebakken gevouwen broodjes met erin nutella en aardbeien, eroverheen heeft ze poedersuiker gestrooid. Echt hoor, blijf het zeggen maar mijn vrouwtje is de beste van allemaal."Yassine er wordt op de deur geklopt, doe open" en inderdaad wordt er op de deur geklopt. Ik loop normaal naar de deur en trek hem open. Woede, woede en nog eens woede. Woede is er wat in mij opborreld, ik sta oog in oog met
Hahaha plottwist doei.
Xxxxxx
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.