Het is half 4. "Shit, Yassine komt me zo ophalen" snel bel ik Samira op om alles te vertellen. "Samiraaaa, ik moet je zoveel vertellen! En voor dat ze kan antwoorden begin ik al met het verhaal over Yassine" "Omg, wat leuk. Dushi beter ga je nu douchen en omkleden het is al 4 uur! Ik ben zo blij voor je en gun het je echt. Hou van je en tot morgen schat!" "Doei, luff" ik hang op en ga snel douchen. Ik trek schone lingerie aan en een skinny jeans met gaten, strak shirtje waar je me zandloperfiguur goed inziet, bruin jasje en mijn royaums. Ik doe argan olie in me krullen en nog mascara en een rozige lipgloss. Ik loop naar beneden en pak mijn michaelkors tas. Ik stop er mijn sleutels, telefoon, oordoppen en portomonnee in. Ik hoor de bel gaan. "Shit, dit is vast Yassine" ik ben zenuwachtig als hell en durf bijna de deur niet open te maken. De bel gaat nog een keer. Oke Ghislaine, gedraag je normaal en doe die fucking deur open. Met al mijn moed doe ik de deur open. "H...hey" komt er moeilijk uit me mond. Yassine kijkt me aan met open mond. Ik schrik, straks vind hij me lelijk? "Wauw a zine.. Je bent prachtig" ik lach verlegen naar hem en pak zijn hand vast. Hij geeft mij een kus op mijn voorhoofd en we lopen naar zijn auto. Hij houdt de deur voor me open en ik stap in. Hij loopt naar de achterbak en pakt er een bosje bloemen, chocola in hartjesvorm en een grote teddybeer uit. Mijn hart smelt. Ik kijk hem met grote ogen en open mond aan. "Wauw Yassine! Dit is zo lief, ik..ik hou van je" Shit, kwam dat nu echt uit me mond? Heb ik letterlijk gezegt dat ik van hem hou? Ik hou mijn hand voor mijn mond. "Is niks zina, ik hou ook van jou" ik word rood en kijk hem verlegen aan. "Dus hoe gaat het met mijn prinses?" "Gaat goed en met mijn prins?" "Perfect, ik zie jouw mooie ogen, gezichtje naast me" Omg, wat doet hij met me. Mijn buik maakt rondjes, hij maakt me nog zo verlegen ook. Hij pakt mijn hand vast en geeft er een kusje op. "Waar gaan we eigelijk heen?" "Gewoon, zie je dan wel" "Yassine, ik vind het echt lief van je en ik waardeer het echt wat je allemaal voor me koopt en doet. Maar het hoeft allemaal niet, je kan het toch ook in woorden zeggen? Ik bedoel ik wil het niet verpesten maar je doet iets met me, ik weet niet wat je met me doet maar dit heb ik echt nog nooit gehad. Je geeft mij gewoon zo'n warm gevoel, gewoon dat ik veilig bij je ben en er me niks kan gebeuren als jij bij mij bent.." Yassine kijkt me aan, hij lacht. "Prinses, jij weet niet wat jij voor mij betekent. Hiervoor had ik relatie maar ging niet goed. En ik hoef het niet in woorden uit te leggen als het ook groter kan. Alles voor mijn prinses."
Omg dit is zo lief, ik kan hem echt niet uit mijn hoofd zetten. Zo leuk, lief, knap, aantrekkelijk in 1 woord: perfect. Alles wat ik zoek heeft hij. Na een paar minuten stopt hij met rijden en stapt snel de auto uit. Net wanneer ik de deur open wil doen heeft hij het al gedaan. "Stapt u maar uit prinses" hij pakt me hand vast en gooit de deur dicht van zijn auto. "Yassine, waarom doe je dit? Je neemt me gewoon mee naar het duurste Marokkaanse restaurant!" Hij lacht en zegt "gewoon meelopen, we gaan het gezellig maken" ik lach en loop naast hem. Als we binnen komen zijn meteen alle blikken op ons gericht en binnen no time voel ik me bekeken. Yassine merkt het en laat mij voor hem lopen. "Ik heb gereserveerd" zegt hij. "Onder welke naam?" "El Mouchari" "loopt u maar mee" ik loop naast Yassine en hou zijn hand vast. "Neemt u maar plaats" de ober geeft ons de menu en komt later terug. Na alles gegeten te hebben wilt hij mij nog spreken.
"Ghislaine, ik weet niet wat je doet. Maar je moet er echt mee stoppen, je maakt me gewoon gek" lacht hij en gaat weer verder. "Je geeft me zon raar gevoel, wollah nog geen enkel meisje heeft ervoor gezorgd dat ik zo iets voel voor een meisje, je bent gewoon bijzonder. Je bent prachtig Masha'Allah. Ik mag van geluk spreken om met zo iemand als jou uit te mogen gaan. " hij geeft me een kus op me voorhoofd. Ik bloos maar ik snap het niet, hij zegt niet wat ik wil horen! Wilt hij niet mijn hand komen vragen? Ik zou een moord doen voor zo'n man.. Als ik later thuis ben stap ik meteen onder de douche en kleed me om in me huisjurk. Ik zet de bosbloemen in een vaas op mijn kamer en de teddybeer naast me bed en de chocolaatjes in me kast. Met een fijn gevoel en Yassine in mijn gedachten val ik in slaap.
Yassine perspectief.
Het is bijna 5 uur. Ik kom naar beneden en zie me moeder stralen. "Mijn zoon, je wordt groot je bent een prachtige jongen. Mijn toekomstige dochter mag van geluk spreken" "hahah Yemma, ik hou van je" ik pak de bosbloemen, teddybeer en chocola. Ik loop nog even naar me moeder en geef haar een kus op haar wang. "Tot straks yemma" "vertel me alles mijn zoon en succes" met een lach loop ik de deur uit naar mijn auto. De zenuwen gieren door me lijf. Ik parkeer naast haar huis op een hoekje en bel aan. Ze doet de deur open en wow.. Ik kijk haar aan alsof ik nog nooit een meisje heb gezien. Ze is zo mooi, prachtig.. Wauw. Ik zie dat ze bloost en ik pak haar hand en neem haar mee naar me auto. Ik maak de deur open en laat haar instappen. Ik pak de teddybeer, chocola en bosbloemen uit mijn achterbak en geef het aan haar. Ze bloost weer en lacht verlegen, zo schattig. Nou de rest weten jullie wel van het openbare verhaal van hierboven, geen zin om het meer te typen. Na de afscheid rijd ik terug naar huis. Ik zie me moeder blij kijken. "Hoe was het?" Vraagt ze met een lach. "Het ging perfect Yemma, ik hou van haar.. Ik krijg haar niet uit mijn hoofd" "wanneer ga je haar hand vragen?" "Als ze binnenkort 18 is yemma" "Grote jongen, ik ben trots op je. Ze heeft goede invloed op je, je straalt zo heb ik je nog nooit gezien" ik lach en geef haar een knuffel. Ik loop naar de badkamer ga douchen en trek mijn real madrid trainingspak aan. Ik ga naar me kamer en kijk nog even tv. Ondertussen met mijn gedachten bij Ghislaine val ik in slaap.Nieuw vervolg is onderweg.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomansaV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.