Pfff, het is al de tweede dag dat ik hier zit. Ik word slecht behandelt, krijg maar een beetje te eten en het drinken is ook niet goed. Ik krijg drinken met rare dingen erin, willen ze me vergiftigen ofzo? Gelukkig is er nog een douche waar ik normaal water uit krijg. Ik zit hier elke dag opgesloten, ik mag niet één klein stapje de deur uit of ik word al geslagen. Ik heb overal blauwe plekken en schrammen, mijn gezicht is vermagerd, dun.. Mijn lichaam is ook vermagerd, dit is niet meer de echte Ghislaine, dit ben ik in mijn oudere jaren. Ik lijk wel 50.
Bij die gedachte rolt er een traan op mijn wang. Weer denk ik aan Yassine, hoe heeft hij mij zo kunnen belazeren? Er rollen nog meer tranen over mijn wangen, ik hou van hem en ik haat hem. Oh my Allah, wat moet ik doen?"Ghislaine" hoor ik een mannenstem zeggen.
Ik hou mijn mondje dicht en dan gaat de deur open. Hij kijkt me aan, met zijn heldere ogen en legt een jurkje met hakken en wat sieraden met een tasje op mijn bed.
"Jij trekt dit straks aan, we gaan straks naar een feest. Jij gaat als mijn vrouw"
"Nee Rayan, NEE!"
"Wat zei je?"
Hij heft zijn hand omhoog, en weer roep ik nee. Ik laat het over me heen gaan, hij geeft me een platte hand op mijn blote bil, en op mijn wang. Mijn hele bil is rood, eigelijk al paars van al dat geslaan van hem.
"Ga je nu wel mee of wil je nog een klap?"
Ik knik nee, ik durf niet meer te praten. Ik sta op uit bed en wil me omkleden.
"Kan je weggaan?"
"Nee, je bent mijn vrouw dus mag ik het zien. En ik heb je al gezien, waar schaam je je voor"
"Ga gewoon weg" kuch ik.
Ik pak al mijn kleren bij elkaar en sprint naar de douche. Hij probeert me in te halen, maar te laat. Ik heb de deur al opslot gedraait. Ik kleed me snel om en doe wat make-up op.
Ik open rustig de deur en daar staat Rayan weer, met zijn hand omhoog om mij te kunnen slaan. Maar tot mijn verbazing houd hij zijn hand omlaag, en kijkt me aan.
"Wow je bent echt prachtig" hij kijkt me ineens verliefd aan. Ik glimlach naar hem en hij bewonderd me. Deze jurk staat me echt goed. {zie omslag, omslag is van iemand die ik ken}
Hij strekt zijn hand uit, ik geef hem een dodelijke blik en loop alvast voor 'm uit. Hij houdt zijn handen omhoog zovan, okay okay ik geef me over. Hij loopt me achterna en ik ga alvast zitten in de auto. Na een paar minuten gaat hij eindelijk rijden. Hij zet zijn hand op mijn bovenbeen, ik sla zijn hand weg. Na een pijnlijke stilte zijn we eindelijk aangekomen. Hij probeert mijn hand te pakken, maar ik weiger.
"Kom op Ghislaine, je moet wel een beetje doen dat je van me houdt"
"Mooi niet"
Er komt een brede grijns op zijn hoofd en loop langzaam naar mij terwijl hij hoofdschuddend-nee loopt.
Ik zet een fake glimlach op en loop gewoon door naar binnen.
"Wat een bitch is zij"
Hoor ik van verschillende vrouwen. Op het feest kijk ik goed rond, iedereen bewonderd mijn jurk. Ik voel me niet op mijn gemak en ik zie dat Rayan met andere vrouwen praat. Gelukkig, hij is mij vergeten. Misschien kan ik nu weglippen. Ik loop snel door naar de deur, er staat een bewaker. Ik loop gewoon door en dan voel ik een hand die mijn arm vastpakt.
"Gaat u niet samen met uw man. Wacht even, ik haal hem wel"
"Neenee hoeft niet"
"Jawel wacht hier oke"
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.