4.Glume

2.8K 141 16
                                    


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ce a fost asta?A fost ca şi...eu nici măcar nu ştiu..ashh.A fost ca o arsură sau  o descărcare electrică..Am făcut ochii mari.De ce naiba simt acest sentiment când ating o profesoară?E o femeie!Oh doamne!Asta nu este bine.Eu niciodată nu am simţit asta cu Austin,niciodată!Deja mă sperie.

Am mers să dorm în noaptea aia,dar a fost practic imposibil.Mă trezeam constant.Şi continuam şi continuam să visez cu ea.Că râmâneam după ore,că venea la mine acasă să îmi dea meditaţii...că...că..Din fericire m-am trezit înainte.Doamne!ce s-ar fi întâmplat după asta?M-am uitat la ceasul de pe măsuţă şi lipseau 10 minute să sune alarma.

Am oftat şi m-am ridicat din pat.Cu siguranţă am nevoie de un duş rece.Ce naiba mi se întâmplă?

*******************************************

E curios cum mă preocupam toată ziua dar când o vedeam...toate preocupările dispăreau.Iisuse!Sunt un gândac ciudat.

-"Bună dimineaţa guys." zise cu un zâmbet mare

-"Bună dimineaţa." am zis mai tare ca toţi.Da,v-am spus că ceva e rău cu mine,inclusiv ea şi-a dat seama şi a ridicat sprâncenele surprinsă.Cred că am văzut un mic zâmbet ce ameninţa să se extindă,dar nu sunt singură.Probabil că am ajuns să delirez.

-"Copii o să vă iau tema,aşa că vă rog să o aveţi pregătită."

Rahat!După ce m-am tot gândit la ea ieri am uitat complet de temă.Oh shit!Niciodată,dar niciodată nu am uitat să îmi fac tema la engleză,de asta am cele mai bune note.Rahat!

Domnişoara Jauregui a început să ia tema fiecărui student şi înainte să pot reacţiona, era deja lângă mine.

-"Domnişoară Cabello,tema ta?"

-"Eu eh...am uitat."

Am auzit şoapte în toată clasa.Da,era vorba despre prima dată.Nu e necesar să ne prefacem că am zis ceva ce mi-ar schimba viaţa.

-"Bine,va trebui să rămâi după oră şi să o faci atunci." A zis severă.

Eu eram prea supărată ca să o privesc sau să-i răspund.Oricum,ea e singura vinovată că nu voia să iasă ieri din mintea mea.Jummm!!!

Rapid am dat din cap,dar rahat!Ea mă privea după umăr şi privirea ei era atât de intensă încât mai bine m-am dedicat să scot nişte cărţi din rucsac.Simţeam cum îmi ard obrajii...oh nu! Ce mi se întâmplă?

Unul câte unul corecta rezumatele.Adevărul e că o făcea cu destulă rapiditate şi m-a impresionat mult.Odată ce a terminat,a chemat pe fiecare student la catedră pentru a-şi aclara îndoielile.

Am oftat şi m-am sprijit pe spătarul scaunului,aşteptând să se termine.Cineva să mă omoare acum!

****************************************
Clopoţelul a sunat,indicând sfârşitul zilei şi m-a surprins crezând că mai avem o oră...?pff..se pare că nu.Aşa că trebuie să o înfrunt pe Jauregui în acest moment.Urghh.

Studenţii au dispărut pe uşa  şi am rămas singură cu ea.Am ţinut capul pe masă,aşteptând  să nu mă observe.

-"Domnişoară Cabello,veniţi vă rog."
Am scos un geamăt de frustrare,m-am ridicat şi am tras scaunul după mine,lăsându-l să cadă lângă ea.

-"Te rog stai jos" am făcut ce a zis şi m-am uitat la ea.Ea arată foarte bine astăzi.Bine,adevărul e că arată bine tot timpul,dar...Oh doamne! De ce zic asta?Sunt heterosexuală!

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum