Din păcate am fost întrerupte de un mesaj,încă o dată.Mulţumită obişnuinţei m-am ridicat să îl iau,dar Lauren încă mă ţinea,am luptat puţin cu ea,dar s-a înclinat şi m-a tăcut cu un sărut.Când am fost pe punct să fac mai profund sărutul,s-a îndepărtat.M-am încruntat şi am conectat buzele noastre din nou,dar când am deschis gura să îşi introducă limba...s-a îndepărtat iar.-"Gatah!" am strigat.
-"Hm?" a răspuns înclinându-se să mă sărute încă o datā şi...Rahaaat!A dispărut din nou.
-"Dacă nu mă laşi să te sărut,nu ai voie să mă atingi."
-"Ah,da?Opreşte-mă" Doamne!!Vocea ei răguşită mi-au umezit lenjeria.
Am încercat să mă ridic,dar mă ţinea strâns.Am luptat pentru cel puţin 10 minute,dar tot nu îmi dădea drumul,ea era destul de puternică.-"Ai terminat?" a întrebat în timp ce cădeam înapoi pe pat,gâfâind şi obosită mulţumită încercărilor mele inutile de a mă elibera,am dat din cap pentru a confirma.
-"Fată cuminte."
Mi-a dat drumul din strânsoare,fără să se deranjeze să îmi dea un sărut potrivit,şi a primit o moacă din partea mea,ce a făcut-o să râdă.Nu mai sunt săruturi pentru tine atunci!Mi-am întins braţele după care mi-am luat telefon să verific ultimul mesaj,de la Dinah.
-Am o petrecere de Halloween!Vii?-
Mi-am dat ochii peste cap şi i l-am arătat lui Lauren,ce mi-a oferit un zâmbet,dar mi s-a părut puţin trist.
-"Ce e?" am întrebat-o luându-i mâna şi jucându-mă cu degetele ei.
-"Nu e nimic" a răspuns cu acelaşi zâmbet trist.
-"Spune-mi" m-am încruntat,nu îmi place să ţin lucrurile aşa şi cred că mulţumită expresiei mele a înţeles.
A oftat profund şi m-a strâns puternic de mână. -"Doar că...Alcool şi Austin şi dansuri cochete şi..."
-"Crezi că te însel?" am întrebat incredulă
-"Nu Camz,doar...Urgh când am fost cu cineva ce era cu alte persoane pe la spatele meu.."
-"Aşa ca tu chiar crezi că te înşel?Şi chiar crezi că aş putea fi aceeaşi nesimţită?" tonul meu a crescut considerabil,nu pot să cred ce insinua.
-"Camila te rog."
-"Nu Lauren,ce s-a întâmplat cu Eu sunt a ta şi tu eşti a mea?" am prins de brăţara ei şi de colierul meu,arătându-le.
-"Cred că petrecerile ca şi aia sunt pline de tentaţii şi tu eşti încă o adolescentă.." a oftat.
-"Aşa că doar pentru că sunt mai tânără înseamnă că nu am creier şi coştiinţă?Wow Lauren." m-am ridicat şi am început să mă îmbrac,nu voiam să mă cert,dar eram foarte nervoasă.
-"Unde mergi?" m-a întrebat din pat.
-"Plec,nu te îngrijora,nu o să merg la petrecerea aia dacă asta te deranjează" i-am răspuns cu cel mai rece ton posibil.
-"Niciodată nu am spus că nu poţi merge.."
-"Bine,atunci spune-mi te rog ce vrei să spui pentru că de fiecare dată când zic ceva îmi spui că nu e asta sau nu e cealaltă.Spune-mi." m-am întors,oferindu-i toată atenţia mea.
-"Doar îmi amintesc că atunci când eram de vârsta ta şi nu eram într-o relaţie,îmi plăcea să mă duc la petreceri,ca să mă îmbăt... să flirtez,să dansez cu lumea şi alcoolul a jucat un rol foarte important în asta."
-"Chiar tu ai spus-o,nu erai într-o relaţie,eu sunt.Asta înseamnă că nu o să merg pe acolo să mă aflu în treabă.Şi pentru numele lui Dumnezeu,nu aş vrea să fiu din nou cu Austin,nu o să sărut pe nimeni pe la spatele tău Lauren.."
-"Dar tu m-ai sărutat şi pe mine,dar şi pe Dinah pe la spatele lui" m-a întrerupt.
Guau.Ea a fost acolo,ea a fost fucking acolo.Eu nu am vrut să îi răspund pentru că strigam la ea cu siguranţă.Aşa că mi-am luat restul hainelor,geanta şi am ieşit din casa ei.
Probabil că erau aproximativ 45 de minute de mers pe jos până la mine acasă,dar aveam nevoie de aer oricum.
..........
Am sunat-o pe Cheche să vină ca să îi povestesc ce s-a întâmplat mai repede.Ne-am aşezat în pat şi eu eram pe punct să plâng gândindu-mă la prima mea ceartă cu Lauren
-"Mila,nu fii supărată,hai" Dinah m-a încurajat,ştergându-mi o lacrimă.
-"Eu pur şi simplu nu înţeleg ce am făcut Cheche.Într-o secundă era fericită,dar după tema petrecerii a apărut şi ea practic m-a acuzat că sunt infidelă."
-"Ţi-am spus scumpo,ea are probleme de încredere şi trebuia să fii înţelegătoare...îţi aminteşti?"
Nu am răspuns şi am continuat să refuz apelurile de la Lauren,ce a făcut-o pe Dinah să ofteze.
-"Vreau să merg,dar nu vreau să o pierd." i-am spus când telefonul meu a sunat din nou.Înainte să îl pot lua Dinah m-a împins şi s-a aşezat pe spatele meu,prinzându-mă acolo.Mi-a luat telefonul.
-"Hey Lauren"
-".................."
-"Mila nu poate răspunde acum"
-".............."
-"Nu,ea este bine,doar că....înfine,care e faza cu petrecerea mea?"
-".............."
-"Bine,ea mi-a zis că nu vine."
-"............"
-"Ştii că Mila nu te-ar înşela niciodată,nu?Eu o cunosc de mulţi ani şi e persoana cea mai sinceră.Da,te-a sărutat,şi pe mine când era cu Austin,dar hai,ea nu îl iubeşte.Te iubeşte pe tine."
Oh Iisuse Hristoase din ceruri,Dinah tu nu ai zis asta.Nici măcar nu i-am spus lui Lauren că o iubesc,dar Dinah merge pe acolo zicând-o?M-am întors spre Dinah cu ochii cât cepele,care cum mi-a văzut faţa şi-a dat seama de greşeala ei.
-"Vreau să zic...ea se îngrijorează pentru tine,ea nu ar face nimic să te rănească."
Dinah a încercat să rectifice situaţia în timp ce îşi lovea capul cu palma,murmurând pentru ea că a comis o prostie.Păi are mare dreptate. Am gemut şi mi-am pus capul pe pat,lovindu-mă de pernă în continuu.
-"Promit că o să am grijă de ea oricum...nu te deranjează dacă mă sărută,nu?" Dinah a încercat să glumească,dar zâmbetul ei a dispărut imediat când Lauren a răspuns ceva. -"Glumesc.." a râs. -"Um,am o soluţie..dă-mi numărul tău şi o să te ţin informată,de acord?"
Dinah şi-a luat telefonul şi a început să scrie numărul lui Lauren probabil,după care a terminat apelul.Am privit-o,aşteptând,dar normal că nu mi-a spus nimic din ce a vorbit cu iubita mea.În schimb,s-a dat jos de pe mine,şi-a luat laptopul şi a început să navigheze pe site-uri web de costume.
-----------------------------------------------------
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...