68.Perverso

1.9K 105 14
                                    

-"Și eu te iubesc." a oftat,a fost mai mult o ușurare de fapt.Și-a sprijinit fruntea de a mea și ne-am bucurat de senzație.Am fost mai aproape,dar în acest moment,asta era tot ce voiam...

Asta a fost,până am primit un mesaj de la tata.

-Hey Mila,sper că ești bine.
O să rămân afară în seara asta.
Te iubesc dragă
Și spune-i lui Lauren să fie cuminte.

Tata xx-

Eu nu mă puteam opri din râs și i-am arătat lui Lolo telefonul,ea doar a făcut o moacă atunci când a văzut mesajul.

-"El clar nu știe că fiica lui e cea perversă din relație." a glumit și a primit un pumn jucăuș în umăr

-"Gatah,cui îi spui tu perversă?" m-am încruntat

-"Celei care se joacă cu breteaua sutienului meu." a zâmbit.

Ochii mei s-au deschis cât cepele și mi-am dat seama că avea dreptate,eu nici nu știam ce făceam.Era ca o a două naturalețe pentru mine,m-am roșit și am plecat capul.

-"Hey,nu te îngrijora,îmi place." a zâmbit.

Am ridicat privirea și ochii ei erau în flăcări.Déjàvu?Mi-am ținut privirea fixă pe ea,iar ochii ei erau tot mai întunecați.Era ca și o baltă de nisip mișcător,făcându-mă să mă scufund cu fiecare mișcare pe care o făceau.Iisuse!Lenjeria mea era leoarcă,nu știam dacă o să mă pot abține de la ce voiam să fac.

Am prins-o de gât și mi-am lipit buzele de ale ei.Acesta nu era ca și săruturile dulci pe care obișnuiam să ni le dăm,sau ca și săruturile de lângă frigider.Acesta m-a făcut să tremur de pur extaz,în timp ce limba ei își reclama locul în gura mea.Eu îi aparțineam,iar ea știa asta.

Ea a gemut în gura mea,în timp ce ne luptam pentru dominație.Limbile noastre se loveau și împingeau între ele,am simțit când șoldurile ei au început să urce și să coboare.Am închis ochii cu forță când și-a mutat una dintre mâini și a lăsat-o pe fundul meu,înainte să-l ciupească obraznic.Am gemut puternic și asta doar i-a crescut dorința.

Nu m-am surprins când a început să mă tragă de gât,așa că m-am ridicat și mi-am ridicat picioarele ca să le învăluiesc în jurul taliei sale.Lolo era puțin mai înaltă ca mine și atât de puternică,de m-a ridicat și m-a ținut acolo cu ușurință,în timp ce mergeam spre scări.

Știam că ar fi dificil pentru ea să urce așa între săruturi,așa că i-am spus să mergem la canapea,am cumpărat una nouă și era mult mai mare și curată...perfectă pentru momentul acesta.

A murmurat un da și s-a întors spre canapea.Am căzut pe ea și buzele noastre între-deschise s-au separat pentru câteva milisecunde,înainte să se întâlnească din nou,se simțea atât de natural,atât de fucking perfect.

I-am strâns coapsele în jurul alor mele și a luat brațul meu ca să-l pună sub capul ei.Ne-a încrucișat degetele,le-am aruncat o privire și nu am putut evita să nu zâmbesc.

Mâna mea liberă și-a făcut drum pe umerii săi până la formele ei tonificate.Am început să mângâi,și de data asta mi-am folosit unghiile,nu palma.Mi-am amintit de ceva ce îi plăcea,așa că am început să o mângâi pe abdomen de sus în jos,până ce a gemut.

I-am simțit mâinile încercând să tragă de bluza mea,de care m-am scăpat cu multă plăcere.Odată ce spatele meu a fost gol,m-am sprijinit de canapea.Săruturile ei mi-au lăsat gura și a făcut un drum de la buzele mele la mandibulă,până la sânii mei.

Mă tortura lăsând săruturi senzuale pe tot pieptul,evitând să-mi atingă sfârcul care avea mare nevoie de atenție.Mi-a scăpat un geamăt și am arcuit spatele,împingându-mi sânul în gura ei,dar ea doar zâmbea și continua cu celălalt.Am luptat cu ea,dar a rămas nemișcată,ceva ce mi-a plăcut pentru că îmi amintea de dominiul său.Când a decis că m-a torturat suficient,a scos limba și a făcut mici cercuri în jurul sfârcului,până ce însfârșit l-a luat în gură,limba ei umedă și delicată îmi oferea plăcere.

-"Ești frumoasă." a murmurat cu sfârcul meu încă în gură.Mi-am mișcat mâinile și i-am mângâiat capul în timp ce ea îmi sugea sânii ca un nou născut,până și-a folosit dinții.Mi-a plăcut puțină sălbăticie,iar ea știa asta,așa că mi-a luat sfârcul între dinții ei perfecți și și-a ridicat trăgând de el,cealaltă mână masându-mi celălalt sân,degetele ei lăsând urme roșii care dispăreau după.

-"Mm Lolo" am gemut când mi-a lăsat sfârcul.Ținea una din mâini pe pieptul meu în timp ce-mi săruta stomacul,până ce a ajuns la talie și la pantaloni.M-a privit,iar eu doar am mârâit.-"Fă-o."

Ea imediat mi-a dat jos pantalonii și i-a aruncat.Aerul cald mi-a lovit feminitatea ca un val puternic și îmi rezulta dificil să rămân dreaptă.S-a înclinat,eliberându-mi brațul și și-a dus nasul la nivelul lunjeriei mele.A luat o respirație profundă,după care a expirat.

-"Mi-a fost dor și de tine." a râs și s-a uitat la mine,doar ca să mă vadă ținându-mi capul cu incredulitate după ce a zis.

-"Ești scârboasă." am râs.

-"Taci." a răspuns,și înainte să îi pot răspunde,mi-a lins de jos în sus feminitatea peste lenjerie,făcându-mă să tremur din cauza intensității cu care a făcut-o.Abia de m-am atins în toate aceste luni.În tot acest timp am fost deprimată și nerăbdătoare,nu am avut timp să mă masturbez?...sau întrebarea potrivită e...de ce nu m-am masturbat?Bine,păi Dinah mi-a luat un vibrator pe care l-am folosit o dată,,dar nu îmi oferea plăcere,așa că doar l-am aruncat într-un dulap și am uitat de el.Ce se întâmpla în acest moment era tot ce am visat în lunile astea.

-"Dă-i jos" am șoptit,abia de eram în stare să scot un sunet din cauza lucrurilor pe care mi le făcea Lolo.Își introducea limba în intrarea mea,făcându-mi lenjeria roșie să intre în mine,doar puțin.Era o senzație ciudată apropo,era ca și cum limba ei ar avea propriul prezervativ,dar făcut din material.Ea mi-a ascultat cererea și mi-a dat jos lenjeria,deși nu le-a aruncat,doar s-a uitat la ele.M-am încruntat confuză.

-"Visam să porți ceva asemănător,dar negre." a zis.-"Nu am putut evita,ești așa frumoasă și aveam nevoie să mă gândesc la tine,că de nu aș fi înnebunit....și nu eram o perversă." a râs.-"Dar îmi plăcea cum arătai în ea."

Înainte să se poată înclina înapoi spre centrul meu,i-am spus să aștepte și am fugit pe scări,lăsând o Lauren foarte confuză.Îmi uram corpul,dar asta era fantezia ei.Așa că m-am dus la mine în cameră și mi-am luat un sutien negru care a creat un decolteu mai mare și o pereche de tanga la fel.

Adevărul este că le-am cumpărat pentru Lauren,nu e glumă.După ce a dispărut,le-am folosit eu.

M-am uitat în oglindă,iar coastele și șoldurile mele nu se mai notau așa tare pentru fericirea mea.Acum eram mult mai sigură să mă plimb pe acolo.

Am stins lumina din camera mea și mi-am trecut degetele prin păr înainte să cobor scările.Zgomotul familiarirat a făcut-o pe Lauren să mă privească și mandibula ei s-a lăsat,în timp ce ochii ei călătoreau pe tot corpul meu,în principal concentrându-se pe lenjeria de pe mine.Am coborât ultimele trepte și mi-am început mersul spre ea,balanțându-mi șoldurile cât de bine am putut.Din fericire anorexia nu mi-a afectat picioarele și fundul la fel ca stomacul și spatele....fundul meu era mare și delicios cum mi-au spus întotdeauna.

Odată ce am ajuns la ea ,m-am oprit și am așteptat să mă privească în ochi din nou,deși a cam întârziat puțin pentru că era prea ocupată privindu-mi picioarele și fundul acoperit de lenjeria neagră.Ea a extins mâna și m-am înclinat puțin ca să mă poată atinge peste material și pe sub el.

-"Arăți wow." a zâmbit și însfârșit m-a privit în ochi.Când a făcut-o,m-am aruncat pe ea și am ținut-o sub mine.

-"Mi-ar plăcea să fiu în vârf." am zâmbit.

-----------------------------------

Și se pare că nu e doar un capitol gen,o să fie și următorul și finalul(parte din el.) Încă 2 capitole plâng. :(

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum