-"Oh,Doamne Cam eşti o pierzătoare."
-"Taci Cheche,tu eşti cea imbecilă.Nu înţeleg,de ce nu îmi spui pur şi simplu?"
-"Pentru că eşti foarte proastă şi îmi place să mă joc cu tine."
Du-te dracului.Fată proastă.
*********************************************
Eu şi Dinah aşteptam în afara clădirii alături de restul studenţilor.Eram în ora de matematică atunci când alarma de incendiu a pornit.După protocol trebuie să aşteptăm aici până totul este desprevenit.
Continuam să privesc în jur pentru a vedea unde este Lauren,nu m-am uitat la clasa ei,aşa că probabil este înăuntru încă...Oh! Acolo e.Un zâmbet a apărut aproape imediat pe faţa mea când am văzut-o şi am observat că mi-a zâmbit înapoi.Dinah ne privea cu un zâmbet pe faţă,nu ştiu de ce.
-"Lasă-mă să încerc ceva" zise Dinah şi m-a prins de fund.
-"Gata,ce dra..."
-"Shhh" m-a întors ca să rămân cu spatele la toţi profesorii şi studenţii.Şi-a pus braţul în jurul taliei mele în timp ce cu cealaltă încă mă ţinea de fund.
-"Dinah,toată lumea ne priveşte,nu îţi pasă?"
-"Nu toată lumea.Stai nemişcată." Cine ne privea?Am încercat să mă întorc,dar Dinah nu m-a lăsat.-"Ahhh,bingo."
Dinah a luat mâna ce era în jurul taliei mele pentru a-şi băga mâna în părul meu.După a luat mâna ce se afla pe fundul meu şi a început să o mişte pe faţa mea.Eu eram sigură că în spate era.....Da!......
-"Cineva nu este fericită" Dinah a început să râdă înainte să mă pupe pe obraz.
M-am întors şi am văzut că Austin venea spre noi,a ajuns şi a împins-o pe Dinah departe de mine.
-"Opreşte-te Aus!" m-am încruntat.El tot timpul era gelos pe toată lumea şi se transforma într-o mică problemă.-"Doar stăm aici."
-"Tu opreşte-te,nu am nevoie de bârfe cum că voi sunteţi lesbiane şi să ies ca un prost" a mârâit.Mare imbecil.
-"Du-te dracului copil Mahone,asta e o conversaţie privată." Dinah l-a avertizat cu sarcasmul ei caracteristic.Bestia a ieşit din ea.
-"Baby,ne putem vedea după şcoală da?Poţi veni." i-am spus şi normal că o să se conformeze cu asta.A zâmbit,m-a sărutat şi s-a întors la prietenii lui.-"Ai făcut toate astea ca să-l enervezi?" am întrebat-o pe Dinah confuză.
-"Eu nu vorbeam despre el." Dinah mi-a zâmbit înainte să se uite în altă parte,dar atunci zâmbetul ei a dispărut.-"Căcat.."
Am privit unde se uita Dinah şi am văzut-o pe Lauren cu profesorul nostru de educaţie fizică.El îi şoptea ceva la ureche,iar ea râdea şi îi lovea braţul,flirtând.Atunci s-a apropiat mult mai mult şi ea s-a înclinat să îl pupe pe obraz.Erau atât de aproape încât păreau un cuplu ce întreţineau relații sexuale.Nu ştiam că inima îmi poate ieşi din piept,până am văzut asta.
Dinah m-a luat de mână..
-"Cam.." Eram sigură că Dinah se simţea vinovată,probabil că voia să îmi dea o speranţă.Mulţumesc lui Dumnezeu că nu mi-a zis nimic din ce a descoperit,ea a fost martor la asta.Dacă mi-ar fi spus contrariul de ce era în realitate...inima mea s-ar fi rupt în mii de bucăţele.
-"Sunt bine" de fapt nu eram.Vocea mea sensibilă a făcut-o pe Dinah să îşi dea seama.Mă gândeam: cum o persoană atât de super ca Lauren ar putea avea mâna pe pieptul lui în timp ce el îşi demonstra pectoralii,încercând să o impresioneze,fără îndoială.Am văzut cum îmi zâmbea de multe ori dar....Mi-am şters o lacrimă,nu am nevoie să văd mai mult.
-"Ea este o cochetă Cam,pun pariu că are un ego enorm şi se alimentează cu el.E o şerpoaică." zise Dinah încercând să mă facă să mă simt mai bine.
Toată lumea a trebuit să se întoarcă la ore,Dinah a trebuit să se ducă la clasa ei,aşa că am plecat capul,mi-am luat rămas bun de la ea şi m-am apropiat de Aus.El m-a văzut puţin supărată şi şi-a pus braţul în jurul meu pentru a merge la următoarea oră....
Engleză.
****************************************************
-"Bună dimineaţa guys." ea inclusiv suna diferit.-"Azi avem un documentar şi nişte fişe.O să ne uităm la documentar şi o să răspundeţi la întrebările de pe foaie.Camila vrei să faci asta?" Ea suna amabilă,deloc cochetă.Tot era în capul meu idiot.Am dat din cap,privind pământul.Nu m-am uitat la ea nici măcar o dată de când am văzut-o cu tipul ăla.
A mers prin toată clasa şi a început să împartă fişele.Mă rugam să nu se oprească la banca mea,dar a făcut-o.Şi atunci,m-a atins.Avea mâna sprijinită pe spatele meu,nu voiam asta,aşa că m-am întors neîndemânatic,încercând să nu mă mai atingă,din fericire ea a înţeles indirecta şi şi-a retras mâna.
-"Te simţi bine scumpo? m-a întrebat.Uhh..Nu îmi spune scumpo,pun pariu că şi lui i-ai spus scumpule.Am dat din cap şi am decis sa mă întorc să o văd pentru o fracţiune de secundă înainte să mă uit în altă parte.Din colţul ochiului puteam vedea cum se încrunta.
Am ridicat privirea pentru a vedea ecranul digital interactiv pe care o să ne pună DVD-ul şi mă întrebam de ce ne-a făcut să ne uităm la Romeo şi Julieta pe televizor când ea avea asta.Poate pentru că filmul era pe un VHS şi nu pe DVD,nu sunt bună cu tehnologia.
După ecranul care se afla pe catedra ei,i-am văzut figura.Eu eram sigură că mă privea.M-am uitat la ea şi nu am greşit.Avea privirea fixă pe mine.Probabil că se întreba dacă mă simt în realitate bine..Nu,nu eram bine şi nu o să rămân nici la meditaţii.
Când mi-am terminat fişa despre documentar Lauren a început să le strângă şi,cum mă aşteptam,s-a oprit ca să mă întrebe dacă sunt bine.I-am zis 'da' în cel mai rece ton posibil,a înteles indirecta şi a plecat.
A ajuns momentul să plecăm şi imediat m-am lipit de Austin,ce şi-a pus braţul în jurul meu.Cel puţin era bun pentru ceva în acest moment.Mi-am luat rucsacul şi am ieşit.
Eram la jumătatea holului când am auzit-o pe Lauren strigându-mi numele.Austin m-a privit şi probabil că şi-a dat seama că nu sunt de umor,aşa că am mers în continuare.El a spus că nu mă poate duce acasă(maşina mea încă nu mergea) pentru că trebuia să îl ia pe fratele său mai mic de la şcoală.
M-am îndreptat spre staţia de autobuz şi am observat că nu era multă lume,doar câteva persoane care se urcau în altele şi câteva minute mai târziu,am rămas singură.Ah,şi ziua mea nu putea fi mai bună,a început să plouă şi nu aveam geacă.Doar o bluză şi o pereche de blugi cu talie înaltă strâmţi.Perfect!!
M-am zvârcolit în autocompasiunea mea pentru aproximativ 10 minute până ce am văzut o maşină ce se apropia.Ploaia lovea capota.Ştiam a cui este maşina şi nu voiam să văd...
-----------------------------
OMG ştiu săracuţa Cam.Oh Lauren ce îţi trebuie şi ţie să flirtezi cu profu' de sport?!
Îhhh sper că v-am întristat puţin :))) nu uitaţi de favorite pentru a afla dacă Lauren chiar iese cu profu' sau e o neînţelegere.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...