-"Urghhh" am gemut când lumina mi-a lovit dureros ochii şi capul meu palpita de durere.Niciodată.Nu.O.Să.Mai.Beau.Din.Nou.Am închis puţin ochii ca să micşorez lumina,dar încă nu puteam vedea.Am început să aţipesc din nou,dar după mi-am amintit,şcoala!Am ieşit din pat doar pentru a face o pauză senzaţiei din stomacul meu,mi-am pus mâna pe gură şi am fugit la baie unde am lăsat să scape o cantitate din alcoolul scârbos consumat aseară.Am privit în jur şi eram la mine acasă.
M-am plâns şi m-am prins de sărăcuţul meu stomac.
-"Ugh doamne Mila." zise Dinah când a intrat şi a îngenuncheat lângă mine.A luat părul de pe faţa mea,ţinându-l la depărtare de căderea de apă din gura mea.Am început să plâng şi imediat am simţit cum mă mângâia pe spate.-"Shh,nu e nimic.Scapă de toate astea şi după fac rost de o pastilă,de acord?"
Am dat din cap,şi am continuat să simt ardoarea în gâtul meu.
-"Cât ai băut?" a întrebat Dinah incredulă,în timp ce îmi făcea cercuri cu degetul,delicat pe spate.
-"Suficient încât să uit totul pentru un timp." am zis fără să mă gândesc.
-"Asta sună ca dracu',la fel ca atunci când mi-ai spus că nu poţi rezista 2 zile fără un pahar.Să nu mai intri niciodată în stadiul ăsta,mă auzi?" m-a avertizat Dinah.
M-am înecat şi ea m-a ajutat din nou,ceea ce mi-a permis să expulsez tot ce aveam în stomac,ba chiar cred că mai mult de atât în toaletă.
-"Am vorbit cu ea aseară şi i-am spus ce avea nevoie să audă." zise Dinah,făcându-mă să-mi rup capul încercând să o privesc,doar pentru a-mi veni iar să vomit din cauza mişcării bruşte.
-"Ce ai spus" am şoptit,prea sensibilă ca să pot vorbi corect.
-"Doar hai să mergem,termini aici şi după te bagi în pat,de acord?" a schimbat Dinah tema,nu voia să fie persoana care să îi spună lui Camila că Lauren s-a simţit foarte rău pentru ce a făcut,trebuia să o facă ea.
Camila a dat din cap şi a rămas în baie încă vreo 20 de minute ca să se asigure că nu o să-i vină să vomite din nou.Mulţumită,Dinah a ajutat-o să se ridice în picioare şi a dus-o în pat,unde Camila a adormit aproape imediat.Din fericire nu trebuiau să meargă la şcoală azi,deoarece azi era zi de desinsecţie şi nimeni nu trebuia să meargă,inclusiv Lauren.
Dinah şi-a scos telefonul.
-"Hey,trebuie să ies,poţi veni să ai grijă de Camila,tatăl ei are tură lungă aşa că poţi sta liniştită.Parchează maşina mai sus pe şosea."
-"Sigur,nu o să dureze mult."
-"Ah,foarte bine.Şi...sper că ai scuzele pregătite."
-"Le am."
-"Bine,bine,ne vedem aici atunci,pa." zise Dinah înainte să închidă.
Dinah nu trebuia să plece,dar cele 2 amante aveau nevoie de un timp pentru a rezolva problema.Dinah a ieşit pe vârfuri din camera lui Camila şi a adus un lighian,punând-o lângă pat,în caz că îi venea din nou să vomite,iar aşa nu trebuia să meargă până la baie în starea ei.
................................
-"Intră" zise Dinah când i-a deschis uşs lui Lauren care arăta la fel de rău ca şi Camila.
Lauren a intrat ruşinată cu nişte flori în mână,iar Dinah le-a luat şi le-a dus în bucătărie ca să le pună în apă.
Când s-a întors,Dinah a arătat spre scări şi i-a povestit lui Lauren cât de rău se simţea Camila.Lauren a oftat în răspuns şi a început să urce scările,acum putea auzi cum uşa principală era închisă şi blocată cu cheia.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
Fiksi PenggemarCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...