69.Te rog.

1.9K 98 13
                                    

-"Mmm uite!Domnișoară Cabello." mi-a făcut cu ochiul.

-"Nu vreau să-mi mai spui așa niciodată." i-am răspuns pe un ton sever,asta mă făcea să-mi amintesc de trecutul dureros....din păcate Lauren nu înțelegea.

-"Și de ce domnișoară..."

I-am acoperit gura cu o mână ca să o fac să tacă.Ea s-a încruntat și a încercat să scape de mâna mea,dar nu a reușit.

-"Îți sugerez să taci." i-am spus,strângându-i coapsele cu toată forța pe care o aveam,și am prins-o de mâini cu mâna mea liberă.În momentul în care i-am văzut ochii verzi,aveau o mare flacără și strălucire din cauza dominării mele.Eu știam că ea voia să mă domine,atunci,mi-am luat mâna de pe gura sa,dar ea a început să vorbească din nou așa că mi-am bătut joc și am pus-o înapoi cu aceeași rapiditate.

-"Ce am zis Jauregui?" a mârâit.Ea mi-a întors privirea cu surpriză și i-am simțit dinții sub mâna mea,ea zâmbea...îi plăcea.

Am început cu gâtul ei,inclinându-mă și oferind mici mușcături,făcând-o să tremure și a scăpat un geamăt în consecință.M-am mutat la sânii săi și i-am eliberat imediat de sutien,făcând ce am făcut și înainte,să-mi bat joc.Am început să las săruturi umede și limbi în jurul pieptului său,ea a făcut o mișcare subtilă din șolduri,ce îmi dădea de înțeles că avea nevoie de mine acolo jos,nu aici...Greu.

Ea a scăpat din strânsoarea mea și a încerca să-mi împingă capul spre feminitatea sa,dar eu nu o să mă mișc de la sânii săi oricât ar încerca.A gemut și după a încercat să-mi ducă mâinile la feminitatea sa.

-"Ai puțină răbdare." i-am șoptit și am început să o enervez din nou cu gura mea.

Doar după 20 de secunde a expirat zgomotos și am ridicat capul ca să o privesc.

-"Trebuie să te oprești." a gâfâit,cu ochii pe jumătate închiși.-"Ești în lenjerie,mă ai la picioarele tale și mă omori Camz,te rog."

Am zâmbit,dar nu am zis nimic în timp ce-i lingeam abdomenul.Ea a gemut,arcuindu-și spatele.

-"Tu știi că-ți place asta." i-am spus.A răspuns cu un strigăt sufocat.Am coborât mai jos și i-am făcut o urmă chiar deasupra osului șoldului.

-"Te rog." s-a plâns,dar eu doar am mușcat-o făcând-o să mârâie.

Ea era pregătită să o iau,totuși,când buzele mele i-au atins tivul lenjeriei,ritmul ei respirator a crescut considerabil,dar a rămas tăcută.Fată bună.

I-am dat jos chiloții și i-am deschis picioarele,dar tot ce am făcut timp de câteva minute a fost să-i mușc coapsele,să-i ling partea de jos a șoldului și să îi sărut formele.Mă torturam pe mine atât de mult ca și pe ea,voiam să văd cât timp poate rezista,înainte să cedez eu.Atunci,o mușcătură a fost suficientă.

-"Camila,trage-mi-o." a gemut,tremurând.

Și asta a fost suficient pentru mine.Fără alte bătăi de joc,nu m-am mai putut opri.

Și atunci,mi-am împins limba în feminitatea ei,dur și rapid,în continuu.Era atât de umedă,încât eu m-aș fi putut îneca și nu mi-ar fi păsat.Încă avea același gust și nu mi-am dat seama până acum cât de dor mi-a fost de el.

Mi-am scos limba afară și am început să-i ling clitorisul,coapsele ei au început să tremure în jurul meu,în timp ce limba mea dansa în cercuri în jurul centrului său palpitant.

-"Mm Lolo." am gemut,în timp ce lua un pumn din părul meu și mă împingea mai aproape de feminitatea sa,ținându-mă acolo până îmi terminam treaba.Eu eram atât de umedă,doar încercând să o fac pe ea să ajungă la orgasm.Câteva secunde mai târziu,ea și-a pierdut mințile,geamătele ei s-au transformat în sunete feroce,aproape animalice....dar bine,eu vorbeam în aceeași limbă.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum