64.Cinema

1.4K 104 11
                                    

M-am așezat și Lauren s-a dat repede jos de pe mine,tata era la ușă,cu brațele încrucișate și cu o privire severă pe față.

-"Eu eh..." nu aveam nici o idee ce să zic.Îmi era așa rușine.

-"De când voi două...?" a tăcut,arătând spre noi.

-"Seara asta." i-am răspuns cu capul plecat.-"Ea îmi făcea puțin masaj pentru că am mâncat prea mult și după ne-am jucat puțin."

Tata a intrat în cameră și s-a așezat în fața mea și a lui Lauren.Atunci,s-a limitat doar să ne privească.De acolo aici,de aici acolo...să spun că eram incomode e puțin.

-"Camila,pot vorbi cu Lauren te rog?Între patru ochi." el m-a privit și eu am privit-o pe ea.Părea puțin speriată,dar a dat din cap,așa că m-am ridicat cu timiditate și m-am dus la mine în cameră.

Am rămas acolo parcă pentru o eternitate,eram culcată în pat,cu lumina stinsă.Atunci,am văzut puțină lumină prin ușă când s-a deschis și după s-a închis înainte să aud un puternic zgomot.

-"Ouch!" am auzit-o pe Lauren plângându-se și nu am putut evita să nu râd.-"Gatah!Aprinde lumina." a oftat.

Când am făcut-o,ea s-a băgat în pat sub pătură,eu m-am întors spre ea.

-"Ce ți-a spus?"

-"Pur și simplu...chestii." a răspuns,făcându-mă să ridic din sprâncene.

-"Spune-mi."

-"Știi deja...ca de obicei.Nu îmi răni fiica din nou.Eu te accept dar trebuie să o faci fericită...lucruri gen." un zâmbet a apărut pe fața ei necunoscută pentru mine,și-a învăluit brațele în jurul corpului meu și m-a apropiat mai mult de ea.

-"Oh,scuze." i-am oferit un mic zâmbet,destul de rușinată că tata i-a spus asta.

-"Shush.Aș face același lucru dacă ai fi fiica mea." a zâmbit și m-a pupat pe obraz.-"Stomacul tău e mai bine?"

-"Da,am avut o mare maseuză." i-am răspuns râzând.

-"Oh da?" a întrebat și a expirat pe gâtul meu,chiar pe locușorul meu special...ea a râs când mi s-a făcut pielea de găină.

-"Totuși,mmm...ea e foarte încrezută...ah..și îi place să i se spună că e fierbinte."

-"Ohhhh bine." doar mi-am imaginat-o dându-și ochii peste cap.-"Dar ea e fierbinte?"

Am râs,aici suntem din nou.-"Nup,ea nu e fierbinte." am zis cu un ton indiferent,dar la final am adăugat.-"Ea e sexy ca și infernul."

Râsul ei puternic inundat toată cameră și am râs cu ea.Un mare zâmbet și-a făcut loc pe fața mea doar văzând-o pe Lauren în stadiul ăsta.M-am bucurat de râsul ei pentru un timp până ce s-a uitat și ea la mine.

-"Drăguță." mi-a făcut cu ochiul,deranjându-mă.

-"Taci." mi-am dat ochii peste cap și am împins-o.

-"Bine bine,când e ziua ta liberă iubire?"

-"Um...poimâine." i-am răspuns.

-"Bine,ți-ar plăcea să ieși la o întâlnire oficială cu mine Camila Cabello?" a zâmbit,dar zâmbetul a dispărut când a auzit un suspin.Ea s-a înclinat și a aprins lumina și a văzut că am început să plâng.-"Woah,ce e iubirea mea,ce e în neregulă?" a întrebat ștergându-mi lacrimile.

-"E-e p-prima dat-ă când-d putem m-merge la o î-întâlnire." m-am înecat,ea a râs de mine.

-"Fată prostuță.Mergem la cinema,da?"

Am dat din cap și am zâmbit printre lacrimi.Mi-a venit menstruația...și emoțiile mele erau nebune.

................................................................

În timp ce mergeam spre intrarea la cinema ne-am oprit,erau o grămadă de persoane acolo....și noi ne țineam de mână.I-am strâns mâna liniștitor dându-i de înțeles că îmi poate da drumul dacă vrea pentru că nu mă deranja,dar ea a continuat să mă țină și mai strâns.Asta m-a făcut să zâmbesc.

Am mers spre tejghea și Lauren a cumpărat două bilete ca să vedem un film romantic.Între timp așteptam să cumpere Lolo popcorn și suc.Eu mă uitam la trailerele altor filme pe un ecran aflat pe perete și nu mi-am dat seama că cineva se apropia de mine.

-"Ejem."

M-am întors și acolo era,prietena mea cea mai bună cu aceeași expresia pe care a avut-o tata în seara aia.

-"Cheechee" am strigat și am îmbrățișat-o.De când Lolo s-a întors nu am mai văzut-o din cauza studiilor sale.-"Mi-a fost foarte dor de tine!" am zâmbit și m-am îndepărtat ca să o privesc,ea nu s-a schimbat prea mult deși nu ne-am văzut de ceva timp.

-"Și mie mi-a fost dor de tine,ești aici cu...?" ea a întrebat,dar eu știam la cine se referă...ea nu își lua privirea de pe Lolo.Eu i-am spus acum ceva timp că Lolo s-a întors și a părut fericită pentru mine.

-"Lauren." am încercat să nu zâmbesc,dar nu am reușit.Ea a început să râdă și m-a pițigat de obraz.-"Cum ești tu?" am întrebat.

-"Uhhhh direct la subiect Cabello." mi-a făcut cu ochiul,iar eu mi-am dat ochii peste cap.-"Doar eu un tip cu care m-am întâlnit pe o stradă fără ieșire și s-a oferit să plătească,așa că film gratis!!"

Am râs.Dinah nu s-a schimbat nici măcar puțin.Am privit în spate și am văzut-o pe Lauren venind,dar imediat s-a oprit când a văzut-o pe Dinah.Era prima dată când se văd după atâtea luni.A luat o respirație profundă și și-a continuat drumul spre noi.

-"Dinah." Lauren s-a înclinat și i-a oferit un mic zâmbet.

-"Lauren." Dinah a făcut același lucru.Ca să fim sinceri,a fost destul de incomod.Cred că Chechee încă era supărată pe ea deoarece m-a lăsat în forma în care a făcut-o.

Liniște....

-"Atunci,la ce o să vă uitați?" am întrebat-o pe Dinah.

-"Um,About Time."

-"Nu cred,și noi tot la aia o să ne uităm." am zâmbit și mi-am încrucișat brațul cu al lui Lauren,ea s-a mișcat puțin.

-"Întâlnire dublă." Dinah a făcut cu ochiul și a mers să-și aducă băiatul în timp ce noi așteptam.

Am auzit-o pe Lauren oftând și m-am întors spre ea.-"Ce e iubire?" am întrebat.

-"Bine,eu speram să fim doar noi două.." a șoptit.

-"Bine,poate pot să îi cer să..."

-"Haideți fetelor,suntem așezați lângă voi." Dinah a zâmbit și a pornit.M-am simțit rău acum,și eu eram emoționată să petrec ceva timp de calitate cu Lolo,dar nu am văzut-o pe Dinah de mult așa că...urgh...putem avea alte întâlniri?

Așa că eram acolo...uitându-ne la un film foarte romantic.Eu și Lauren simțeam tensiunea sexuală în timp ce era redată o scenă de sex pe ecran.M-am uitat într-o parte și i-am văzut puternica strânsoare pe cotieră,introducându-şi unghiile în ea,în timp ce pe cealaltă parte...

-"Uhh,oh doamne daa!"

Dinah era peste băiat,în timp ce el avea mâinile pe fundul său și amândoi salivând unul pe celălalt.Eu și Lolo ne-am privit cu sprâncenele ridicate și ne-am unit privirilor de dezgust din sală.

-"Urgh rahat ești așa umedă." băiatul a gemut,eu și Lolo ne-am ascuns fețele de rușine.Oamenii din jur murmurau chestii gen adolescenți scârboși,faceți rost de o cameră,tuturor ar trebui să vă fie rușine de voi....Da era umilitor,dar Dinah nu s-a oprit acolo.

---------------------------------------------------------------------------------------

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum