15.Bârfe

2.4K 146 22
                                    

SURPRIZĂĂĂĂ

Eram pe punct să intru în cameră,dar am auzit o lovitură în uşă.Probabil că Lauren şi-a uitat ceva.Am deschis şi nu am greşit.A intrat şi expresia de pe faţa ei m-a făcut înapoiez,ea a zâmbit şi a închis uşa.

-"La-Lauren? Ce faci?" eu mă bâlbâiam.Privirea din ochii ei...nu o puteam descrie.Era complet neagră,pupilele dilatate.Ce înseamnă asta...

Am rămas fără aer când spatele meu a lovit peretele,eram prinsă şi ea era mai aproape,dar îmi oferea un zâmbet liniştitor,mă captiva.

Mai mult şi mai mult,s-a apropiat până am fost faţă în faţă.Mi s-a tăiat respiraţia când faţa ei se apropia de a mea şi ochii ei erau fixi pe buzele mele.Am înghiţit cu noduri,iar ea a râs între dinţi,râsul ei era uşor răguşit şi foarte diferit de cel pe care l-am auzit înainte.

-"Lauren,ce fa..."

-"Shhh" a zâmbit şi şi-a pus degetul pe buzele mele.-"Nu putem spune nimănui Camila."

Am deschis gura ca să vorbesc,dar vocea mea s-a pierdut,a luat degetul de pe buzele mele şi l-a pus pe buzele sale.Mandibula mea a căzut când am văzut că îşi lingea buzele şi după şi-a muşcat buza,ţinând-o acolo un timp.Le-a mai lins o dată şi a închis gura.

M-am uitat în ochii ei întunecaţi şi m-am găsit înclinându-mă mai aproape,magnetismul dintre noi era prea mare pentru a rezista mai mult timp.I-am auzit râsul înainte să închid ochii şi ne-am.............................................
................................................................

************************************************************************

Alarma telefonului a sunat pe măsuţa de noapte,indicând că este timpul să mă trezesc.

M-am aşezat furioasă,totul a fost un vis nenorocit.

Am strigat şi mi-am ţinut perna pe faţă,poate dacă mă sufocam în acest moment ar fi mai bine.O a doua alarmă a sunat şi nu am avut altă opţiune decât să o arunc departe cu toate puterile,niciodată nu am fost atât de furioasă.

Era timpul să mă pregătesc să merg la şcoală.M-am machiat şi am decis să port o rochiţă neagră.Încă o dată,a cincizecea oară,m-am uitat în oglindă ca să verific dacă arăt frumoasă şi sexy,mi-am luat rucsacul şi am ieşit din casă.

Cum am ajuns,au început orele şi a fost o zi de căcat,ca de obicei,ce cu siguranţă o să devină mai bună când o să o văd pe Lauren.Inima mea s-a oprit când nu am văzut-o în pauza de prânz,m-am umplut de panică.Dinah a scos limba în răspuns la neliniştea mea şi l-am văzut pe Austin trecând pe lângă masa noastră.Mi s-a părut ciudat,el tot timp stă cu mine,dar în loc de asta mi-a aruncat o privire urâtă.Ce dracu' ţi-am făcut? Inclusiv Cheche l-a văzut şi a ridicat din umeri,mâncând în continuare.M-am încruntat încercând să îmi amintesc dacă i-am făcut ceva grosolan sau dezagreabil,dar nu era nimic.

Mi-am amintit să vorbesc cu el în ora lui Lauren înainte ca ea ajungă.

*************************************************************

-"Gata,ce ţi se întâmplă?De ce nu te aşezi cu mine la prânz?" l-am înfruntat.Era aşezat pe scaunul lui,cu privirea în faţă şi un zâmbet arogant.-"Hey,vorbesc cu tine.Măcar ai decenţa de a te uita la mine!" începeam să mă enervez,el în general e un idiot,dar nu se comportă în acest fel.

-"Du-te dracului" a mârâit.

-"Ce naiba ţi-am făcut Austin?Hai spune-mi."

Lauren a intrat şi a observat tensiunea dintre mine şi iubitul meu-"Hey,ce se întâmplă aici?" a întrebat privindu-mă.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum