55.Iulie

1.1K 113 18
                                    


31 iulie....noi am fi împreună.Mergând la cinema,la cumpărături,în vacanţe...trăind.

Eu aş fi mers la o facultate apropiată,iar ea ar fi continuat să lucreze la şcoală.M-aş fi întors acasă după şcoală,iar ea m-ar fi aşteptat,câinii noştri fugind să mă salute în timp ce ea mă săruta pe obraz şi mă aşezam să mănânc ce a gătit...Acela era unul din visele mele,să locuiesc cu ea...

Şi am locuit cu ea cât de cât pe perioada vacanţelor,dar nu contează,ăla e deja trecutul.

Încă nu eram sigură ce să fac cu viaţa mea...Bine,am decis să-mi iau un an liber înainte să decid ce o să fac în continuare.

Pentru moment,lucram la un magazin de DVD-uri,nimic prea mare,salariul era bun,iar tatăl meu voia să ies din casă ştiţi voi de ce.

Lucram acolo în fiecare seară.Era vremea cea mai activă din zi,când majoritatea persoanelor veneau să cumpere un film pentru a-l vedea cu iubitul/iubita sau cu prietenii.Puteau să închirieze sau să cumpere,se vindeau inclusiv jocuri şi CD-uri,deci locul era plin de copii şi adolescenţi pe timpul zilei.

Încă eram bolnavă,dar nimeni nu mă putea ajuta.Nu mă puteau obliga să mănânc dacă nu aveam apetit.Nu mă puteau obliga dacă nu mai avea capacitatea.Nu mă puteau obliga să fiu normală dacă situația mea nu includea acel cuvânt.

Doar voiam să încerc să-mi continui viaţa...să încep din nou.

În acea perioadă de 7 luni,am câştigat o grămadă de probleme,boli,dar mi-au făcut bine ca să uit de ea.Normal că încă mă gândeam la ea,dar nu o să se întoarcă,aşa că de ce să trăiesc în trecut?

Am oftat....în timp ce mergeam spre tejghea mă uitam printre filme,cum nu era nimeni în magazin.Asta făceam de obicei când mă plictiseam.Îmi plimbam degetele pe cutiile de plastic şi m-am oprit când am ajuns la una în special.'Bambi'. Mi-am amintit când am văzut-o cu ea şi cum a plâns când i-a murit mama.După am plâns din cauza amintirii mamei mele,iar ea m-a luat în braţe,dar nu mi-a zis niciun cuvânt.Ea nici nu avea nevoie.Ea era tot ce aveam eu nevoie.Doar să o simt în acel moment m-a făcut să mă simt mai bine..am negat..Am încercat...am încercat...Dar mi-am dat seama că nu pot să o uit.Eşti sensibilă Camila!Sensibilă!

Am luat DVD-ul şi citeam descrierea de pe spate.Aproape am terminat când am auzit clopoţelul de la uşă,indicând că cineva a intrat.M-am întors la tejghea în timp ce citeam ultimul paragraf din descrierea filmului.Am privit în jur,dar nu era nimeni.Poate că naviga prin magazin şi era prea mic pentru a-l vedea de aici.Între timp,am luat filmul pe care am decis să-l cumpăr şi mi-am luat geanta de pe raft.M-am uitat în ea în căutare de nişte bani.Eram sigură că aveam bani....aşa că m-am concentrat complet în timp ce căutam.

O mişcare bruscă mi-a atras atenţia,făcându-mă să clipesc rar.

Mâna unei persoana a împins un DVD spre mine,iar degetele acopereau titlul.

-"Îmi pare rău,o să fiu cu dumneavoastră într-un moment." am murmurat.Însfârşit am găsit banii în geantă şi i-am pus în casa se marcat,acum o să pot să mă ocup de client.Când îmi puneam geanta înapoi pe raft,degetele persoanei se tot mişcau şi dădeau mici lovituri în masă,părea nerăbdător.Mişcarea degetelor persoanei au dezvăluit titlul.

'The conjuring.'

Am înghiţit cu noduri în timp ce amintirile mă inundau din nou.Eram terorizată şi am îmbrăţişat-o,aroma ei de vanilie îmi inunda nasul la fel ca acum.Aşteaptă,ce?

Am negat acelor gânduri,o grămadă de femei folosesc parfum de vanilie.Nu mai trăi în trecut Camila... pur şi simplu opreşte-te!

Am reţinut un oftat şi am vrut să iau filmul,dar mâna s-a odihnit din nou pe el.

M-am oprit şi....O inimă,o cheie,un lacăt.Toate erau pe acea bijuterie familiară.Timpul s-a oprit,umiditatea din gura mea a dispărut,o aromă de vanilie mi-a inundat toate simţurile.Genele mele se tot mişcau în timp ce priveam acea brăţară şi după o mână palidă,delicată....Filmul ales..

Am strâns din dinţi,iar corpul meu nega să se mişte.Puţin câte puţin,ochii mei şi-au deschis drumul pe braţul persoanei,până la umeri,clavicula proeminentă,iar pe gâtul ei atârna un medalion.

Ochii mei s-au târât şi s-au concentrat pe buzele ei un moment,până să treacă la ochii ei verzi plini de lacrimi..

Era ea.

-----------------------------

Suferiţi muahahhaha

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum