Am mers spre dulap şi am deschis uşa ca să văd ce face Lauren. -"Îmi pare rău" am zis în timp ce îi priveam faţa plină de panică.-"Nici o problemă iubire,trebuia să se întâmple mai devreme sau mai târziu" m-a liniştit. -"Poţi să îmi aduci geanta aici?O să mă schimb acum."
Am făcut ce a zis şi după m-am întors în pat.În timp ce aşteptam să termine,uşa camerei s-a deschis şi din instinct m-am grăbit spre dulap şi l-am închis dintr-o lovitură,cu speranţa că nu am lovit-o pe Lauren.Cineva a intrat şi era Dinah.Am oftat uşurată.
-"Mulţumesc lui Dumnezeu Dinah,trebuie să ne ajuţi." am zis,învăluind-o într-o îmbrăţişare.
-"Ea e încă acolo?" a întrebat arătând spre dulap.
Am dat din cap.
A mers spre dulap şi a deschis uşa,dar imediat a închis-o din nou şi s-a întors spre mine cu obrajii roz. -"Ea se schimbă" a zis,zâmbind pervers.
Lauren a ieşit puţin după,evitând să o privească pe Dinah,în timp ce eu eram cu spatele pe uşa dormitorului.Chiar trebuia să blochez uşa în caz că ceva se întâmpla.
-"Atunci,care e planul?" am întrebat-o pe Dinah.
De aproximativ 30 de minute plănuiam cum să o scoatem pe Lauren din casă,dar până la urmă nu a trebuit să facem nimic.Tata m-a anunţat că trebuie să meargă la serviciu dintr-un motiv necunoscut,aşa că Lauren o să poată ieşi fără probleme.
-"Ugh,tot ce am plănuit pentru nimic" Dinah a oftat,culcată în patul meu şi jucându-se cu părul ei.
-"Mulţumesc că ai venit Dinah" Lauren a zâmbit şi s-a înclinat.După s-a îndreptat să îşi ia geanta,telefonul ce se afla pe măsuţa de noapte şi pantofii. -"Pot să vorbesc cu tine afară o secundă?" m-a întrebat.Am dat din cap şi am mers spre maşina ei.
Mi-am dat seama că era puţin neliniştită şi m-am îngrijorat din cauza asta.Sper că nu îi părea rău de ce s-a întâmplat noaptea anterioară.
-"Asta nu se mai poate repeta Camila" a oftat,sprijinită pe maşina ei.
-"C-ce?" m-am bâlbâit,ea chiar spunea asta? -"Am făcut ceva greşit?"
-"Nu,dar...dacă tatăl tău m-ar fi prins.."
-"Dacă tata te-ai fi prins i-aş fi spus că eşti o prietenă..."
-"Bine,atunci ce s-ar întâmpla dacă m-ar vedea într-o şedinţă de părinţi şi profesori?Sau în birou dacă intri în probleme?Sau la absolvirea ta?"
Am încercat să vorbesc,dar nu am putut.E..ea cumva...se despărţea de mine?
-"Aşa că,faci să mă îndrăgostesc profund de tine şi după un mic pericol mă laşi?" m-am înecat,încercând cu toate puterile să nu plâng,dar privirea surprinsă de pe faţa ei m-a făcut să mă simt şi mai confuză.
-"Oh nu,Camz!Nu voiam să o spun în acel mod!" m-a îmbrăţişat aproape imediat,dar eu eram prea confuză ca să răspund.Atunci mi-a dat drumul din îmbrăţişare şi a privit în jur înainte să lase câţiva pupici pe buzele mele. -"Fetiţă prostuţă,mă refeream la mine,înţelegi,e prea periculos să vin aici cu tatăl tău şi Austin în jur"
-"Dar..."
-"Totuşi,putem merge la mine acasă?E mult mai sigur Camila,mai ales acum când tatăl tău ştie cum arată maşina mea"
Am dat din cap şi o lacrimă a căzut din ochiul meu,încă eram şocată crezând că Lauren o să pună punct relaţiei noastre.
Mi-a oferit un zâmbet trist şi m-a strâns. -"Trebuie să plec iubire,o să îţi trimit mesaj cu adresa mea de acord?Halloween-ul e următoarea săptămână,nu-i aşa?O să ai o săptămână liberă,aşa că o să poţi petrece ceva timp la mine acasă." a zâmbit.
-"Sună foarte bine" Ufff,uneori scot concluzii prea repede.. -"Ne vedem mâine la oră domnişoară Jauregui" i-am făcut cu ochiul.Îmi era atât de ruşine,aproape că m-am rupt în faţa ei.Doamne!M-am simţit proastă.
Ea mi-a dat o palmă în glumă pe obraz. -"Shh..sper că o să ajungeţi la timp domnişoară Cabello" a zis în timp ce deschidea uşa maşinii şi se aşeza în interior,dar nu a închis uşa.
-"Sau ce?" am zâmbit,iubind cât de comodă mă simţeam când flirtam cu ea.
-"Sau o să te pedepsesc" mi-a făcut cu ochiul,a închis uşa şi a pornit maşina ca să plece.Am văzut cum a scos mâna pe geam salutând în spatele meu,m-am întors şi am văzut-o pe Dinah agitându-şi mâna spre ea cu un mare zâmbet pe faţă.
-"La naiba" zise Dinah în timp ce ne întorceam în casă.
-"Ce?" am întrebat.
-"Mi-ar plăcea să fiu pedepsită de ea în orice zi şi la orice oră." a admis.Comentariul m-a făcut să mă opresc din mers şi am deschis gura surprinsă.
Ea s-a întors spre mine să îmi vadă expresia şi a început să râdă puternic.După mi-a spus că Lauren e destul de bună şi sexy.
-"Nu te îngrijora,e a ta.Când am deschis uşa dulapului se schimba...Să spunem că....dacă nu i-ai văzut corpul încă,fără îndoială ţi-ai dori." mi-a făcut cu ochiul şi m-am congelat din nou.
-"Eşti rea." m-am încruntat. -"Foarte rea" m-a împins în glumă şi a trebuit să râd.Eu ştiam că erau doar glume.
Telefonul meu a sunat şi am primit un mesaj,era de la Lauren.Mi-a trimis adresa casei sale.I-am răspuns mulţumindu-i şi m-am dus să mă odihnesc şi să petrec ziua cu Dinah,normal i-am povestit tot ce s-a întâmplat aseară.
-"Serios?" a întrebat surprinsă. -"Cum de tu nu ai făcut-o cu ea?"
-"Eu am terminat obosită şi ea mi-a spus să dorm,eram pe punct să mă ofer,dar mi-a spus că este bine." am ridicat din umeri.
-"Aww asta este dulce..bine,următoarea dată ea prima,înţeles?" m-am râs de seriozitatea lui Dinah.
-"Da,doamnă"
---------------------------------------
Sjdbndmsjsbr aici e şi noul capitol,nu uitaţi de vot că vin capitole şoCCAnte. :D
Vă pup ♥
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...