63.Masaj

1.4K 105 12
                                    


Tocmai ce am mâncat 'orezul ei cu carne delicios.' cum îi spunea ea.Eram plină şi cu mare chef să vomit totul,nu îmi plăcea senzaţia asta.Totuşi,ea era acolo,cu braţul său în juriul taliei mele în timp ce eu gemeam.

-"Poate că am mers prea departe azi." a zâmbit liniştitor şi m-a frecat pe spate. -"Totuşi,încearcă să ţii totul înăuntru iubire,vrei nişte pastile?"

-"Nu mă doare.Doar că mă simt foarte incomodă." am murmurat.

-"Oh,pot încerca ceva?"

Am privit-o şi am dat din cap nesigură.Următorul lucru pe care l-am ştiut,a fost că Lolo mă ducea în braţe până în camera ei şi a închis uşa după noi.Eu gâfâiam...şi acum chiar că mă durea.Am strâns din dinţi în timp ce ea mă împingea delicat pe pat.

Am privit-o aşezată lângă mine,ochii ei demonstrau bunătate şi iubire.Era atât de frumoasă,iar eu chiar speram că o să putem face relaţia să funcţioneze din nou.

-"Bine iubire,acum o să-ţi fac un masaj de acord?" a întrebat,în timp ce-mi ridica bluza.Am oprit-o imediat şi m-am aşezat,coborând bluza din nou,surprinzând-o.-"Ce e?" s-a încruntat.

M-am întors și niște bujori s-au făcut prezenți pe fața mea în timp ce îi evitam privirea,ce a rezultat inutil deoarece m-a prins de față și m-a întors spre ea în cel mai drăguț mod posibil.

-"Vorbește-mi." a zâmbit.

-"Eu doar..." am oftat,cu dorința de a privi în jos,dar ea încă mă ținea de față.Mi-a dat drumul și m-a prins de mâini în loc.

-"Tu doar ce?" vocea ei era așa...Urgh.Atât de fucking dulce și drăguță.

-"Nu vreau să mă vezi." am răspuns,simțindu-mă foarte conștientă de mine.

-"Nu am trecut deja prin asta Camz?" a întrebat.Am dat din cap și mi-am menținut privirea pe podea,nu voiam să o văd dezamăgită de mine.Eu nu aș fi în stare să controlez asta.

-"Te iubesc." a zis într-un mod sincer și eu am crezut fiecare cuvânt.Am clipit,iar ea m-a împins înapoi pe pat,fără să-și ia ochii de pe mine nici măcar o secundă.-"Ești frumoasă." a zis în timp ce-mi ridica bluza,până sub sutien.Mi-a dat un pupic și chiar dacă a fost scurt și dulce,m-a liniștit.

Ea îmi privea corpul osos și sfrijit,coastele mele se vedeau clar și osul de la șold era acut și proeminent.Stomacul meu era lăsat și îl pronunța și mai mult.

Da,am avut anorexie,dar era pur și simplu o pierdere de apetit...pentru ce s-a întâmplat...nu deoarece voiam să fiu slabă.Eu nu voiam asta,doar că așa s-a terminat.De fapt,uram aspectul corpului meu acum.

O priveam în ochi în timp ce ea descoperea noul aspect al corpului meu,dar expresia ei facială nu s-a schimbat niciodată,nu a demonstrat dizgust cum eu credeam că o să facă...era pur și simplu normală.Atunci am simțit mâinile sale reci pe stomacul meu și a început să aplice puțină presiune și să-mi facă mesaj.

Am închis ochii în fața senzației produsă de mâinile sale magice,lucrând și îndepărtând durerea mea fără efort.Mâinile ei delicate au explorat tot stomacul meu și am iubit senzația când m-a prins de talie și a tras puțin de corpul meu,în timp ce mă freca.Mi-a scăpat un geamăt și am deschis repede ochii pentru a-i vedea zâmbetul.

-"Bine?" a întrebat,lăsând gropița la vedere arătând foarte drăguță.

-"Mm." am dat din cap și am închis ochii din nou,în timp ce îi auzeam râsul.

-"Dacă îți place,te pot masa și pe spate dacă vrei.."

Mi-ar plăcea ,dar....spatele meu,omoplații mei...Doamne.Uram asta.

-"Nici măcar să nu te gândești să vorbeși despre corpul tău domnișoară." a zis,aproape citindu-mi gândurile.Am oftat și am dat din cap.

Și-a terminat treaba la stomac și după m-am întors ca să facă același lucru cu spatele meu.Mi-am întors capul într-o parte și am strâns de cearceaf când mi-a ridicat bluza puțin mai mult.

-"Camz,uh...asta ar putea fi mai simplu dacă aș putea..."

-"Sigur." am răspuns,știind exact ce vrea.

Am strâns din pumni cu putere în timp ce se urca pe mine,coapsele ei puternic m-au prins de șolduri destul de bine,nu mă plâng.Mă înfierbântam în timp ce îmi masa pielea delicat,dar cu presiune.Nu am putut opri alt geamăt ce a ieșit destul de puternic,nici ea râsul.

Am râs din nou,dar nu din cauza râsului său.Am zâmbit pentru că atunci când am gemut,ea a strâns din coapse ca și cum ar fi simțit ceva acolo jos.Mi-a plăcut să am în continuare acel efect în ea,indiferent de actuala mea aparență.

Doar ca să mă asigur,am scăpat un geamăt și mai puternic...și-a oprit mișcările pentru câteva secunde și coapsele ei s-au încordat mult mai mult ca data trecută.I-am aruncat o privire și avea ochii închiși în timp ce își mușca buza.Atunci,am simțit o mișcare și am închis ochii.

-"Ești incredibilă" am oftat în timp ce aplica mai multă presiune.Ea știa foarte bine ce să facă.

-"Aia e fraza mea." a zâmbit.

-"Bine,atunci care e fraza mea?"

-"Oh,doamne Lolo ești așa fierbinte." a râspuns,râzând.

Mi-am întors corpul ca să o pot vedea și s-a râs mai tare când mi-a văzut expresia.

-"Glumești?" am râs.Ea și-a pierdut zâmbetul și a negat.A pus fața cea mai serioasă din lume.-"Oh doamne Lolo ești așa fierbinte" am șoptit.

-"Scuze,nu te-am auzit." a răspuns cu voce tare.

-"Oh,doamne Lolo ești așa fierbinte!" am repetat,cum vocea mea era destul de tare deja...când am încercat să cresc tonul,a ieșit ca un puternic geamăt.

-"Oh serios?"

Aia nu era vocea ei.....

-----------------------------------------------------------------------------------------
:)))) a cui o fi vocea?

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum