29.Vreau să te cunosc

2.3K 139 9
                                    


-"Oh Doamne!Ce dracu' a fost aia?!" am strigat şi Lauren s-a ridicat dintr-un salt,cu mâna pe inimă şi privindu-mă cu gura căscată.

-"Gatah!Ce ţi se întâmplă?a fost o frunză ce a trecut prin ecran Camila!

-"Gatah!Ce ţi se întâmplă?a fost o frunză ce a trecut prin ecran Camila!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A...o frunză? -"Pff ştiam eu" i-am răspuns,cu o expresie relaxată.Ea şi-a dat ochii peste cap şi s-a aşezat din nou pe spate.Am luat o pernă din pat şi am strâns-o tare la piept,până la nas,ochii mei ieşeau puţin printr-un mic spaţiu.

Când a ajuns sperietura reală,am dat saltul nopţii,îmi era frică de tot şi am strigat atât de tare încât cred că am lăsat-o surdă pe Lauren.Ea imediat a oprit filmul şi s-a aşezat frecându-şi urechile.Am rămas unde eram şi am observat-o în timp ce se întorcea spre mine,cu un mare zâmbet pe faţa ei drăguţă.

-"Tu nu te uiţi la filme horror,nu-i aşa?" a zis arătând spre mine cu degetul.

Am oftat şi am negat.

-"Ne uităm la asta pentru că îmi place?" m-a întrebat

Am dat din cap şi m-am uitat în altă parte.Ea s-a întins şi m-a atras spre ea într-o îmbrăţişare,capul meu sprijit pe piepul ei şi puteam auzi bătăile acelei inimi pe care o iubesc atât de mult.

-"Asta e chiar dulce,mulţumesc" a zis în timp ce îmi mângâia părul.Era atât de plăcut,era ceva ce mama obişnuia să facă şi am adorat asta.

-"Nici o problemă" am răspuns,închizând ochii mulţumită senzaţiei mâinii sale în părul meu...atât de relaxant,atunci s-a înclinat şi m-a pupat pe creştetul capului şi şi-a sprijinit bărbia pe el.

Am rămas aşa pentru un timp până s-a îndepărtat din îmbrăţişare şi s-a ridicat,lăsându-mă confuză şi cu inima rănită datorită dispariţiei sale.Ohmmmm...ce romantică sunt! S-a apropiat de bagajul ei,a deschis fermoarul şi a cotrobăit un timp până ce a scos un film romantic tip comedie.

-"Poate că asta este mai mult stilul tău"

-"Lolo,eu vreau să te uiţi la filmul horror,sunt bine."

-"Foarte bine...eşti sigură?"

-"Da sunt sigură" dacă ea o să mă îmbrăţişeze o să fiu bine.

Binee ce pot să spun...mă simţeam bine...Da,am ţipat puţin şi am şi sărit puţin,dar Lolo mă ţinea în braţe...m-a făcut să mă simt ca un căţeluş.

-"Woah,chiar că a fost bun" am fost de acord şi mi-a dat un alt pupic pe frunte,s-a ridicat din pat şi s-a dus la bagajul său. -"Pot să folosesc baia?" a întrebat.Cum a zis asta am început să râd. -"Ce?"

-"Profesoara mea mă întreabă dacă poate să meargă la baie,scuze.M-a gândilat" Lauren şi-a dat ochii peste cap şi i-am arătat uşa aflată în colţul camerei.Mi-a mulţumit.Am presupus că merge să îşi ia pijamaua.I-am urmat exemplul şi am început să mă dezbrac.Mi-am căutat pijamaua şi m-am băgat sub pătură.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum