*NOTA AUTORULUI*
Nu răspund pentru traume :)))) (Nici măcar nu am vrut să îl scriu dar cineva m-a obligat,sper că te simţi.)Mi-a dat drumul pe pat şi după s-a îndreptat spre baie şi fundul ei drăguţ şi mare se balansa dintr-o parte în alta în timp ce mergea.Am gemut şi am tras de cătuşe,dar nu se deschideau,nici măcar nu aveau un buton de eliberare ca şi cele de la costum.
-"Dacă te întrebi de ce nu poţi să te eliberezi..o să-ţi spun că alea sunt cătuşe adevărate.I-am dat lui Dinah bani să le cumpere înainte de petrecere." a zis privindu-mă de la uşă.
-"De ce?" am întrebat.Am strâns din dinţi când a început să se plimbe prin cameră,scoţându-şi în evidenţă senzualitatea şi omorându-mi săracul clitoris.
-"Bine,dat fiind faptul că îţi doreai să mergi aşa mult la petrecerea aia,eu am decis să avem parte de puţină distracţie.Nu te distrezi Camila?" a întrebat.Am putut să văd puţină compasiune în ochii ei,dar în secunda în care am spus următoarele cuvinte...
-"Mă distrez,dar nu cred că mai pot suporta să îţi baţi joc de mine Lolo" m-am plâns. -"Mă poţi elibera?" am întrebat în timp ce îmi intorceam corpul pentru a-i arăta mâinile mele legate.
-"Hm.." ea s-a gândit,agitând bastonul în aer din nou. -"Nu" a răspuns după câteva secunde.-"Nu iubire,eşti a mea în noaptea asta."
-"Dar pot să fiu a ta şi fără cătuşe Lolo.."
-"Niciodată nu te-ai jucat cu unele înainte?Nu ţi se pare că aduc puţin...erotism în dormitor?" mi-a făcut cu ochiul şi am dat din cap ca să-i răspund la întrebare. -"În plus eşti o prizonieră obraznică şi nu ai voie să îţi foloseşti mâinile în acest moment."
Dacă ea o să continue cu asta,o să explodez şi nu într-un mod bun.Femenitatea mea palpita în continuu,nu cred că o să mai pot rezista mult timp.
-"Te rog Lolo...fă-mi dragoste." am gemut şi am încercat să găsesc o poziție în care clitorisul meu să fie în contact cu ceva,dar fără mâini era inutil,tot ce mi-a rămas era să aştept.
-"Wow domnişoară Cabello,dumneavoastră cereţi aşa ceva ofiţerilor?" a întrebat râzând...m-a împins şi s-a urcat pe mine.Am rămas prinsă şi clitorisul meu durea atât se tare..
Niciodată nu am ştiut cât de torturant mă poate batjocori,până ce şi-a plimbat unghiile de sus în jos pe pieptul meu,evitând cu neruşinare punctele sensibile ce mureau după atingerea ei.
Am încercat să mă înclin ca să o pot săruta,dar ea pur şi simplu m-a ţinut de umeri şi m-a împins înapoi în pat.
Ce a făcut în continuare a fost cu adevărat nemilos,ca să nu zic incredibil.A luat bastonul şi cu vârful a făcut presiune clitorisului meu,peste pantalonii scurţi.A apăsat şi a început să facă cercuri în jurul butonului meu sensibil şi de fiecare dată sensibilitatea devenea prea greu de suportat....deja eram aproape de orgasm,iar geamăturile mele erau tot mai puternice.A prins de unul dintre sfârcurile mele,l-a tras şi l-a strâns făcându-mă să simt o durere mică,dar mulţumită lucrurilor pe care le făcea cu bastonul pe clitorisul meu durerea dispărea instantaneu.Atunci s-a înclinat până la gâtul meu şi a început să îl muşte de parcă viaţa ei ar depinde de asta.
-"Oh Lolo!" mă tot mişcam sub ea şi fără să-mi dau seama,o lacrimă a căzut din ochiul meu.Niciodată în viaţa mea nu mi-am dorit să ating pe cineva aşa de mult care în acest moment,mă torturează.Totuşi,prezenţa cătuşelor dădeau un anumit efect,forma în care îmi făceau mâinile inutile au făcut să mi se umezească feminitatea doar gândindu-mă la asta.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...