Eu şi Dinah stăteam în pat şi ne uitam la un film,dar tema legată de Lauren nu a ieşit încă.Eu eram fericită pentru că mă aşteptam să intre pe uşă şi să spună...'Hey,ce faci Mila?Vorbeşte-mi despre iubita ta' ,dar nu a făcut-o.Aşa că m-am relaxat şi m-am bucurat de restul filmului.Când s-a terminat...
-"Bine.Mila vrei să vorbeşti despre ceva?Ai încredere în mine.Poţi să îmi spui orice."
Dinah s-a aşezat în pat,iar eu m-am mişcat să fiu în faţa ei.
-"Încă îmi e frică să îţi spun asta Cheche." am oftat.
-"Nu ai încredere în mine?" a făcut o expresie de durere pe faţă.
-"Nu nu,doar că o mică scăpare ar putea..."
-"Mila,eşti prietena mea cea mai bună.Nu sunt destul de apropiată de altcineva şi ştiu că nici tu nu eşti,ştiu şi că ceea ce se întâmplă nu e o nimică toată,e un lucru mare.Aşa că ai încredere în mine."
Am expirat şi am zâmbit,ea are dreptate.Aveam alţi prieteni la şcoală,dar nici pe departe la fel de apropriaţi ca noi.Grupul nostru era în alt mod...
Am respirat profund şi am început...
-"Ea mă face să mă simt confuză."
-"În ce sens?"
Am început să îi povestesc cum s-a comportat Lauren.Problema cu gelozia ei,dar după încercarea ei de a mă păstra într-o relaţie cu Austin.I-am spus şi că era împotriva unei relaţii oficiale,dar când i-am dat un ultimatum dintr-o dată şi-a schimbat părerea şi a fost mai înţelegătoare în legătură cu tema.Sprâncele lui Dinah s-au încruntat în timp ce înţelegea tot ce îi povesteam.
-"Bine,cred că..." Dinah a început să vorbească. -"A avut ceva probleme de încredere în trecut şi de asta e geloasă şi fricoasă."
M-am încruntat. -"Fricoasă?" am întrebat.
-"Gândeşte-te la asta...Ea vrea să fie cu tine,asta este clar ca apa,dar totuşi te împingea să rămâi cu Austin ca să acoperiţi...prietenia voastră cu drepturi sau cum vrea să o numească ea."
Dinah mi-a notat expresia confuză şi a râs între dinţi.
-"Ea e speriată Mila,îi e frică să ţi se dăruiască,frică să înceapă ceva serios cu tine pentru că ia nişte riscuri mari.Trebuie să o înţelegi...ea vrea o relaţie cu tine,dar situaţia e complicată pentru amândouă şi cred că mai mult pentru ea.Ştie că se pot întâmpla lucruri neplăcute dacă cineva află despre relaţia profesor-elev şi ea încearcă să te projeze şi pe tine,dar şi pe ea."
M-am încruntat la asta,dar avea sens.
-"Mi-ai vorbit şi despre scena ei de gelozie când s-a întâmplat acea ceartă şi a ieşit din clasă.Asta nu este bine Camila şi te asigur că nu e nimic mai mult decât gelozie.Poate că ea a fost rănită în trecut şi încă are frica foarte prezentă."
De ce Dinah e atât de inteligentă?Niciodată nu m-am gândit la asta.
-"Totuşi,ea nu vrea să te piardă,şi nici nu vrea să aibă speranţe false.Când i-ai dat un ultimatum,ea a încercat să te păstreze în jurul ei,adaugând o altă opţiune de a fi împreună,şi nu,în acelaşi timp.Deci dacă ceva o să iasă rău,ar putea fi negat foarte uşor şi nu ar exista nicio probă.Sper că înţelegi ce vreau să zic."
Am înţeles,dar eram confuză în privinţa unui lucru,părea că Dinah îmi citea mintea.
-"Colierul şi brăţara?Te întrebi de ce?Dacă ea nu voia să fie bănuită..de ce ţi-ar da ceva ce i-ar putea da de gol secretul?"
Am dat din cap şi ea a zâmbit.
-"Ea chiar te place Camila.Tu i-ai dat acel ultimatum şi şi-a imaginat că te pierde,atunci a trebuit să ia măsuri şi să facă orice pentru a se asigura că o să fie cu tine."
I-am zâmbit,tot ce spunea Cheche avea sens.
-"Trebuie să te întreb ceva...ce simţi pentru ea e doar dorinţă sau iubire?"
-"Nu ştiu suficient,ca să îţi spun că e iubire.Dar chiar îmi place,nu e doar un lucru sexual."
-"Foarte bine,atunci sugerez să vă cunoaşteţi,invit-o să faceţi diferite lucruri şi să petreceţi timp împreună.Deoarece dacă o să continuaţi lucrurile ca până acum nu o să ajungeţi nicăieri neștiind nimic despre fată,mă înţelegi?"
-"Te înţeleg,mulţumesc mult Cheche.Presupun că trebuie să vorbesc cu Lolo despre toate astea,nu?" ea a dat din cap.
-"Eu cred că ar trebui să îi spui că eu ştiu totul...." am rămas fără aer.
-"Ea m-ar omorî."
-"Mila,dacă află din altă parte probabil că o să piardă încrederea în tine.Aşa că sugerez să o suni acum,sau aşteaptă până mâine să îi spunem faţă în faţă."
Am oftat şi am dat din cap înainte să iau telefonul şi să caut numărul lui Lauren.Am luat o respiraţie profundă şi am sunat.
-"Alo."
---------------------------------------------
La 15 voturi pun următorul :)
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
Fiksi PenggemarCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...