Vieţile noastre erau la fel de atunci...Lauren a fost la cineva să îşi trateze problemele de furie şi gelozie,în fiecare săptămână mergea şi nu refuza să-mi povestească despre ce vorbeau.
Austin a mai încercat cu mine,deşi eu îl refuzam tot timpul,Dinah îşi tot bătea joc de mine la ore,flirtând cu Lauren de fiecare dată când putea...şi eu?Eu eram doar eu,cu dorinţa de a-mi ţine iubita de mână în public.
Acum lipsea o săptămână până la Crăciun şi nu avem nicio idee ce să-i cumpăr lui Lauren.Ea e atât de dificilă!De fiecare dată când o întrebam zicea 'nimic' sau ' ce vrei tu'.Cadoul ei cu brăţara şi colierul era atât de incredibil şi de original şi de fiecare dată când mă gândeam la ce să-i cumpăr,îmi veneau din nou în minte,era atât de enervant.Pun pariu că o să mă facă să mă simt şi mai rău când eu o să-i dau un cadou de tot rahatul,iar ea altul perfect.
-"Urghhhh" am gemut în timp ce mă uitam prin vitrina unei bijuterii pentru a 50-a oară(azi am decis să vizitez).Aproape imediat s-a apropiat o fată drăguţă ce părea că are chef să mă ajute.
-"Bună,pot să te ajut cu ceva?"
-"Um,doar mă uit,mulţumesc." mi-a oferit un mic zâmbet,a dat din cap şi a început să se îndepărteze.-"Aşteaptă!"
-"Da?" a zis întorcându-se.
-"Presupun că m-aş putea folosi de ajutorul tău..." am răspuns,plecând puţin capul din cauza schimbării de opinie.
-"Nicio problemă,ce cauţi?Sau pentru cine este cadoul?"
-"Um,e pentru...cineva foarte special pentru mine pe care iubesc mult." am roşit
-"Băiat sau fată?" a întrebat de parcă nu i-ar păsa nici măcar puţin.Îmi place asta.
-"Fată."
-"Cool.Povesteşte-mi despre ea şi poate găsim ceva să se potrivească cu personalitatea ei." am privit eticheta de pe bluza ei şi am văzut că o cheamă Normani.
Am început să îi povestesc despre mine şi Lauren,lăsând la o parte numele noastre şi normal faza profesor-elev,după care i-am arătat colierul pe care l-am primit de la ea.
-"Woah,e frumos,şi nu iese?"
-"Ba da,doar că ea e singura ce îl poate debloca." a zâmbit în timp ce-şi punea mâna pe inimă.
-"Asta e incredibil,guau.Trebuie să fi costat mult,binecuvânteaz-o...Bine oricum,hai să îi găsim ceva."
Ne-am uitat în jur un timp,până ce ea a ridicat un colier,avea o inimă de diamante,încrustat frumos şi din câte mi-a zis Normani era un medalion.
-"Poţi cere să se scrie tot ce vrei tu în el,o să fie o amintire permanentă pentru iubita ta.Mi se pare că ajută mult de fiecare dată când aveţi o ceartă sau un dezacord.Întotdeauna se poate citi ce scrie înăuntru şi să meditaţi momentele proaste."
-"Îl iau,e frumos." am zâmbit şi am ridicat medalionul la lumină,iubind modul în care diamantele străluceau.E perfect.
-"Sigur că da,aici ai un caiet unde poţi nota ce vrei să scrie,o să-ţi ofer câteva momente singură." a zis înainte să plece.Eu ştiam ce să scriu aşa că imediat m-am apropiat de Normani care era surprinsă de cât de rapidă am fost.-"Bine,o să trimit asta şi o să poţi veni după el cu o zi înainte de ajunul crăciunului.Suntem de acord?"
-"Da." am zâmbit.-"Da,da suntem."
.....................................................
Crăciun...iubesc zăpada,cina de Crăciun,cadourile şi compania.Sau nu?Jummm! Normal că m-am bucurat de familia mea reunită la masă şi de toate..dar era doar o persoană la care mă puteam gândi în acest moment şi acea persoană nu era aici să se bucure de Crăciun alături de mine.
Am pus un zâmbet fals în faţa familiei mele şi am mers la masă pentru a împărţi cina,tata a încercat să mă includă în conversaţie,dar cred că s-a dat bătut după primele încercări,probabil că şi-a dat seama că nu aveam chef să vorbesc.
Lauren,Lauren,Lauren ce dracu' mi-ai făcut,sunt un dezastru fără tine!
Am băgat mâna în buzunar şi am prins de cutia în care se afla cadoul pentru Lolo,eu deja l-am văzut şi m-am îndrăgostit.Aveam speranţa că o să îi placă.
-Crăciunul nu e genial fără tine- I-am scris lui Lolo,evitând ochii familiei mele.
Nu a trecut mult timp până mi-a răspuns.
- Mie-mi spui,sunt aşezată la masă cu familia şi la singurul lucru la care mă pot gândi e la o fată numită Camila Cabello-
-Sunt sigură că şi ea se gândeşte la tine ;) Nu mai am răbdare până mai târziu ca să te văd xx- am răspuns.
-Nici eu iubire,mai sunt 3 ore începând de acum..o putem face! Xx-
Am zâmbit şi am lăsat telefonul ca să-mi termin mâncarea.Ochii mei erau practic lipiţi de ceasul aflat deasupra dulapului.Cum rudele au început să iasă,m-am dus direct la al doilea etaj ca să mă schimb într-o frumoasă rochie,pregătită pentru ea.
A trecut altă oră,iar eu eram pe străzi şi am ajuns la o staţie înafara unui restaurant tailandez.M-am uitat la telefon şi am văzut că am ajuns exact la timp,un zâmbet a apărut pe faţa mea când am văzut maşina lui Lolo,ar fi trebuit să fie o poză în ramă.
M-am uitat în stânga şi-n dreapta,asigurându-mă că nu e nimeni pe acolo şi am intrat în maşină.Mi-am sprijinit mâna pe coapsa lui Lauren şi senzaţia mi-a făcut pielea de găină...
Nu am văzut-o timp de 8 zile şi a fost momentul cel mai torturant din viaţa mea.Mi-am amintit de perversa sesiune pe care am avut-o cu ea după petrecerea lui Dinah de Halloween şi cum a descris-o,ca o tortură?Aş face-o în fiecare zi decât să nu o văd deloc,nici măcar o privire.A fost oribil...
-"Doamne...mi-a fost foarte dor de tine" a zis şi a pornit maşina,ducându-mă la ea acasă.
-"Cred că mie mi-a fost şi mai dor de tine...tata a crezut că sunt deprimată." am râs.
-"Aww iubire,nu contează,acum suntem împreună." mi-a făcut cu ochiul şi m-a strâns de coapsă.
Am rămas într-o linişte comodă pentru restul drumului.Când ne-am dat jos din maşină,am putut auzi lătratul lui Tiguer şi am zâmbit automat.Nu erau resentimente între mine şi el,deja abia aşteptam să îl văd pe pitic.Când Lauren a deschis uşa...nu mă puteam opri din râs.
Săracul Tiguer era acolo îmbrăcat într-un costum de ren,faţa lui doar striga 'dă-mi jos rahatul ăsta'.M-am pus în genunchi şi am auzit cum a mârâit supărat din cauza costumului de pe el...măcar acum nu o să mai urineze pe mine.
-"Ce dracu' Lolo"
-"Fratele meu credea că o să fie distractiv." Lauren a răspuns şi şi-a dat ochii peste cap,făcându-mă să râd.
-"Sărăcuţul,dezbracă-l" Lauren a făcut ce am zis şi imediat am fost bombardată de energia lui.L-am împins înainte să se urce pe genunchii mei.Deja ştiţi de ce.După am urmărit-o pe Lauren în sufragerie.-"Oh,asta e foarte primitor" am zis în timp ce priveam focul electric şi pernele canapelei,pregătite pentru o noapte de filme.
O să fie genial.
----------------------------
Capitol nou bonus deoarece am strâns peste 20 de voturi atât de repede.Tot aşa ♥ Următorul capitol e awesomeee.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...