-"Nu conduci?" m-a întrebat în timp ce priveam pe geam.-"Ba da,dar maşina mea nu a pornit în dimineaţa asta." mi-am dat ochii peste cap şi m-am aşezat mai comod.Şi Lauren avea un Mercedes,dar avea scaunele rosii de piele,în comparaţie cu ale mele ce erau negre.-"Îmi place maşina ta."
-"Mulţumesc,e iubirea mea." iubirea ei eh?Niciodată nu am crezut că aş putea fi geloasă pe o maşină înainte.
-"De cât timp o ai?" eu chiar nu voiam nu voiam să continui această discuţie despre o maşină,dar nu era nimic altceva de discutat.
-"Doi ani"
-"Awww" Ce dracu' zic?
-"Aw?Eşti ciudată Camila." a râs.
-"Gata.Eu am impresia că eşti mai mult o bătăuşă decât profesoara mea.Te râzi de fundul meu,după te râzi când sunt speriată şi acum îmi spui că sunt ciudată!" am pufnit.Ea ştia că glumeam.
-"Bine,păi ar trebui să nu mai fi atât de amuzantă." mi-a făcut cu ochiul şi inima mea s-a oprit.Ea a zis că sunt amuzantă!
-"Jummm..eu chiar nu sunt amuzantă.Şi o să îţi demonstrez.Knock Knock."
-"Cine e..."
-"INTRĂ" ea m-a privit de parcă aş fi un monstru.-"Ţi-am spus" am zâmbit.
Dar după a început să râdă,atât de tare încât deja plângea.Râsul ei m-a contagiat.Sunetele scoase de ea erau super amuzante.I-am mulţumit lui Dumnezeu că ne-am oprit la semafor sau ea ar fi făcut un accident.
-"Oh doamne Camila." zise calmându-se puţin,după un atac de râs.
-"Asta este cea mai bună reacţie pe care am primit-o la o glumă."
-"Ahhh doamne! îmi pare rău" acum râdea ca o fetiţă.Drăguţă!
-"Nu îţi cere scuze,mă bucur să te văd fericită după ziua de azi." Chiar i-am zis asta?
-"Acum ştii ce să faci să îmi ridici moralul" I-am văzut zâmbetul şi zâmbetul ei e...doamne! frumos
-"Ce..să îţi spun o glumă?Întoarce la dreapta."
-"Da,dar te rog nu în timpul orei pentru că aş muri de ruşine."
-"Poate că ar fi o răzbunare genială pentru ce mi-ai făcut tu în prima zi" Oh da,am fost acolo.
-"Ooo,vicleană.Te rog,nu o face" mi-a oferit un zâmbet,implorând,ce a făcut ca inima mea să se topească.
-"O să vedem." Doamne e o copilă.-"La următoarea virează la stânga,casa mea e la final de drum." Mi-a plăcut mult această plimbare,am putut vorbi cu ea cum vorbesc cu Dinah.A fost ca şi cum tocmai am câştigat o nouă prietenă,doar că eu ţineam la ea mai mult ca la o prietenă.
S-a oprit în faţa casei mele şi s-a uitat pe geam.-"Woah,e un loc drăguţ" avea gura deschisă,uitându-se la frumosul peisaj din jurul casei.
-"Mulţumesc.Şi mulţumesc mult pentru plimbare,îţi sunt recunoscătoare.Presupun că aş fi în staţia de autobuz dacă nu era pentru generozitatea ta..." i-am făcut cu ochiul şi a zâmbit.
-"Nu e nici o problemă.." am prins ochii ei şi nu mă puteam uita în altă parte.Era atât de comfortabil.Ochii mei treceau până la buzele sale.Doamne e atât de plină,de strălucitoare,de irezistibilă.Am privit-o din nou în ochi şi zâmbetul ei s-a transformat într-o moacă.
-"Ce?Ce se întâmplă?" am început să mă panichez.Rahat ce te uiţi la mine?
-"Um,îţi plac gândacii?"
-"Ew,nu ştiu,de ce mă întrebi asta?" mi s-a făcut pielea de găină când m-am gândit la acele chestii scârboase.
-"Bine,atunci îţi sugerez să stai nemişcată..." zise,în timp ce se apropia încet de mine.
Am uitat tot ce tocmai a zis şi m-am concentrat pe faţa ei, ce se apropia tot mai tare ca şi cum ar vrea să mă sărute.Inima mea bătea cu forţă în timp ce îi priveam buzele.Dar,dintr-o dată am simţit ceva urcând pe capul meu şi m-am pierdut.
-"ARRRGHHHHH Ce dracu'?!?!?!?!
DĂ-L JOOS!!!"-"Camila,calmează-te,doar stai nemişcată" Lauren îmi ţinea umerii în jos,încercând să prindă ce am în cap,dar cu mine sărind ca o nebună nu prea reuşea.-"CAMILA!"
M-am oprit.Ea a strigat la mine!nu pot să cred.Am privit-o fix,cu gura deschisă de uimire.Asta a durut...
Dintr-o dată a luat un fir de păr şi eu doar m-am dedicat să strig.Şi am strigat şi mai tare când am văzut că l-a lăsat să cadă pe mine.Era un păianjen idiot uriaş.L-am pierdut din nou şi am început să sar în maşină.Într-un mod sau altul am reuşit să deschid uşa şi am căzut în spate,dându-mi o bună lovitură de beton.Din fericire aveam pantaloni cu talie înaltă,că de nu Lauren mi-ar fi văzut lenjeria.
Rapid m-am ridicat în picioare şi am început să sar,nu aveam nicio idee dacă acel gândac a căzut de pe mine,aşa că am continuat să sar până l-am văzut târându-se pe jos.Mi-am ridicat piciorul şi am strigat:"MORI" şi după l-am călcat.-"ASTA,ASTA OBŢII!" Creatură oribilă.
Am privit din nou maşina şi am văzut-o pe Lauren murind de râs,a văzut tot ce am făcut. Ohm...dacă pământul m-ar înghiţi acum,ar fi genial.
-"Oh doamne,nu mai pot respira" zise cu faţa roşie.Nu ar fi genial dacă ar leşina şi eu ar trebui să îi realizez RCP-ul? (resuscitare cardio-pulmonară). Aish la ce mă gândesc şi eu.
-"Ai terminat?" am întrebat-o cu o sprânceană ridicată şi cu mâinile în şolduri.
-"Trebuia să filmez asta,ai fi fost celebră pe youtube!" a râs în continuare.
-"Ha ha" am râs sarcastic.-"Mulţumesc din nou pentru plimbare.Acum doar o să mor de ruşine aşa că ne vedem în altă viaţă."
-"Dramatică" a zâmbit."Ne vedem mâine Camila." am închis uşa maşinii şi îi făceam cu mâna în timp ce dispărea.
Ce zi!
----------------
Saaalut,a început şcoala eh?Nasol ştiu. Acum o să organizăm puţin lucrurile.O sa pun 3 capitole pe saptamana.Luni,miercuri,sâmbătă.Eventual dacă am destule capitole în plus şi am timp să scriu,o să fie şi extra.
Kisses :3 :*
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanficCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...