M-am trezit cu cea mai frumoasă senzaţie pe care am avut-o în viaţa mea.Lauren dormea lângă mine,faţa ei frumoasă,picioarele ei încrucişate cu ale mele şi braţul său protector învăluit în jurul taliei mele.Am auzit un mic sforăit venind de la ea şi pur şi simplu a făcut-o mai adorabilă.Eu nu mă puteam opri din privit...pielea ei perfectă,nasul perfect,buze perfecte.Doamne,niciodată nu m-am simţit atât de fericită.Asta e iubirea?
Am îngheţat când ea s-a mişcat şi şi-a lins buzele înainte să caşte ca un căţel adorabil,dar a căzut din nou.Nu mi-am putut controla dorinţa de a lua firul de păr ce I-a căzut peste nas.Cum i-am atins pielea am simţit acele impulsuri electrice încă o dată.
M-am oprit să privesc acele buze roz,cărnoase şi m-am înclinat să le capturez între ale mele.Chiar şi după ce a dormit continuau să fie umede,delicioase şi delicate..A gemut şi după am simţit cum braţul ei se mişca în jurul meu şi a terminat poziţionat pe ceafa mea,trăgându-mă mai aproape.A deschis gura şi a permis ca limba mea să intre.
-"Mmmm" am gemut şi s-a aşezat,frecându-şi ochii.S-a întors spre mine,cu ochii uşor între-deschişi şi un zâmbet pe faţă. -"Bună dimineaţă" a căscat din nou.
-"Bună dimineaţa,cum e posibil să arăţi atât de bine după ce te trezeşti?" am întrebat.
Ea a făcut o moacă foarte ciudată şi am început să râd,împingând-o în glumă.Ea m-a împins în spate şi am terminat într-un joc de cine pe cine împinge mai tare.M-a prins de încheieturi şi cu forţă le-a imobilizat la nivelul capului meu,privindu-mă cu acei ochi.
-"Stai nemişcată" mi-a făcut cu ochiul.Am oftat şi m-am luptat sub ea,dar era prea puternică. -"Imposibil" a zis încercării mele,în timp ce scotea limba.
-"Lasă-mă" m-am plâns dar am început să râd când a făcut o faţă tristă.
-"Nuh uh"
M-am înclinat să o sărut şi m-am pierdut în buzele ei,până ce am auzit paşi înafara camerei şi după cineva a băut la uşă.Niciodată în viaţa mea nu am actuat atât de repede,imediat am împins-o pe Lauren din pat şi a căzut,a gemut din cauza loviturii şi i-am spus să tacă,s-a băgat în spaţiul foarte strâmt de sub patul meu.
-"Îmi pare rău iubire" am şoptit când ea mi-a aruncat înjurături în timp ce încerca să se acomodeze.Partea inferioară a patului îi presiona pieptul aşa că i-am oferit o privire simpatică,dar mi-am menţinut degetul pe buze. -"Shhh"
Am mers spre uşa camerei,m-am uitat în spate ca să văd dacă Lauren se vedea.Am deschis uşa ca să îl las pe tata să intre.
-"Hey Mila,ai fost bine aseară? A întrebat în timp ce mă îmbrăţişa.
-"Da,am fost bine tată" am zâmbit şi m-am îndepărtat puţin,inima mea bătea ca o nebună din cauza emoţiilor.
-"Ce a făcut să te trezeşti?" S-a apropiat de pat şi s-a aşezat pe el.Ochii mei s-au făcut cât cepele în timp ce mă plimbam prin cameră.Când tata s-a aşezat,patul s-a lăsat,făcând spaţiul şi mai limitat pentru Lauren.Am văzut cum Lauren împingea de partea inferioară a patului,iar eu nu ştiam ce să fac..
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...