Lolo a început să plângă.M-a prins de mână şi a sărutat-o în timp ce recitea din nou ce scria în medalion.Râdea de unele fraze,a zâmbit la restul şi m-a tras de mână.-"De ce dracu' eşti aşa perfectă?" a întrebat. -"Ăsta este cel mai frumos lucru pe care l-am primit vreodată.Înafară de tine,normal.Tu o să fii întotdeauna cel mai frumos lucru pe care l-am primit." a zâmbit,iar eu mi-am dat ochii peste cap în glumă.
-"Romantică." am râs.
-"Taci că-ţi place." am dat din cap.Ea are dreptate.Îmi place!! -"Poţi să mi-l pui?"
Am luat medalionul,m-am dus în spatele ei şi i l-am pus.Un colier frumos pentru o fată frumoasă.Ea a zâmbit şi a tras de mine,acum mă aflam în faţa ei...atunci...m-a sărutat.A fost un sărut plin de iubire,fericire şi mulţumire....
-"Te iubesc."
-"Şi eu te iubesc." am răspuns,dar momentul nostru special a fost ruinat de telefonul meu.
-Te bucuri de căţelul tău?Sau te bucuri mai mult de CE ARE ÎNTRE PICIOARE?!-
Mi-am bătut joc şi i-am arătat lui Lauren,ce a râs între dinţi.
-"Mmm,mi-a fost foarte dor de tine Camz" Lauren a murmurat în timp ce se întindea pe canapea,m-am urcat pe ea şi a început să-mi mângâie faţa drăgăstos.
-"Mi-a fost şi mai dor de tine Lolo" am zâmbit,înclinându-mă să o pup pe nas.
Atunci buzele noastre s-au întâlnit într-un simplu sărut,care s-a transformat într-un foc aprins,care nu putea fi stins.I-am muşcat buzele şi le-am gustat.Lauren şi-a plimbat mâinile pe spatele meu până ce au ajuns la fundul meu şi a început să îi facă masaj....ea chiar are o obsesie cu fundul meu!
Totuşi,distracţia noastră a fost întreruptă de un năsuc umed ce îmi presiona obrazul.Căţeluşul meu a reuşit să sară pe măsuţa de cafea după care pe canapea.Pitică javră inteligentă!!
-"Gatah!" am râs şi l-am mângâiat pe micuţul lui cap drăguţ.El s-a apropiat de Lauren,iar ea şi-a acoperit faţa ca să nu o lingă,dar eu am prins-o de încheieturi puternic,pentru ca el să o lingă pe faţa ei frumoasă.Era destul de amuzant să o văd pe Lauren chinuindu-se să-şi ţină gura închisă.
-"Camz" a zis înecată în timp ce el se urca pe faţa ei şi i-a băgat limba în ureche.-"Urgh gata!!" a strigat,iar eu nu mă puteam opri din râs până ce însfârşit i-am dat drumul.
-"Aşa e cum vrei să joci Camila?" m-a întrebat cu o strălucire în ochi.Am negat dar ea era deja peste mine,chemându-l pe Tiguer.Oh rahat!!
-"Nunununu" am plâns între râsete când Tiguer a sărit pe mine şi a făcut acelaşi lucru pe care l-a făcut căţeluşul meu cu Lauren.-"Nuuuuuuuuu" am strigat,şi el îmi lingea urechile.-"Bine,bine mă dau bătută" am murmurat în timp ce se îndrepta spre nasul meu.Lauren a râs şi mi-a dat drumul.Eu m-am încruntat foarte drăguţ.
-"Nu da ce nu poţi suporta Camz." mi-a făcut cu ochiul şi l-a dat jos pe Tiguer şi pe căţeluşul meu,s-a culcat din nou pe canapea,iar eu m-am pus pe ea.
-"Da,da." m-am plâns şi am şters saliva rămasă pe frumoasa mea faţă şi pe rochie.Ea doar şi-a dat ochii peste cap în răspuns.
-"Şi cum vrei să numeşti această mică javră?" a început să râdă.
-"Nu îi spune aşa,e adorabil...nu-i aşa micul meu prinţ?" am zis şi l-am ridicat de pe jos,ca să îl pun pe pieptul lui Lauren în faţa mea pentru a mă juca cu el.
-"Am o privelişte minunată de aici Camz." a zis sarcastic.
-"Aww sărăcuţa de tine.." am zis pe acelaşi ton.-"Hmmm,cum o să-l numim?" am întrebat în timp ce îi priveam adorabilul bot.
-"I-ai spus Prinţ mai înainte." zise Lauren. -"E drăguţ."
-"Da e foarte drăguţ,îţi place?" l-am întrebat pe căţel.
El a scos un awwwwww.
-"Perfect." a murmurat Lolo şi l-a prins ca să-l pună pe jos,după care s-a ridicat.
-"Unde mergi?" am întrebat încruntată.
-"Baie" a răspuns înainte să părăsească sufrageria.
Am profitat de oportunitate ca să privesc în jurul sufrageriei,ca adolescenta băgăcioasă ce eram.Lolo avea multe fotografii cu familia ei,presupun,şi una cu Tiguer.Am zâmbit şi am continuat să privesc,am văzut câteva trofee,iar judecând după modul în care arătau erau vechi.Cel puţin ştiu că Lauren nu m-a minţit,erau trofee de primul loc la lupte libere.Am zâmbit din nou şi mi-am amintit de ce a zis,că ar fi trebuit să investighez lucruri despre ea,şi m-a doborât fără niciun efort.
M-am speriat când am simţit două mâini îmbrăţişându-mă din spate,dar un sărut pe ceafă m-a liniştit aproape imediat.
-"La ce te uiţi?" a şoptit,respiraţia ei gâdilându-mi pielea.
-"Viaţa ta." am răspuns. -"E interesantă pentru mine."
-"Bine,în curând o să faci parte cu adevărat din ea iubire." a zâmbit,respiraţia ei îmi lovea punctul sensibil,tăiându-mi respiraţia şi umezindu-mi lenjeria.
-"Nu mai pot aştepta.Chiar nu pot." am oftat şi m-am întors.
Ea m-a împins spre perete şi m-a sărutat.Am gemut în gura ei.
-"Doamne...te iubesc." a murmurat prinzându-mă de un sân,făcându-i masaj peste haine.Mâinile ei erau incredibile,fiecare atingere era unică şi mă făcea să tremur de excitaţie.
Ne-am îndepărtat de perete şi ne-am dus în camera ei,unde am făcut dragoste pe pereţi,pe jos,inclusiv în duş.....
-----------------------------
Şi aici este sfârşitul dulcegăriilor.Baftă :)))
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...