Următoarea zi am ajuns la şcoală cu un mare zâmbet pe faţă.Din pură obişnuinţă am încercat să îmi dau colierul jos pentru a face duş,dar nu puteam,doar Lolo putea şi asta m-a făcut foarte fericită.Din fericire,nu se oxida.Starea mea de spirit a fost genială toată ziua.Austin nu mă deranja,mi-am dat seama că se simţea foarte rău pentru ce s-a întâmplat aşa că,am promis să vorbesc cu el despre asta în ceva moment,dar nu acum.Nu am văzut-o pe Lauren toată ziua aşa că atunci când a ajuns momentul am mers spre clasa ei...mi-au spus să fac schimb de locuri cu ceva coleg ca să evit să stau cu Austin,dar am negat şi am liniştit-o pe domnişoara Frey.Am asigurat-o că totul este bine,adevărul e că nu voiam să îl fac să se simtă şi mai rău.
O aşteptam pe Lolo a mea...da,Lolo a mea.
Momentul a ajuns şi a intrat pe uşă,a făcut ce face întotdeauna,unde priveşte fiecare student înainte să se oprească la mine.Mi-a scăpat un zâmbet când am văzut brăţara.Ea a notat şi mi-a zâmbit înapoi.
-"Bună dimineaţa."
-"Ziua" am zis toţi.
-"Azi...am adus o probă pentru o lectură ce trebuie să o căutaţi.Şi tu o să faci asta Camila." am dat din cap.
Aveam o oră să completăm proba aşa că din păcate nu o să reuşesc să vorbesc cu ea pe parcursul orei.Cel mai rău e că astăzi era foarte frumoasă şi i se vedea fundul drăguţ hehehe.Rahat!
Ora a trecut destul de repede,dar normal că eu am terminat înainte şi am folosit cele 20 de minute pentru a mă gândi la lucruri perverse despre Lauren.Doamne...părul ei negru prins într-o coadă înaltă şi acei ochi verzi care pot vrăji pe oricine,blugi negrii strâmţi,arătând fundul ei bine format şi o bluză roz drăguţă încheiată... suficient.Probabil că nu voia prea multă atenţie din partea mea.
Lauren a început să strângă probele şi şi-a luat rămas bun de la toată clasa.Eu am rămas ultima,logic.Am aruncat o privire rapidă să verific că suntem singure,am prins-o de mână şi i-am făcut un ochiul,înainte să mă îndrept spre următoarea oră.
La prânz l-am văzut pe Austin aşezându-se cu mine,de înţeles,dar în loc să mă ignore mi-a oferit un mic zâmbet.Dinah cum a ajuns mi-a admirat noul colier.
-"Wow îmi place ăla,de unde îl ai?"
-"Eu eh..l-am găsit la un magazin."
-"Ce magazin?Pot să îl văd?"
Mă interoga cumva?
-"Um,doar un magazin din mall,am uitat numele." Mă aşteptam să nu mă mai întrebe din nou deoarece normal că o să devină ciudat.Dar era Cheche,Cheche fiind Cheche urgh.
-"Ah..o să trebuiască să mi-l araţi.Pot să îl văd?"
-"Um,defapt...e un colier de prietenie şi e închis....aşa că nu mi-l pot da jos." am roşit.
-"Cine e noua ta prietenă,atunci?" a râs.Dinah mă cunoştea,şi cum nu putea fi mai evident,Lauren intra şi ochii mei au căzut pe ea.Dinah mi-a urmărit privirea şi după s-a întors cu cel mai mare zâmbet pe faţă. -"Prietenia,eh?"
-"Da..." am oftat.
-"Cu profesoara?"
-"Ce?Nu,ea nu e..." Rahat.
-"Deci,dacă mă apropii de domnişoara Jauregui,nu o să aibă un colier la gât?"
-"Nu..." am încercat să mă comport normal,dar Dinah mă privea suspectă.
-"Sigură?" a întrebat şi s-a ridicat,începând să meargă spre Lauren.Oh nu...
Am văzut cum vorbea cu Lauren,care avea o tavă în mână şi Dinah îi bloca drumul.După aproximativ 3 minute,Dinah s-a întors zâmbitoare.
-"Colier şi brăţară eh?Asta e drăguţ..."
-"Cheche,la ce te gândeşti e prostesc." eu intram în panică.
-"Uhmm...îmi spui că de fur brăţara lui Lauren,cheia ta nu ar intra în lacătul său?"
-"Nu se poate fura" am pufnit.
-"De ce nu?"
-"Pentru că e..."
-"E blocată." m-a întrerupt zâmbind.
Oh rahat.
Dinah s-a apropiat mai mult şi mi-a şoptit:
-"Mila,stai liniştită.Nu o să spun nimănui despre asta,de acord?Da,am reputaţia de bârfitoare,dar eu nu o să stric ceea ce ai cu ea nici măcar pentru un minut.Pot uita totul despre voi şi niciodată să nu ating tema...sau pot să te ajut când ai vreo problemă,să îţi dau sfaturi şi să te ajut la ce ai nevoie."
-"Primul lucru ar fi bine.." am oftat.
-"Bine,colierul prieteniei,drăguţ.Dar va trebui să înveţi să minţi mai bine.Şi dacă mai vrei să vorbeşti,sunt aici ok?" a zâmbit.
-"Dar şi al doilea.Sunt confunză Dinah." am continuat. -"Poţi să vii mai târziu la mine acasă pentru o petrecere în pijamale?"
-"Sigur,bazează-te pe mine."
Nu am văzut-o pe Lauren în nicio parte şi voiam să îi spun că Dinah o să
vină la mine acasă pentru a evita neînţelegeri după,aşa că i-am trimis un mesaj.-Lolo,ar fi ok dacă Dinah doarme la mine în seara asta?-
-E prietena ta,e ok-
Nu asta mi-a dat de înţeles data trecută!
-----------------------------------------
Promisiunea e promisiune.Voi votaţi,eu pun capitol nou.
Kisses ♡
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...