14.Locul meu

2.3K 147 23
                                    

Aşteptam să se surprindă,dar cred că i-am sugerat exact la ce se gândea.I-am spus că ar fi perfect pentru că tatăl meu nu o să fie în oraş pentru o săptămână din seara asta,deci casa o să fie liberă.S-a surprins să afle că o să fiu singură în tot acest timp,dar am asigurat-o că o să fiu bine.

Toată ziua am numărat orele până ce trebuia să ajungă,acum 30 de minute am venit de la şcoală pentru a mă pregăti.Am început să mă panichez,domnişoara Jauregui vine la mine acasă,ce dracu'?asta e real?m-am uitat în jur şi am văzut nişte băuturi,puţin vin.Aşteaptă.Vin nuuuuuu Iisus Hristos!!!

Um,cum arat?aveam nişte jeans strâmţi ce îmi scoteau fundul în evidenţă şi o bluză strâmtă ce demonstra sănii mei bine formaţi.Nu voiam să dau o imagine de fetiţă,voiam să ofer o imagine matură pentru ea.

Ce o să facem după meditaţii? O să vizităm casa?O să ne uităm în camera mea?Omg!Am fugit pe scări şi rapid am făcut curăţenie în camera mea la timp.După câteva minute s-a auzit soneria.Oh Doamne!Dă-mi forţă te rog.

Am coborât scările şi am luat o respiraţie profundă în timp ce mă apropiam de uşă.Atunci am tras de clanţă şi am deschis.WOW!

Avea o pereche de blugi deschişi şi un palton.

-"Domnişoară Jauregui" a zâmbit,dar a dispărut când am zis asta.

-"Nuh uh" zise în timp ce îşi agita degetul în faţa mea şi a închis uşa înapoi.E atât de drăguţă! A bătut din nou la uşă şi am deschis..

-"Lauren" am zâmbit.

-"Wow,arată mai bine în interior." a zis în timp ce eu închideam uşa.

-"Mulţumesc,tata e designer de interioare." am zâmbit.-"Ăsta este motivul pentru care o să fiu singură în acest timp,a plecat în Anglia pentru o comandă."

-"Ah,văd" a dat din cap în timp ce mergea prin sufragerie.-"Şi mama ta?"

Zâmbetul meu a dispărut şi respiraţia mi s-a blocat în gat.Nu îmi place să vorbesc despre ea,după expresia mea şi-a dat seama.

-"Îmi pare rău" mi-a oferit un zâmbet liniştitor şi după a ridicat uşor colţul gurii.

-"Bine,putem începe aici" am zis pălmuind masa din bucătărie.

-"Foarte bine"

-"Vrei o băutură?Suc?"

-Ar fi genial,mulţumesc."

Oh doamne!Ea este în casa mea şi aşezată la masa mea ,asta este prea incredibil.

-"Nu ai animale?" am negat şi am luat o gură din băutura mea.

-"Nu" i-am dat o răcoritoare şi m-am aşezat lângă ea.-"Eu chiar îmi doresc un căţel,dar presupun că sunt prea ocupată ca să am grijă de el."

-"Asta e admirabil.Eu am un căţel,dar nu prea am timp suficient pentru el î,aşa că îl duc la un serviciu de babysitting pentru câini ce am găsit pe internet."

-"Aw,asta e drăguţ"

-"O să ţi-l arat" a ridicat telefonul şi am văzut o poză cu un poodle negru.-"Numele lui e Tiguer"

-"Ce?" cred că ea a văzut faţa mea confuză şi a început să râdă.-"Este mic şi negru,dar tu l-ai numit Tiguer?" mi-am bătut joc.

-"Gatah, mi se părea că faţa lui semăna cu a unui tigru,nu mă întreba de ce pentru că nu ştiu."

-"Wow,şi tu îmi spui ciudată" i-am făcut cu ochiul.M-am surprins de comportamentul meu şi de cât de comodă mă simţeam,deşi ştiam că îi fac cu ochiul unei profesoare.Şi ea s-a surprins să mă vadă recuperată de depresie atât de repede.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum