OOOOMG 1000+ Views,vă mulţumesc mult,vă mai torturez puţin şi gata cu tristeţea.Lectură plăcută ♥
-"Camila,intră!" a strigat când a deschis geamul,eu nu i-am răspuns.Repede m-am uitat la orarul de autobuze.30 de minute nu e prea mult,m-am gândit.Am dat un pas în spatele maşinii ei şi am ignorat-o complet.-"Camila!O să te îmbolnăveşti,intră!" a încercat iar.Mi-am încrucişat mâinile şi am negat să o privesc.Spuneţi-mi copil,dar eram foarte rănită.Aşa că nici gând.
Dintr-o dată am auzit uşa maşinii deschizându-se şi ea a ieşit cu o umbrelă,a închis uşa şi s-a îndreptat spre mine.Tot ce voiam să fac e să plec,aşa că am făcut-o.Este o staţie de autobuz mai sus.
Am auzit cum mă striga,dar o ignoram în continuare.Mi-ai rupt inima!
Într-un moment tot ce am simţit a fost un fior când mâna ei mi-a atins braţul,m-am întors ca să o privesc şi ea era foarte udă de la ploaie la fel ca mine.
-"Camila ascultă-mă!Intră în maşină.!"
-"Nu."
Un tunet puternic s-a auzit,dar deşi eram speriată am încercat să nu o demonstrez.Am încercat să îmi trag mâna,dar ea o strângea prea tare.
-"Căcat!" a strigat şi m-a tras după ea până la maşină,nu am mers prea mult oricum,dar am încercat să rezist.Nu puteam sta cu ea în acel mic spaţiu în acest moment.
A deschis uşa pasagerului şi mi-a zis să intru.Din nou,am negat,aşa că m-a împins cu forţa, ignorând protestele mele şi după a închis uşa pâna a ajuns la partea ei.Cum ea s-a aşezat pe scaunul şoferului,am încercat să ies,dar ea deja a blocat uşile.
-"Deschide uşa" am cerut.
-"Nu."
-"Asta e sechestrare."
-"Nu,asta se numeste să fii responsabil...şi poţi face pneumonie Camila.Uite,eşti leoarcă."
-"Lasă-mă să ies."
-"Nu."
M-am înclinat pe partea ei,atingând-o.Mi se făcea rău,îmi plăcea femeia asta şi ea îmi complica lucrurile.Eram practic peste ea încercând să îi deschid uşa,dar şi aia era blocată.
Eu nu puteam merge în nici un loc,aşa că m-am dat bătută,am încercat să mă calmez privind ploaia pe geam ce lovea puternic pământul când cădea.
Am simţit cum Lauren se mişca,băgând mâna în spate pentru ceva.Nu o să mă uit pentru ce.
-"Aici,ia asta." mi-a întins un palton mare.L-am privit,am negat şi m-am uitat din nou pe geam.-"Ce e cu tine?" a întrebat,îmi imaginam faţa ei confuză în acest moment,dar bine.
Prin colţul ochiului am văzut cum întorcea butonul de încălzire,eu eram în linişte,dar recunoscătoare. Paltonul ce îl ţinea în mână l-a lăsat să-i cadă în poală,obosită să mi-l ofere pentru atâta timp.
A oftat şi a pornit maşina.
-"Dacă am făcut ceva,sau am zis ceva ce te-a deranjat sau supărat,îmi pare rău." zise în timp ce conducea prin ploaie.Nu am răspuns,dar am simţit lacrimi ameninţând să curgă după ce am auzit durerea în vocea ei.-"Sau a fost ceva ce s-a întâmplat între tine şi Austin sau Dinah...ştii că poţi vorbi cu mine despre asta,bine?"
Da,da ai făcut ceva,eu m-am îndrăgostit de tine şi tu mi-ai rupt inima.Asta vrei să auzi? Mi s-a făcut pielea de găină când şi-a pus mâna pe piciorul meu,imediat l-am scuturat ca să o ia,nu îmi plăcea modul în care scânteii mă electrocutau.A luat mâna încet şi a dus-o la volan.
-"Aşa că sunt eu...ce pot face ca să te simţi comodă Camila?" a oftat.
-"Lasă-mă să ies." i-am răspuns într-un final,asta e tot ce voiam de la ea în acest moment
-"Dar aproape am ajuns" zise.
-" Lasă-mă să ies" am repetat.
-"Ok." ea într-un final s-a dat bătută şi s-a oprit.-"Doar dacă îţi pui paltonul şi iei umbrela,de acord? am dat din cap.-"Ştii unde suntem?" am dat din cap din nou.-"Bine" suna obosită.
Lauren mi-a dat umbrela şi s-a asigurat că îmi iau paltonul înainte să deblocheze uşile maşinii.Tot ce puteam simţi era mirosul ei corporal în acest palton şi mă omora,dar am ieşit,am deschis umbrela şi am închis uşa.Nu aveam curaj să privesc în spate.
Era vorba doar de 8 minute pe jos până acasă,aşa că nu a fost atât de rău.În plus era sfârşit de săptămână şi îi mulţumesc Domnului pentru asta.Cum am intrat în casă,imediat mi-am dat jos paltonul,l-am aruncat în maşina de spălat şi am pornit-o.Am pus umbrela pe cuier,pregătită pentru luni şi m-am dus în baie să fac un duş fierbinte.
Poate că sunt proastă,dar am simţit că sunt specială pentru ea.Dar...bine...presupun că sunt doar o fată obsedată cu dragostea,deşi cel puţin acum pot spune că am experimentat frica.În plus,inclusiv dacă ea ar simţi acelaşi lucru nu ar funcţiona niciodată.Ea e profesoară,ar putea fi arestată dacă lumea află.Poate că aşa e mai bine.
*******************************************************Austin a venit la mine mai târziu în seara aia şi am făcut ce facem întotdeauna,am întreţinut relaţii sexuale.
După ce am terminat,mi-a dat un sărut pe buze şi a plecat.Ca întotdeauna,probabil că sunt folosită pentru sex,dar ciudat că nu m-a deranjat,eu doar voiam să mă simt bine pentru câteva secunde,18 secunde mai exact...am numărat.
Dinah m-a sunat de milioane de ori,dar nu am răspuns,nu voiam să ies,nu voiam să vorbesc despre asta,voiam doar să stau în casă,în patul meu şi să dorm.
----------------------------
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...