61.Film de groază

1.3K 112 5
                                    


Eram în afara respectivelor noastre camere.Ne-am spus noapte bună,dar niciuna nu voia să spună la revedere.

-"Lolo uh...vrei să vezi filmul ăla?" am întrebat,privind un punct pe jos de parcă ar fi cel mai interesant lucru pe care l-am văzut în viaţa mea.

-"Sigur." a zâmbit. -"Camera ta?"

-"Camera ta are un televizor mai mare." am zâmbit cu timiditate,ea a dat din cap şi a deschis uşa.

Cum am intrat,am rămas cu gura deschisă.Mirosul ei m-a lovit ca un autobuz.Cum e posibil?Eu am schimbat cearceafurile de la ultima ei vizită,dar şi aşa...asta e ridicol!

-"Eşti bine?" a întrebat când m-a văzut pe loc în mijlocul camerei sale cu ochii închişi.

-"Da,scuze." am râs şi m-am dus să mă aşez pe colţul patului.Ea a scos filmul din pungă,a aprins televizorul şi DVD player-ul.Odată ce totul a fost pregătit,a luat telecomanda şi s-a aşezat lângă mine.Era un pat dublu,deci aveam mult spaţiu...dar mie îmi părea rău că m-am oferit să ne uităm la filmul ăsta.

-"Ţi-ar plăcea o gustare?" am negat şi a zâmbit.S-a culcat cu totul în pat dar eu încă eram aşezată,emoţionată să stau aşa aproape de ea din nou.Da sunt patetică,ştiu.

Am verificat în spatele meu şi mă privea,aşa că m-am ridicat şi m-am culcat lângă ea.

Mirosul lui Lauren mă înnebunea,așa că nu aveam altă opțiune decât să respir pe gură.Mi-am sprjinit mâna pe stomac și m-am surprins să aud un sunet venind de la el,Lauren a râs și m-am întors spre ea.

-"Asta e pentru că îți e foame.Este forma lui de a spune: Pune ceva mâncare în mine femeie!"

-"Oh din câte văd nu ți-ai pierdut simțul umorului,nu?" am întrebat,amuzată de vocea prostească pe care a făcut-o când a zis că stomacul meu a vorbit.

-"Trebuie să știi deja,sunt o persoană foarte amuzantă" a făcut o moacă.Drăguțăă

-"Sigur că ești." am zâmbit și i-am pălmuit piciorul în mod liniștitor.

-"Foarte bine,Knock Knock." a zis în engleză.

-"Who's there?" mi-am dat ochii peste cap și am răspuns în aceeași limbă.

-"Cow does."

M-am încruntat,dar ea m-a încurajat să continui.-"Cow does who?"

-"No,cow does muu" a scos limba și a explodat într-un atac de râs în timp ce o priveam.Ce frumoasă e femeia asta!!Dar s-a oprit dintr-o dată.-"Eh,tu nu râzi." s-a încruntat în glumă,așa că i-am oferit cel mai fals râs pe care ți-l poți imagina.-"Gatah!"

Dintr-o dată s-a înclinat și a început să mă gâdile până ce muream de râs și cerându-i să îmi dea drumul.Ea a râs drăguț în timp ce eu încercam să mă recuperez după tortură.

-"Reaa!" am expirat și a râs.

-"Da,da și tu ești un bebeluș,Cabello."

-"Taci." i-am dat o palmă peste picior și s-a prefăcut că o doare.-"Doamne chiar că ești enervantă." mi-am dat ochii peste cap și am păstrat zâmbetul.

-"Nu,nu sunt."

-"Shh,începe filmul." m-am plâns,dar în secret iubeam forma în care ne comportam.Era ca și înainte.

............................................................................................................................................

-"Argh!Căcat!" am strigat când o femeie proastă a zburat pe ecran.-"Ce dracu e asta?!" am strigat.În timp ce Lauren își bătea joc,cumva asta e amuzant?

-"Nu e amuzant,inima mea bate ca o nebună." am expirat și am înghețat când i-am simțit mâna peste a mea,inima mea bătea tot și tot mai tare.

-"Aveam dreptate." a zâmbit.Și-a luat mâna de pe a mea și s-a întors spre televizor.

-"Despre ce?"

-"Ești un bebeluș."

-"Nu sunt!"

-"Ce spui tu scumpo,acum taci."

Scumpo,mi-a spus scumpo.Nu am putut evita să nu zâmbesc,se pare că Lauren Jauregui face treaba imposibilă de a distruge pereții din jurul inimii mele.Eu nu eram dispusă să am încredere completă că nu o să-mi facă rău din nou.Totuși,o să încerc să uit tot ce s-a întâmplat și să încep iar.

-"Lauren?"

-"Mm?" a răspuns cu privirea fixă pe film.

-"Îmi pare rău."

A pus filmul pe pauză și s-a întors spre mine.-"De ce?"

-"Îmi pare rău că te-am tratat în acel mod în ziua când ne-am văzut din nou.Mă gândeam doar la mine și nici nu mi-a trecut prin cap cum te simțeai tu,și nici prin ce ai trecut.Scuze,am fost egoistă." am plecat capul,dar ea și-a dus degetul la bărbia mea ca să o privesc.

-"Hey,este ok.Mi-ar plăcea să uităm toate astea,ok?Mi-ar plăcea să continuăm cum suntem acum." a zâmbit.

-"Perfect." i-am răspuns.

A continuat să mă privească,aparent pierdută în ochii mei,așa că mi-am bătut joc și am luat telecomanda ca să pornesc filmul.Și-a dresat glasul cu stângăcie și s-a întors la partea ei din pat ca să se uite la televizor,ușor roșie în obraji.Drăguțțț

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aici e şi noul capitol♥ Nu uitaţi de vot,9 capitole până scăpaţi şi de cartea asta :'(

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum