19.Jucându-ne

3K 146 2
                                    


Să te trezeşti cu un mesaj e frumos.Să te trezeşti cu un mesaj de la femeia de care eşti îndrăgostită e genial.

-Bună dimineaţa,nu mai pot aştepta să te văd.Nu m-am putut opri din gândit la tine aseară xx-

Zãmbetul meu nu putea fi mai mare.Am meditaţii cu ea azi,noi două singure,deşi...trebuie să am grijă.Dacă cineva află ar putea să mi-o fure înainte să strig 'Nu!"

-Bună dimineaţa Lolo,
Şi eu la fel,nu mă pot opri din zâmbit-

M-am băgat la duş şi m-am parfumat pentru ea.Am ieşit fugind ca să văd noul mesaj,singurul motiv exact pentru care fug.

-Aww,eşti adorabilă
Pot să te întreb ceva?
Poţi te rog să blochezi telefonul?
Alege o parolă sigură ca să nu bănuiască nimeni,nici Dinah,nici Austin....nimeni.Iubire îmi pare rău,dar e necesar-

Mi-a spus iubire! Sunt moartă!!

-Sigur că da ^^ x -

Mi-am lăsat telefonul pe măsuţa de noapte şi am început să mă îmbrac.M-am îmbrăcat cu o fustă scurtă şi un top decoltat.Da,o să o torturez şi o să profit de asta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Am intrat în clasa ei şi m-am aşezat,am ridicat fermoarul jachetei şi aşteptam să ajungă.Când a intrat,avea un mare zâmbet pe faţă,iar eu nu am putut evita să nu zâmbesc înapoi.I-a privit pe toţi studenţii pâna ce a ajuns la mine şi a menţinut contactul vizual mai mult decât cu ceilalţi.M-am simţit specială.

-"Bună ziua copii,exerciţiu în perechi astăzi.O să citiţi fragmentul de pe aceste fişe." avea o grămadă de foi în mână. -"O să lucraţi împreună pentru a găsi răspunsurile la întrebările de pe alte fişe." a arătat alte hârtii. -"Guys mutaţi-vă cu asociaţii voştri vă rog,mulţumesc."

Mi-am luat rucsacul şi m-am îndreptat spre catedră în timp ce ea împărţea fişele,m-am uitat peste umăr şi am văzut privirea ei pe fundul meu,care abia era acoperit de fusta mea.Am zâmbit şi m-am aşezat lângă scaunul ei,aşteptând să ajungă.

-"Bună ziua,Camila" a zâmbit în timp ce se aşeza.

-"Ziua" am zâmbit.

Am aruncat o privire la clasă care lucra în linişte,prea multă linişte. -"Guys,puteţi asculta muzică în timp ce lucraţi,vă permit." imediat fiecare student şi-a scos telefonul şi căştile.

-"Foarte pregătită." i-am făcut cu ochiul cochet şi am vorbit în engleză pentru a fi sigure.

-"Bine,mă cunoşti" mi-a făcut cu ochiul înapoi.

-"Ha!Aşa că,ce o să fac astăzi domnişoară Jauregui?" am zâmbit.

-"Tu o să îmi vorbeşti azi.O să îţi fac un interviu."

-"Uffff....e cald aici cumva?" am zis fără motiv,ştergându-mi faţa cu mâna.Ea a negat amuzată şi eu din reflex am luat fermoarul şi l-am coborât încet.Am văzut ochii ei fixi pe decolteul meu ce acum era expus în totalitate pentru ea.Expresia ei m-a distrat mult şi am văzut cum a înghiţit cu noduri.

Şi-a dus telefonul sub masă şi am zâmbit când al meu a vibrat puţin după.

-Căţea-

Eu nu mă puteam opri din râs,iar ea s-a întors spre mine şi şi-a sprijinit capul pe mână,acoperindu-şi faţa departe de restul colegilor,înainte să mă poată privi cu mai multă comoditate.

I-am trimis un mesaj răspunzând la al său,am văzut că a râs între dinţi când telefonul ei a sunat şi a deschis mesajul.

-Perverso-

-Atunci,tu nu ar trebui să te joci cu mine în acel mod şi nici să mă tragi de păr.Hainele tale practic îmi cer să mă uit şi să mă uit la tine-

Mi-am lins buzele şi am zâmbit când am văzut ochii ei atenţi la sânii mei,oprindu-se acolo,încruntată şi s-a întors.Am primit alt mesaj după.

-Tu chiar faci lucrurile dificile pentru mine,domnişoară.Sau acesta este planul?-

Am zâmbit cochet şi ea a văzut.I-am răspuns la mesaj:

-Nu ţi-ar plăcea să ştii ;) -

Cum a văzut mesajul,m-am congelat.
Ea şi-a pus mâna pe genuchiul meu gol şi a început să mă gâdile cu unghiile,de la genunchi....până la coapsă...călătorind spre partea internă a coapsei mele.Toate acestea se întâmplau după catedră.

Ea era tot mai aproape şi mai aproape...eu nu mai puteam suporta,mă excitam.M-am ridicat dintr-un salt,alarmând toţi studenţii din sală.Toată clasa,împreună cu Austin mă priveau curioşi,mi-a venit să arăt podeaua şi să zic că era un gândac.Toată lumea ştia despre frica mea de gândaci aşa că au înţeles şi au continuat să lucreze.

M-am aşezat înapoi în timp ce priveam o anumită persoană care încerca să nu râdă,am scos scaunul de sub masă şi am scris din nou.

-Woow.Vrei să joci în acest mod?De acord-

Cum a deschis mesajul am auzit cum a râs.Nu mă crede?

Mi-am folosit piciorul şi am început să îi mângâi coapsa cu genunchiul meu de sus în jos.I-am putut simţi contractarea aproape imediat.

-Cumva nu poţi rezista?- i-am scris.

-Asta nu a fost nimic- a răspuns. 

Oh,serios?Mâna mea s-a furişat în drum spre piciorul ei şi imediat am început să fac masaj părţii interne a coapsei sale,chiar lângă feminitatea ei.Oh doamne...inima mea bătea atât de tare,eram atât de aproape de ea şi mă bucuram de fiecare atingere.I-am introdus unghiile în piele şi am zgâriat-o de jos în sus pe picior,am auzit un geamăt când degetul meu mic a atins accidental lenjeria ei.Cum l-am auzit,mi-am luat mâna,frustrând-o.

-Dacă tu joci,şi eu joc,dragă-

Nu mi-a răspuns la acest mesaj,te-am luat !

---------------------------------------------------------------------------------------

Cum ora s-a terminat,toţi au plecat,iar Lauren a început să îşi strângă lucrurile.

-"Unde pleci?Avem meditaţii." m-am încruntat.

-"Casa ta e încă liberă?

-"Uh,da..."

-"Atunci mergem acolo." a zis şi a ieşit din sala de clasă.Rahat.Mergem la mine acasă.

Am urmărit-o până în parcare,am intrat în maşina mea şi am aşteptat să intre şi ea în a ei.Am pornit şi Lolo mă urmărea.A fost un drum lung şi dur mai ales când mă uitam spre maşina sa şi vedeam o oarecare privire în ochii ei.

După puţin timp am ajuns şi m-am oprit pe trotuarul din curte,Lolo a parcat chiar în faţa casei.Am deschis uşa şi am ieşit din maşină,doar ca în acel moment Lolo să vină spre mine,privirea din ochii ei o înţelegeam acum,era ca şi un gen de prădător.Am fugit repede spre ușă.Când am reuşit să o deschid,nu am putut reacţiona,m-a împins înăuntru şi a închis-o dintr-o dată.

---------------------------------------------------

Ooooh ce o să se întâmple?Cu ocazia asta ţin să vă mulţumesc pentru cele 2000+ views,apreciez,nu ştiţi cât de mult înseamnă pentru mine.Sunteţi awesome ♥

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum