Trebuie să o spun,azi nu sunt emoţionată să o văd pe Lauren la şcoală.Unu,pentru că azi nu avem meditaţii şi nu puteam petrece timp cu ea.Şi doi,nu voiam să o dezamăgesc ca ieri.Aveam puţine speranţe că o să mă pot comporta normal,dar trebuia să o fac.Mi-am ţinut respiraţia,am intrat şi m-am aşezat lângă Austin ce mi-a oferit un zâmbet timid,iar eu i-am răspus cu un zâmbet mediu,aproape nimic.Dacă el mă voia înapoi trebuia să se târască la fel ca un gândac.
Mi-am pus capul pe bancă şi aşteptam ca durerea să înceapă.
-"Bună dimineaţa."
Capul meu era sus într-o clipită şi am văzut un tip gras.Ce dracu'?Unde e Lauren? M-am înclinat în faţă pentru a putea vedea uşa,dar nu mai era nimeni.Inima mea bătea ca o nebună,de ce ea nu este aici?
-"Azi o să o înlocuiesc pe domnişoara Jauregui.Luaţi-vă cărţile şi căutaţi pagina 130.Am fişe pentru toţi,în afară de...Camila,Camila unde eşti?
Am ridicat mâna patetic şi tipul s-a apropiat să îmi dea o fişă de examen.Am şoptit un mulţumesc şi am început să lucrez.Ziua asta o să fie un mare rahat!
-"Hey Chechee." am oftat.M-am aşezat lângă ea şi a dat ochii peste cap.
-"Jumm ce faţă ai...Spune-mi Cam,iubirea ta nu este aici?"
-"Ea nu este iubirea mea."
-"Bine...eu vorbeam de Austin,dar se pare că o ai pe profa în minte eh?" Oh nu..zâmbetul ăla de rahat,e atât de diferit de zâmbetul lui Lauren,măcar a lui Lauren e sexy.
-"Doamne taci." am oftat
-"S-a întâmplat ceva ieri?" Am notat că Dinah era îngrijorată,eu niciodată nu eram deprimată şi asta m-a dat de gol.
-"Păi,am vorbit ca întotdeauna şi după am luat o geană de pe faţa ei.S-a simţit foarte incomodă încât a anulat jumătate de oră de meditaţii şi a plecat" am oftat.
-"Camila,tu nu poţi să atingi profesorii în acel mod.Ce dracu' ţi se întâmplă?"
-"Ea mi-a zis să o fac!" am răspuns
-"Eh?Bine...atunci e ciudat." Dinah s-a încruntat şi imediat după şi eu.Această confuzie mă omoară.
-"Spune-mi mie...Doamne!Dinah totul iese de sub control şi se transformă într-un mare rahat,de ce devin atât de gay?" m-am văitat şi m-am bătut cu capul iar şi iar de masă.
-"Gata,nu mai fii un bebeluş!Poate că vrei doar să fii prietena ei?"
-"Uh nu.Nu ţi-am spus?O dată s-a înclinat şi i-am văzut fundul,normal,am terminat foarte umedă,iar dacă asta nu înseamnă să fii gay,atunci nu ştiu ce înseamnă."
-"Oh,rahat....bine...întotdeauna am vrut o prietenă gay." a glumit.Nu e amuzant.
-"Cum zici tu." am încrucişat mâinile pe masă şi mi-am sprijinit capul pe ele.
-"Poate ar trebui să particip la una din orele ei?"
-"Uh?..."
-"Mă refer umm...vreau să văd capacitatea ei de învăţare pentru a o compara cu domnul Choi,în plus vreau să văd comportamentul ei faţă de tine." Cheche a ridicat din umeri.Presupun că e o idee bună.În plus aş putea obţine o a doua opinie....eu nici măcar nu ştiu ce e...Comportamentul ei faţă de mine?
-"Bine.Hai la ora mea mâine."
-"Bun,o să îmi aduc gaydar-ul." mi-a făcut cu ochiul şi a început să râdă.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...