FINAL ALTERNATIV

1.6K 117 15
                                    

*Până la puncte a fost și în capitolul anterior*

Eu eram culcată pe pieptul ei,inima ei bătea cu putere sub urechea mea și știam că în acel moment nu puteam fi mai fericită.

Aveam ochii închiși,iar brațul ei era învăluit în jurul corpului meu,în timp ce eu mă jucam cu degetele sale.Doar voiam să o ating acum,ea e a mea din nou,iar eu sunt a ei.

Pieptul ei urca și cobora,pielea sa albă și delicată,sfârcurile sale dure,acea mică și perfectă gropiță îi completa zâmbetul.Perfecțiune.Pur și simplu perfectă.

-"Ghici ce." Lauren a murmurat.Am început să râd deoarece încerca să vorbească,iar ea era pe jumătate adormită.Atât de drăguță.

-"Ce?" am întrebam în timp ce îi desenam clavicula sexy cu degetele.

-"Nu ți-am spus că....am primit un email aseară."

-"Oh da?" am răspuns,cu buzele mele între sânii săi.Niciodată nu o să fie suficient,pielea ei e atât de delicată și irezistibilă.Am atins cu dinții în unele părți,doar ca să-i fie mai greu să vorbească.Cabello sadică.

-"Mmm" a gemut și și-a sprijinit mâna pe capul meu,trăgând de părul meu în continuu,făcând ca dorința mea pentru ea să crească din nou,inclusiv după ce am avut o grămadă de orgasme.Suntem nesătule când vine vorba de noi.-"Mi-au oferit un loc de muncă."

Mi-am ridicat capul repede,dar ea m-a împins înapoi ca să continui cu ce făceam.

-"Psiholoagă." a zâmbit şi am zâmbit cu ea.E genial!!

-"Şi?" am întrebat nerăbdătoare,limba mea se rotea în jurul sfârcurilor sale roşiatice.

-"Şi eu am avut.." a făcut o pauză când i-am luat sfârcul în gură,trăgând de el.-"....un interviu" a expirat,învăluindu-şi picioarele în jurul alor mele,prinzându-mă.Nu că m-ar deranja.Mi-ar plăcea să fiu lipită de ea pentru restul vieţii,dacă ar trebui.

-"Wow,cum ţi-a mers?" am răspuns și mi-am folosit degetele ca să fac un drum de la stomacul său până aproape de feminitatea sa,și după înapoi la piept.Ea a gemut la contact,cu ochii închiși puternic.

-"Am reușit Camz.Psiholoagă de cupluri." puteam auzi mândria în vocea ei,însfârșit își putea recupera viața...iar eu nu mă puteam opri din sărit pe ea,îmbrățișând-o după.

-"Felicitări iubire!" am zâmbit și am sărutat fiecare centimentru de pe fața ei,făcând-o să râdă.Ea încerca să mă oprească,dar mulțumită oboselii nu putea.

După un timp,m-am îndepărtat și m-am așezat peste ea.Acum privind fața roșie a lui Lauren Jauregui,psiholoaga.-"Sunt foarte mândră de tine." i-am oferit un zâmbet sincer,iar ea a crezut fiecare cuvânt.

-"Încep într-o săptămână iubire,trebuie să merg la un curs o zi pe săptămână pentru a-mi reîmprospăta abilitățile,după care o să fiu psiholoagă pe timp complet...deși nu mi se permit copiii." s-a încruntat și am sărutat-o.

-"Eu nu eram o fetiță,nu sunt o fetiță." am murmurat pe buzele sale.-"Să meargă dracului dacă ei cred asta."

-"Uhhh." a gemut când mâna mea și-a făcut un drum până la centrul ei gol și umed.

-"Bastarzi." am murmurat,în timp ce mă jucam cu clitorisul ei.

-"Shh Camz." a șoptit,fața ei a devenit roșie din cauza efortului de a uni aceste două cuvinte.-"S-a terminat...toți care au vrut să ne facă rău au plecat." a expirat profund,înainte să închidă ochii și să doarmă,eu urmându-i exemplul.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum