-"Hai Chancho" Dinah a gemut-"Gatah,nu pot Chechee"
-"Te roooooooog,hai"
-"Nu pot,pur şi simplu nu mă simt bine."
-"Eu am cheeef,hai..nu trebuie să îi spui" am oftat.
Dinah voia să merg la o discotecă cu ea,ceva ce nu am făcut de când sunt cu Lauren şi ştiu că nu i-ar plăcea.
-"Din..."
-"Te rog,doar vreau să mă distrez şi pot vedea că şi tu.Mai că nu ai ieşit din casa lui Lauren toată săptămâna,ai ieşit doar o dată şi a fost cu mine la petrecerea mea.E necesar să ieşim!"
Dinah nu o să se oprească din insistat,aşa că am acceptat până la urmă.Mi-am scos telefonul ca să îi trimit mesaj lui Lauren,dar Dinah mi l-a luat din mână.
-"Gatah!" am strigat,încercând să-l recuperez.
-"De ce îi trimiţi mesaj?Camila ea nu are control asupra ta,nu trebuie să ştie tot ce faci.
Asta a fost puţin adevărat,am oftat din nou şi am început să ne pregătim pentru petrecere.
Am plecat de la mine de acasă şi ne-am căutat clubul preferat.Guardianul ne cunoştea bine,aşa că am bătut palma în formă de salut.Încă eram puţin stresată,dar Dinah mi-a zis să nu fiu....nu o să fac nimic rău.Chiar cum a început muzica,m-am pierdut şi am început să mă distrez.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lauren naviga pe Facebook,nu şi-l actualiza prea des,dar se bucura de postările celorlalţi.Ea îl verifica în zilele în care era plictisită sau stresată.În acest moment,era amândouă,gândindu-se la Camila şi Dinah dormind în acelaşi pat.
Era ora 24:00 a.m,chiar când voia să se deconecteze,pagina ei s-a actualizat şi a decis să se uite repede peste noile postări,o deranja să le lase necitite.
A dat în jos,până a văzut o postare cu ceva...Era o poză,pusă de un club nu departe de unde locuia,ea a dat like paginii lor de facebook.Clubul punea des poze cu persoane afară din minţi,după care le eticheta.
Lauren a strâns din dinţi când a văzut poza din faţa ei,era Camila,Camila avea un braţ în jurul gâtului lui Dinah şi părea beată rău.Lauren inhala şi expira în timp ce strângea din dinţi,încercând să nu se enerveze,în timl ce continua să se uite.
Altă poză-Camila înclinată peste bar,cu o serie de shot-uri goale lângă ea,rochia ei în pericol de a arăta lenjeria.Şi după alta-Camila şi Dinah împărţind un enorm vas plin de o băutură alcolică.Lauren a devenit tot mai furioasă privind pozele cu iubita sa,ultima a fost picătura ce a umplut paharul.
Era Camila zâmbind la cameră,cu siguranţă afară din minţi.De ce poza asta a deranjat-o pe Lauren mai mult ca şi celălalte?A fost din cauză că Austin era în spate,privindu-i fundul şi făcând gestul de a-l strânge cu mâinile.
Lauren a luat telefonul şi a sunat-o pe Camila,fără răspuns.A încercat din nou şi a avut acelaşi rezultat.Acum mult mai nervoasă,a sunat-o pe Dinah care a răspuns imediat.
-"Alo" Dinah abia că putea vorbi
-"Unu,unde e Camila şi doi,de ce bei?cumva nu ţi-a interzis medicul?"
-"Oo,ne pare rău mamă!Camila dansează,iar eu sunt bine,eu doar mi-am împlinit pofta după atâţia ani fără băutură.E genial."
-"Pune-o pe Camila la telefon." a ordonat Lauren.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...