Probabil că voi vă gândiți de ce i-am spus să-și ia un sutien?Păi de când i-am simțit abdomenul,m-am surprins pe mine gândindu-mă la cum Lauren făcea exerciții în închisoare,foarte fregvent din câte am observat,și ar fi mai ușor pentru ea să poarte sutien pentru ce vreau eu să facă.
M-am întors la scaunul meu,ce era în fața scărilor și mi-am sprijinit capul pe mâini în timp ce așteptam.Am coborât privirea spre mâncarea mea,mârâind spre ea și atunci am auzit un zgomot.Am privit și respirația mea a rămas blocată în gât.
Lauren cobora scările,doar în sutien și pantaloni scurți.Mușchii ei erau mai mult decât...wow.Nici măcar nu pot explica,corpul ei e atât de fucking perfect,incredibil.Corpul ei întotdeauna a fost frumos,dar niciodată nu a fost așa tonificat și abdomenul ei niciodată nu a fost atât de proeminent.Ea s-a râs de expresia mea facială și s-a oprit lângă scaunul ei în timp ce ochii mei călătoreau pe tot corpul său.
-"Acum eu vreau..."
-"Nu nu,mănâncă prima dată." a zâmbit și s-a așezat,ascunzându-și abdomenul,dar demonstrându-și brațele tonificarte.La naiba cu viața mea.
Am înghițit următoarea mușcătură și am lăsat felia de unde am luat-o.
-"Fă exerciții." m-am înecat.
Ea a ridicat o sprânceană,dar s-a ridicat cu un zâmbet și a început să facă abdomene,am pierdut numărul la câte a făcut,dar după a terminat și a început să facă flotări.Avea o mică strălucire de transpirație,nu suficient pentru gustul meu,așa că am decis să îi fac mai dificilă treaba și m-am strecurat sub ea,deci acum făcea flotări peste mine.
A trebuit să se oprească un moment pentru că nu se putea opri din râs,dar odată ce s-a calmat a continuat.I-am oferit un zâmbit în timp ce mă privea,dar atunci ochii mei s-au concentrat pe sânii ei ce se balansau din cauza mișcărilor sale.
-"Perverso." ea a zâmbit și după fiecare flotare pe care o făcea mă săruta,am iubit asta!!După câteva minute respirația ei a devenit mai grea din cauza oboselii și picuri de traspirație cădeau pe gâtul ei,care dispăreau în sutien.Mi-am mușcat buza când pulsul ei a devenit mai lent și brațele sale instabile,era doar puțin ca să....ah uite.
Și-a sprijinit corpul de al meu.Bine,mai mult a căzut pe mine,gâfâind și cu capul pe pieptul meu.Mi-am plimbat mâna prin părul ei și m-am înclinat ca să o pup pe cap. -"Ești așa fierbinte." i-am zis.
-"În ambele moduri?" a întrebat și a râs,s-a tras puțin,dar greutatea ei încă era pe mine.
-"În ambele forme." am fost de acord.
Ea a râs și s-a ridicat de pe mine.Am reținut un geamăt,eu nu voiam să plece încă,dar am urmărit-o înapoi la masă.Amândouă ne-am așezat și m-am întrebat ce o să-i spun să facă în continuare.
Am luat o mușcătură din mâncarea mea în timp ce mă gândeam,ochii mei încă admirându-i corpul fără să-mi pese că mă vedea.Am înghițit cu o moacă de durere și mi-am sprijinit capul de mâini,în timp ce ochii mei se întâlneau cu ai săi.
-"Hai aici." i-am zis zâmbind,ea m-a ascultat și s-a așezat la mine în poală.I-am tras părul la o parte și am început să îi fac masaj la umeri,pentru a se relaxa puțin după exercițiile făcute.
Am studiat fiecare parte din fața ei cum era atât de aproape.Avea brațele de o parte și de alta a capului meu,ținându-se de scaun în timp ce ale mele îi îmbățișau talia.Știu că am spus asta înainte...dar nu aveam nevoie de cuvinte,deși ea ceva ce voiam să spun verbal.
-"Sunt foarte fericită." am zis,fără să știu efectul pe care o să-l aibă acele cuvinte pentru ea.A început să plângă,încercând să se ridice ca să-și ascundă fața de mine,dar nu i-am permis.-"Tu mă vindeci Lolo,a fost greu să trăiesc fără tine în aceste luni și am încercat să te urăsc din cauza lucrurilor pe care mi le-ai făcut..."
-"Camz îmi pare...."
Am tăcut-o cu un pupic pe buze. -"Shhs.Am încercat să te urăsc din cauza lucrurilor prin care m-ai făcut să trec,dar nu am putut...tot acest timp m-am gândit doar la mine și nu la prin ce ai trecut tu.Ți-ai pierdut slujba,câinele,iubita,casa,mașina și libertatea.Trebuie să fi fost cu adevărat îngrozitor.."
Mi-am șters lacrimile care au căzut doar gândindu-mă la suferința ei.
-"Îmi pare rău că a trebuit să treci prin toate astea..."
-"Camz eu.."
-"Lasă-mă să termin bine?" am zâmbit.Ea a dat din cap.-"După te-ai întors în viața mea și te-am refuzat...Bine ar fi fost dacă nu făceam asta,pentru că din ziua în care te-am revăzut nu mi te-am putut scoate din cap.Am încercat totul,dar nu a funcționat...și atunci m-am gândit,e Lauren Jauregui,fata care a lăsat totul pentru mine."
Am luat o respirație profundă și am continuat.
-"Doar vreau să spun că inima mea s-a rupt sever,iar eu nu credeam că o să fie posibil să o repari.Totuși,aici ești administrând-o bine.Nu mă mai simt deprimată Lolo și îmi e foame acum...mă eliberezi de bolile mele,așa cum și de repararea inimii mele.Ești un înger sau ceva de genul?" am râs.Și ea a făcut-o și și-a șters lacrimile.
M-am înclinat și i-am capturat buzele.Nu a fost pasional,nici timid,doar...plin de sentimentele mele,fricile mele,îngrijorările mele.Am introdus totul în acel sărut pe care ea l-a profundizat introducându-și limba.Am acceptat cu plăcere și mi-a scăpat un zâmbet.Când limba sa mi-a lovit dinții și-a dat seama și a zâmbit înainte să-și învăluiască brațul în jurul gâtului meu,trăgând de mine mai aproape.
Mâinile mele îi mângâiau talia de sus în jos,acea sexy talie care avea pielea de găină.Arătătoarele mele se plimbau pe una din coastele sale,acoperite de mușchi în comparație cu ale mele ce aveau puțin.Dar în acest moment nu mă interesa să mă gândesc la corpul meu....eu o aveam pe Lauren Jauregui la mine în poală și asta e tot ce mă interesa.
Ea a tras de părul meu,ceva ce mă excită tot timpul,am gemut îndepărtându-mă,iar ea și-a dus săruturile spre gâtul meu sensibil,în timp ce eu îi făceam mai mult spațiu.
-"Tu ți-ai făcut deja urmă,e rândul meu."
A prins cu dinții de pielea mea și a început să sugă dur și rapid.Mi-am introdus unghiile în spatele său.Doamne,era alucinant...ea a decis să muște locul,în loc să-și lase urma.Am tremurat când a mușcat cu mai multă putere,dar asta doar a adăugat mai multă plăcere.Feminitatea mea avea mare nevoie de ea acum.
Când însfârșit s-a îndepărtat,am rămas fără respirație,iar ea doar îmi privea piepul care urca și cobora,așteptând să mă recuperez.Odată ce am făcut-o,mai aveam câteva lucruri să-i spun,după ce o bătaie furioasă a inimii mele mi-a aclarat toate îndoielile.
-"Ești atât de specială pentru mine,eu nu știam că o să mă pot simți așa din nou,dar uită-mă...complet îndrăgostită de tine Lolo." ochii ei s-au deschis cât cepele,de parcă nu s-ar fi așteptat să spun aceste cuvinte după tot ce s-a întâmplat.-"Așa e,te iubesc și nu o să te mai pierd niciodată."
----------------------------------
Întrebareee întrebătoare.(nu mă ignoraţi pls.) Următorul capitol e foarte...explicit.Vreau sa ştiu dacă preferaţi să scriu aşa un rezumat,o parte sau complet? :)))
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...