-"Bună dimineaţa".Zise domnişoara Jauregui în timp ce intra în clasă şi toată lumea răspundea.În afară de mine,dar normal că şi-a dat seama.-"Bună dimineaţa,Camila"-
-"Da".I-am răspuns şi am salutat-o cu mâna înainte să mă aşez.
-"Azi avem altă fişă.Îmi pare rău guys,dar promit că mâine o să vedem un film,de acord?" A zâmbit.
Toată clasa a început să strige "Da!" "Woo !"
-"Dar este în engleză şi după va trebui să faceţi rezumatul."
Domnişoara Jauregui a început să împartă fişe cu exerciţii,dar s-a oprit la banca mea.
-"Eşti sigură că o să reuşeşti să faci aceste exerciţii de preşcolari Camila?" Zise cu un zâmbet stupid.
-"O să mă străduiesc." Mi-am dat ochii peste cap,dar am zâmbit.Nici nu ştiu de ce am zâmbit.Fuck.
Jauregui a râs şi s-a întors la catedră după ce a împărţit şi restul fişelor.
Încă o dată, uşor uşor uşor.Am oftat.
Jauregui m-a privit,era pe punct să se ridice,dar eu am făcut-o mai repede şi m-am apropiat de catedră,m-am aplecat lângă ea pentru că nu era alt scaun.În comparaţie cu ea,nu mă aplecam să le arăt tuturor sânii mei.Uneori o făceam ca să mă simt mândră şi da,aveam o autostimă scăzută înainte,cu mult înainte,dar vedeam privirile băieţilor şi am prins curaj.Acum mă simţeam bine,deci nu era necesar să o fac din nou.
-"Am terminat."
-"Hai să verificăm acum.Îmi pare rău că nu am un scaun aici,o să mă asigur să fac rost de unul." Zise între timp ce corecta răspunsurile mele.
-"Este bine?" am întrebat şi a aprobat.
-"Eu mă gândeam......." zise. "Dacă tu chiar crezi că ce facem acum nu este util pentru tine....de ce nu cauţi un tutor?" mi-a aruncat o privire,presupun ca să îmi vadă reacţia.
-"Hmm.Niciodată nu m-am gândit la asta." am ridicat din umeri.
-"Bine.Camila,gândeşte-te la asta şi îmi spui după ore,de acord?" a zâmbit.
-"Sigur". Am simţit cum colţul gurii ameninţa să se ridice şi să îi zâmbesc înapoi,dar m-am abţinut.
-"Bine făcut,punctuaţie perfectă."
-"Normal." am răspuns şi ea şi-a dat ochii peste cap,făcând un gest să mă întorc la loc.
Ora de engleză s-a terminat,iar eu a trebuit să răman din nou.Austin m-a privit confuz,dar eu doar am agitat mâna ca să îmi iau rămas bun.Când toţi elevii au plecat,domnişoara Jauregui s-a apropiat din nou şi s-a aşezat în acelaşi loc ca şi ieri.
-"Te-ai gândit?" A întrebat.
-"Mmm".
-"Mmm ce?"
-"Depinde."
-"De ce?Hai Camila,nu îmi mai da răspunsuri aşa scurte". Am zâmbit când mi-am dat seama că începea să se enerveze.
-"Depinde de cine ar fi tutorele meu"i-am spus şi am zâmbit.
-"Eu sunt tutore de engleză în timpul liber."-
-"Normal că eşti." am oftat şi m-am întâlnit cu o privire neprietenoasă.-"Sunt bine,doar voi continua cu exerciţiile de la clasă."
-"Este ceva rău în mine?" A întrebat încrucisându-şi mâinile pe jumătate în glumă,jumătate defensiv.
-"Nu ştiu răspunsul la întrebarea asta încă."- Am râs-."Speram să fie un băiat sexy".
-"Bine,îmi pare rău să te dezamăgesc"-a zâmbit.-"Era doar o ofertă oricum,îţi poţi căuta propriul tutor dacă tu chiar nu mă vrei".
Dacă eu chiar nu te vreau,să te vreau?De ce a sunat aşa?
-" Cred că..." i-am spus înclinându-mă spre ea,sprijinindu-mi un cot pe bancă. "Prefer să te văd cum predai câteva lecţii în plus înainte să decid"-
-"Asta este corect. Dar nu o să înveţi prea multe în ora de mâine,deşi..."
-"Ah,da,filmul eh?Ce film?Lasă-mă să ghicesc." Am zâmbit.Cu siguranţă a ales la ce mă gândesc.
-"Să vedem." m-a privit amuzată.
-"Oh doamne,Romeo şi Julieta?"
Ea a început să râdă puternic, niciodată nu mi-am imaginat un râs aşa să iasă din corpul ei.
-"Îmi pare rău" a zâmbit. -"Cliché, eh?
-"Foarte.Oricum,cred că trebuie să plec,ne vedem" am avut tentaţia să îi fac cu ochiul,dar ar fi fost ciudat.
-"La revedere domnişoară Cabello." zise ea în timp ce mergeam spre uşă.
Am ieşit din şcoală şi l-am văzut pe Austin aşteptându-mă.
-"Salut,frumoaso" a zâmbit şi m-a luat de mână.
-"Hei"
-"Eşti ocupată în seara asta?"
Nu,nu sunt.
-" Da,îmi pare rău Austin,tata mă vrea prezenta pentru unul din evenimentele lui,nasol ştiu."- Mi-am dat ochii peste cap şi am văzut cum începea să se enerveze ca de fiecare dată când îl refuz.
De ce l-am refuzat?
El se gândeşte doar la sex.Ar fi bine dacă m-ar invita la o întâlnire uneori.
-"Bine,poate cu altă ocazie? A întrebat în timp ce mergea spre maşina lui.
-"Sigur.Pa Austin"
---------------------------------------------------------
Aici e şi capitolul 2,sper că aţi avut o lectură plăcută.O zi frumoasă
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanficCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...