28.Film

2K 136 6
                                    


Bine...Lauren vine să doarmă la mine acasă,e genial!Ea o să aibă puţine haine...o să stea în patul meu..posibil că o să dormim în poziţia linguriţă...totul este bine.Rahat!Glumesc şi înnebunesc.Urghh.

................................................

Dinah mi-a spus că Lolo o să ajungă la ora 19:00,acum e 17:00 şi aici eram eu.Fugind prin casă,spălând,curăţând şi organizând.Încercând cu toată puterea ca totul să aibă un aspect cât mai bun posibil.

După câteva minute am părăsit sufrageria şi am fugit spre camera mea pentru a mă asigura că nimic jenant nu a rămas la vedere.Chiloţii mei de exemplu.Într-un final am strâns toate lucrurile din camera mea,mi-am schimbat patul cu cearceafuri curate şi am aruncat o ultimă privire.Perfect,totul este la locul lui!Era corect pentru mine,am făcut o grămadă de lucruri şi eram chiar obosită...m-am uitat la ceas...18:30.Rahat!Lauren o să ajungă în curând.

În ultimele 30 de minute m-am ocupat de scăparea transpirației după toată munca.Am avut un record de 5 minute la duş.Am ieşit repede de la duş,mi-am uscat părul,m-am îmbrăcat,m-am machiat şi m-am parfumat.Atunci...a sunat soneria.La naiba.

Am fugit pe scări în jos,evitând drepte pentru a ajunge cât mai repede posibil la uşă,dar mulţumită faptului că încă aveam picioarele ude după duş,am alunecat şi m-am lovit de uşa de la intrare.Am obţinut o bună lovitură pe frunte,am gemut de durere şi mi-am susţinut capul,cu siguranţă o să fie o lovitură masivă când o să o văd pe atractiva domnişoară ce mă aştepta în faţa casei.

Puteam auzi râsul lui Lauren de afară,atunci am deschis uşa şi am intrat din nou în sufragerie,încă frecându-mi fruntea.

-"Ce ai făcut?" Lolo a râs între dinţi în timp ce călca pragul,a închis uşa şi a întors cheia.

M-am întors spre ea şi m-am încruntat tristă,ce doar a făcut-o să râdă mai tare.Şi-a lăsat bagajul să cadă lângă scări şi s-a apropiat de mine încă cu acel stupid zâmbet pe faţă.Atunci mi-a mângâiat faţa şi mi-a privit fruntea ce era complet roşie după lovitura pe care am dat-o.

-"Fată prostuţă,ce o să fac cu tine?" a zis sărutându-mi lovitura.Mi s-a făcut pielea de găină şi am simţit zborul fluturilor în mine...şi durerea cucuiului a dispărut dintr-o dată. -"Hai." a zâmbit,ducându-mă până la canapea. -"Hai Camz ,aşează-te că poţi ameţi."

Odată ce m-am aşezat,a rămas în picioare în faţa mea.

-"Vrei gheaţă?"

-"Nu.Sunt bine,mulţumesc Lolo." am răspuns şi am mângâiat locul de lângă mine pentru a se aşeza.A zâmbit şi a făcut-o.Odată ce ne-am aşezat,a căzut o linişte incomodă...acum înţeleg la ce se referea Cheche când a spus că nu ştim suficient una despre alta.

Din fericire Lolo a rupt liniştea.

-"Prin urmare,Dinah eh?Ea e de treabă." a zâmbit şi şi-a pus mâna pe genunchiul meu.

-"Da,este" am răspuns.M-am apropiat mai tare de ea şi mi-am învăluit mâna în jurul umerilor săi.I-am oferit un zâmbet,iar ea şi-a sprijinit capul pe umărul meu..

-"Gata,opreşte cliché-ul de mişcări,vrei?" a râs între dinţi.

-"Te plângi?" am întrebat,ridicând o sprânceană.Lolo a început să râdă,dar a negat şi s-a apropiat mai mult de mine.Doamne,asta chiar că e plăcut,furnicăturile simţite în fiecare celulă din corpul meu confirmau sentimentele mele pentru această femeie.De fiecare dată când mă atingea simţeam că o să leşin. -"Pot să te întreb ceva?"

-"Sigur."

-"De ce i-ai spus lui Dinah totul în legătură cu viaţa ta?Când nici măcar mu ai avut o conversaţie completă cu ea înainte."

Lauren a zâmbit. -"Îmi aminteşte de surioara mea.Personalităţile lor sunt similare,doar că ei nu îi pot spune toate astea...Dinah m-a liniştit cu cuvintele ei...nu ştiu cum şi nici de ce,dar mi-a permis să am încredere în ea în scurt timp.Dacă aş mai fi ţinut ceva în mine,cred că deja explodam.Ea o fată bună."

Trebuie să admit că mă simt puţin geloasă să o aud vorbind în acest mod despre Dinah,în plus de cum s-a deschis pentru ea,dar eu îi respectam decizia.Am văzut cum Lauren s-a încordat puţin,probabil că incomodă,aşa că am schimbat tema.

-"Îţi e foame?"

-"Hmm,nu chiar.Am luat prânzul târziu,presupun că am un apetit mic."

-"Bine,eu am cumpărat multă mâncare fast-food pentru când ne uităm la film.

A zâmbit în acel mod care mă înnebuneşte şi a zis: -"Perfect."

Odată ce am strâns popcornul,cartofii prăjiţi,dulciurile,sucurile şi tot ce am cumpărat din bucătărie,le-am dus în sufragerie şi am scăpat de bagajul lui Lauren.Voia să mă ajute,dar nu am lăsat-o,avea o expresie supărată pe faţă,iar pentru mine era cel mai drăguţ şi dulce lucru din lume,dar dintr-o dată mi-am amintit ceva.

-"Căcat!Maşina ta!"

-"Ce?Ce e cu maşina mea?" a întrebat confuză şi alarmată din cauza vocii mele.

-"Dinah a zis să parchezi în garaj în caz că cineva o vede."

-"Este în faţa casei,dar o să o aduc oricum,deschide garajul te rog." odată ce s-a întors ne-am relaxat şi ne-am aşezat din nou în faţa televizorului. -"Nu trebuia să ne uităm la film?"

-"Păi...reproductorul DVD e în...camera mea..." nu a avut nici o reacţie. -"şi acolo mă uit tot timpul...la filme."

-"Bine..." a râs.

-"Hmmmmmm, şi nu am o canapea în camera mea.." am roşit şi mi-am pus mâinile pe obraji,imediat a început să râdă din cauza incomodităţii mele evidente.

-"Da..." Oh,voia să mă facă de ruşine.

-"Aşa că...ar trebui să mergem?"

-"Şi dacă nu este o canapea în camera ta,unde o să vedem filmul?" a zâmbit înclinându-se spre mine.

-"Um...uh...Ar trebui să stai în..."

-"În patul tău?" asta a sunat puţin seducător sau e doar imaginaţia mea?Am dat din cap şi Lolo a râs din nou.

Eu eram puţin stresată pentru a vedea reacţia ei la camera mea...dacă nu îi plăcea?

Am intrat şi am pus mâncarea în pat.Am aprins televizorul,DVD-ul şi am introdus filmul cumpărat.Se numea 'The conjuring'.

Cu coada ochiului am văzut-o pe Lauren privind nişte poze de pe perete şi medaliile de la gimnastică de când aveam 4 ani.S-a întors şi şi-a pus atenţia pe mine.

-"Wow.Ăsta voiam să îl văd" a zis când a văzut caseta în care se afla filmul. -"Îţi plac filmele horror?"

Am dat din cap.Urăsc filmele horror,mă îngrozesc.Ultimul pe care l-am văzut a fost 'Chucky" şi după asta a trebuit să îmi arunc toate păpuşile la gunoi ca să nu vină după mine.

Mi-am ţinut respiraţia,am luat telecomanda de la DVD,m-am îndreptat spre pat şi m-am urcat în el.

Lauren s-a apropiat de pat şi s-a aşezat lângă mine,dar parcă era un kilometru între noi.Am privit-o şi era mai comodă.Am stins lumina şi am apăsat play.

----------------------------------------

Votaaaţi şi probabil că pun în seara asta next :) ♥

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum