24.Tu eşti a mea

2.5K 153 5
                                    


Lauren m-a luat de acasă şi era doar linişte în maşină.Nu aveam nicio idee unde mergeam,dar nu am putut evita să nu mă gândesc că poate e ultima dată când ies cu ea.Ea a văzut că am oftat şi şi-a extins mâna,imediat am luat-o.Am rămas aşa tot drumul.

S-a oprit în faţa unui restaurant,am intrat şi Lauren a început să privească în jur pentru a se asigura că nu cunoaştem pe nimeni.Am mers la masă şi am comandat băuturile şi mâncarea ca să începem să povestim.

-"De ce m-ai adus aici?" am întrebat în timp ce luam o gură din Coca-Cola.

-"Nu pot să te scot?" a zâmbit.

-"Profesorii nu îşi scot în oraş elevii,Lauren." am oftat.

-"Cine a spus că eşti doar o elevă pentru mine?"

-"Asta e tot ce vrei.Nu?" i-am spus cu ranchiună.

Era pe punct să îmi răspundă,dar chelneriţa s-a întors cu mâncarea noastră.I-am mulţumit şi i-am făcut cu ochiul....cineva nu era fericită pentru asta.

-"Nu." a spus.După ce chelneriţa a plecat.

-"Eh?"

-"Nu vreau să fiu doar profesoara ta Camila."

-"Vrei să fii o prietenă..." am oftat.

-"Ţin la tine."

Am privit-o.Oh Doamne...femeia asta e atât de confuză uneori.

-"Dar tu ai zis că..."

-"Niciodată nu am spus că vreau să fiu doar prietena ta.Vreau să fiu cu tine,dar mulţumită situaţiei noastre e greu Camz.Ştiu că vrei o relaţie unde să ne putem lua de mână şi să ne putem săruta fără griji....dar asta nu o să se întâmple.Nu până ce termini şcoala,dar..."

-"Dar?"

-"Dar mi-ar plăcea să te văd în continuare în afara şcolii,ne-am putea gândi la întâlniri,dar nu să fim într-o relaţie oficială,încă.Tu eşti a mea şi eu sunt a ta şi încă se aplică regulile unei relaţii-fără excepţii"

-"Chiar crezi că te-aş înşela?" am întrebat neîncrezătoare.

Ea a rămas tăcută,probabil gândindu-se la cum l-am salvat pe Austin de la exmatriculare.

-"Niciodată nu aş face asta Lauren."

-"M-am gândit la ce ai zis înainte...despre faptul să nu te mai văd." zise,schimbând tema. -"Chiar vreau să fiu cu tine în toate modurile posibile,aşa că am făcut rost de ceva care să simbolizeze că tu eşti a mea şi eu a ta,fără să fie atât de evident.Ai putea arăta lumii că nu eşti 'disponibilă' fără să bănuiască ceva."

Am deschis gura să răspund,dar mi-am pierdut cuvintele când a scos două cutiuţe.

-"Brăţară sau colier?" a întrebat.

-"Ai articole de cupluri?" am întrebat confuză.A dat din cap şi m-a pus să aleg. -"Ummm,colier" a zâmbit şi mi-a dat una dintre cutiuţe.

În timp ce o deschidea pe a ei,am privit spre cutia sa,era un tip de brăţară cu diferite forme de inimi,chei şi un lacăt puţin mai mare.Totul era încrustat cu mici pietricele,era atât de frumos.Atunci am deschis-o pe a mea şi am văzut un colier cu o mare cheie,un diamant la sfârşitul ei şi un mic lacăt.

-"Bine mmmm...lucrurile astea sunt puţin complicate" Aishhh sunt tot mai confuză. -"Cheia ta mare se potriveşte în marele meu lacăt."

-"Ok...ce e complicat aici?" am râs.

-"Păi...doar cheia ta deschide lacătul brăţării mele aşa că odată blocat nu îl mai pot deschide fără tine."

-"Ca şi nişte cătuşe?" am glumit.Ea a râs şi a negat cu capul.

-"Cred că arată mai bine ca nişte cătuşe." am dat din cap,de acord cu ea. -"Şi al tău are un mic lacăt aşa că odată închis nu o să îl mai poţi da jos fără mine." ea a ridicat una dintre cele mai mici bijuterii. -"Cheie mică."

Nu am putut evita să nu râd,era o idee chiar dulce şi foarte originală.

-"Aşa că,îl vrei?"

-"Da" am zâmbit. -"Poţi să mi-l pui?"

S-a ridicat şi mi-a pus colierul la gât,închizând lacătul cu un click.

-"Asta înseamnă că eşti a mea" a şoptit seducătoare şi nu am putut evita junghiul ce a ajuns la clitorisul meu şi umezitatea ce s-a format pe lenjeria mea.S-a aşezat din nou şi a zâmbit privind colierul.

I-am luat brăţara şi am făcut acelaşi lucru pe încheietura sa. -"Şi tu a mea." am şoptit.Acum eram fericită.Ştiam că asta respectă toate lucrurle unei relaţii până ce termin şcoala şi o facem oficial.Dar cu acest colier puteam demonstra tuturor că sunt luată.

-"Mulţumesc" am spus.

-"Nicio problemă iubire."

-"Eu...doar vreau să îţi spun că îmi pare rău pentru...ştii tu...Promit că totul este terminat şi el o să mă lase în pace."

Ea a zâmbit şi a dat din cap,dar repede zâmbetul a dispărut. -"Dacă el îţi face rău nu o să mă gândesc de 2 ori să îl denunţ la poliţie,înţelegi?"

-"Da,înţeleg."

-"Bine,acum mănâncă,nu este sigur să fim afară atâta timp, ba mai mult dacă tatăl tău o să ajungă în curând,nu?"

-"Oh rahat,da!" am mâncat cât de repede am putut.

Când a ajuns nota de plată,ea a zis că o să plătească pentru tot,m-am gândit că nu era corect, dar a făcut-o oricum.Mi-a tras cu ochiul obraznic în timp ce chelneriţa îi lua cardul şi mi-am dat ochii peste cap în răspuns,dar i-am mulţumit când eram în drum spre casă.

Când ne-am întors am văzut maşina tatei în faţa casei aşa că i-am zis să parcheze mai departe.I-am dat un sărut sonor şi dulce pe buze înainte să ies din maşină.A zâmbit şi şi-a luat răman bun înainte să dispară.

------------------------------------------

La 12 voturi pun next. :D ♥

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum