17.Mesaje

2.5K 139 11
                                    


Acea zi...wow,încă era de necrezut pentru mine.În acest moment sunt culcată în pat,privind numărul ei în telefonul meu.Aveam mare chef să îi scriu,dar ce dracu' să îi spun?E frustrant să fim atât de aproape şi atât de departe în acelaşi timp.Eu ştiam că ea simte ceva,dar dacă e doar prietenie platonică sau ce îmi doresc eu,sentimente romantice,nu o să aflu niciodată.

Ieri la meditaţii a fost bine,deşi era puţin retrasă să vorbească cu mine.Cred că e aşa deoarece am prins-o cu garda jos,poate că îi era ruşine,nu ştiu.Dar sper să se deschidă față de mine cândva.

-Bună,te simţi bine acum?- Nu,nu aş putea trimite asta,sau da?
-Eşti aşa sexy- hahahaha ăsta e bun.

Hmmm,ce pot să îi scriu?
Ca prin artă de magie am primit un mesaj,şi era de la ea.Jur că inima mea a făcut o tumbă şi mandibula mea a căzut.Arătătorul meu nu era sigur dacă să apese butonul 'deschide',dar am respirat profund şi am făcut-o.

-Salut Camila,sunt Lauren.Doar mă întrebam dacă totul este bine acum şi dacă tema nu îţi dă prea multe bătăi de cap?

Oh Iisuse Hristoase,dacă eu aş muri de un atac de inimă,aş muri fericită.Ea mi-a scris! *m-am piţigat* Cred că visez!

Ay nu,nu visez.Ce trebuie să scriu?Nu trebuie să par nici prea entuziasmată,dar nici prea atentă.

-Salut,ce faci?Sunt bine, nicio problemă în acest moment.^^
Da,cu tema totul este bine,am făcut-o deja.-

Am apăsat 'trimite' şi continuam să verific pentru a vedea dacă l-a văzut.Dacă acest telefon ar fi fost o persoană,ar fi murit pentru că exprima viaţa la aşteptare.
-1 nou mesaj-

-Sunt bine,mulţumesc..Aw la naiba,mă aşteptam la puţină dramă!Wow,eşti o tocilară ;) -

Cred că tocmai am murit.Ea mi-a trimis o faţă ce face cu ochiul,Oh doamne!

-Gata,aveam dreptate eşti o bătăuşă-
Am apăsat click pe 'trimite' şi am aşteptat.Pare că şi ea aşteaptă după mine deoarece răspunsul ei a fost imediat.

-Nu,nu,doar insinuez...şi tu te râzi de mine aşa că nu face pe victima! -

Am zâmbit,ea e adorabilă.

-Da,da (-_-).Bine,trebuie să merg să mă pregătesc ca să ne vedem în curând profa...- Ha!Asta o să o enerveze.

Mi-am lăsat telefonul pe pat şi eram pe punct să intru la duş când a sunat din nou,am zâmbit şi am fugit ca să citesc mesajul.

-Gata,nu începe iar cu profa.Până mâine domnişoară Cabello
Nu uita de tema mea ;) -

Ay!Alt tras cu ochiul.Ar trebui să trimit şi eu unul sau ar fi prea ciudat?

-Îmi pare rău LAUREN (-_-)
Cum aş putea uita de asta? ;)
Acum shh,îmi distragi atenţia-

Am expirat fericită,vorbesc aşa cu crush-ul meu,cu fata de care m-am îndrăgostit.Viaţa nu ar putea fi mai frumoasă în acest moment.Bine,ar putea dacă am fi împreună şi sper că aşa o să fie.

******************************************************

-"Bună guys,e o zi frumoasă eh?" a zâmbit.Da,fără îndoială.

Ţoţi i-au răspuns la salut şi ne-a dat treabă de făcut,la finalul lecţiei trebuia să facem un exerciţiu în perechi,cu aceeaşi asociaţi de data trecută.La naiba,da!

Mi-am făcut drumul,asigurându-mă să îi ofer crush-ului meu un zâmbet.

-"Îmi pare rău că te-am distras,domnişoară Cabello" mi-a făcut cu ochiul. -"Mă asigur că nu o să o mai fac..." NU!

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum