23.Ultimatum

2.1K 120 0
                                    


A sunat soneria de la uşă,am deschis puţin şi am văzut-o pe Lauren super supărată.Oh doamne..e vina mea....am oftat...şi am deschis complet ca să intre.

-"De ce ai făcut asta?" a întrebat pe un ton destul de rece şi cu mâinile în sân.

-"Ăsta e ultimul an Lauren,nu pot să las să îl exmatriculeze.Învaţă mult pentru a reuşi."

-"Te-ar fi putut viola Camila."

-"Nu ar face-o." am răspuns.Poate că eu negam ce s-a întâmplat,dar sunt sigură că nu ar face una ca asta.

Lauren îşi muşca buzele de furie şi se plimba dintr-o parte în alta prin sufragerie.Probabil că voia să îmi spună şi să îmi strige cât de proastă am fost...

-"Pot să primesc o îmbrăţişare,te rog?" i-am spus tristă,privind pământul.Imediat m-a învăluit într-o îmbrăţişare ce m-a făcut să simt tot ce aveam nevoie şi să fiu mai bine pe moment.

-"Nu sunt de acord cu tine,el o să creadă că vă împăcaţi..." a oftat.

-"Nu Laur..."

-"Îmi pare rău" a zis pe umărul meu.Cuvintele ei au sunat triste.
-"De ce dracu' spui că îţi pare rău?" am întrebat-o confuză.

-"Am încercat să te ajut,dar el era foarte puternic şi..." am tăcut-o cu un sărut.Se învinovăţea de ceva pentru care nu trebuia,când m-am separat privirea ei a devenit surprinsă şi senzuală în acelaşi timp,dacă asta este posibil.

-"Nu e vina ta Lauren."

-"Ba da e,dacă nu eram geloasă atunci...."

Din nou am tăcut-o cu un sărut şi am împins-o uşor spre perete.I-am mângâiat şoldurile şi am simţit bătăile inimii sale accelerate pe pieptul meu.Am simţit toate emoţiile sale prin acest sărut şi eram sigură că şi ea mă simţea.

Cu buzele noastre conectate în continuare am mers spre canapea şi ne-am aşezat,eu deasupra ei pentru a o putea săruta în continuare,mi-am introdus limba în gura ei,iar ea a început să o muşte delicat.Am simţit un puternic junghi ce a ajuns direct la clitorisul meu.Atât de puternic,încât a început să mă doară şi deja eram disperată,aşa că am început să mă frec de ea de mai multe ori.

I-am luat mâinile în ale mele,încrucişându-ne degetele şi i le-am pus la nivelul capului.Ea a gemut şi s-a apropiat mult mai mult de mine,voia să controleze situaţia,dar nu i-am permis.A început să mă muşte de buza inferioară,trăgând de ea,făcându-mă să tremur.Doamne,chiar se pricepe.

M-am îndepărtat puţin şi am privit-o.La naiba.Femeia asta este atât de fuckin' frumoasă şi mă simţeam atât de norocoasă să o am.Bine,încă nu în totalitate şi asta mă cam deranja.

Ea s-a înclinat să îmi ia buzele din nou,dar mi-am mişcat faţa,a încercat încă o dată,dar m-am îndepărtat din nou.A gemut supărată pentru gluma mea,dar aveam ceva de zis.

-"Lauren,m-am despărţit de el ca să putem fi împreună şi pentru a nu mă simţi vinovată.Eu vreau să fiu doar a ta." am oftat,îndepărtând privirea din ochii ei.

-"Camz...e dificil ..."

-"Să fii iubita mea ar face o diferenţă,Lolo?Nu trebuie să mergem mai departe doar pentru că punem un nume relaţiei noastre.Eu nu o să fiu geloasă şi posesivă cu toată lumea care vorbeşte cu tine,doar pentru că îţi spun 'iubita mea'.Dar asta,ce facem acum,nu suntem doar nişte prietene cu drepturi şi e un rahat pentru că eu mă îngrijorez pentru tine şi te respect mai mult decât crezi.Dar poate că tu nu vrei să fii doar a mea,aşa că presupun..."

S-a sprijinit cu toate forţele pe mine şi mi-a muşcat buza,m-a sărutat,dar m-am retras.

Trebuie să lăsăm lucrurile clare între noi.

-"Camila,îmi placi mult şi nimic nu mi-ar plăcea mai mult decât să fiu iubita ta..."

A încercat să se îndepărteze de mine,poate că era incomodă,dar eu eram peste ea şi încheieturile ei erau prinse în palmele mele.Nu o să o las să plece,nu acum.Asta este foarte important pentru mine şi ştiu că şi pentru ea e.

-"Atunci?" am întrebat.

-"Cred că ar fi mai dificil pentru noi dacă punem o etichetă relaţiei noastre...." ea nu avea nici un punct clar,spunea lucruri fără sens şi deja nu mai aveam răbdare.

-"Bine,poate că ar trebui să lăsăm asta aici atunci." i-am spus,lăsându-i încheieturile şi ridicându-mă de pe canapea.

-"Opreşte-te."

-"Lasă-mă...ţi-am spus deja...nu sunt fericită să fiu doar o prietenă cu care te poţi săruta şi atinge.Suntem împreună sau nu suntem.

I-am dat un ultimatum şi i-am spus să plece,asta a fost corect.Nu?

...............................

Azi aveam meditaţii cu ea şi tot ce voiam era răspunsul său.

În pauza de prânz nu am văzut-o,dar nici nu m-am deranjat să o caut,aşa că doar trebuia să aştept până la oră.

Lauren a intrat în clasă cu un comportament destul de ciudat,nici nu avea tupeu să mă privească şi când o făcea se uita repede în altă parte.Asta m-a super deranjat...aşa că mi-am scos telefonul şi l-am pus sub bancă pentru a-i scrie un mesaj.

-Presupun că îmi ştiu răspunsul- Mi-am pus telefonul departe,încercând să îmi controlez lacrimile.

Ea a început să împartă fişe tuturor studenţilor şi când a trecut pe lângă mine am ignorat-o.Am început să lucrez şi din periferică am văzut cum ea se întorcea la catedră şi îşi verifica telefonul.S-a încruntat.Aşa că imediat am continuat să lucrez.

O vibraţie în buzunarul meu m-a desconcentrat,mi-am verificat telefonul şi era un mesaj de la Lauren.

-O să vin mai târziu-

-Nu,nu o să o faci,tata se întoarce azi- i-am răspuns,fără să ridic privirea.

-Bine,putem merge în alt loc?-

M-am gândit un timp,dar am decis să nu îi răspund.I-am simţit privirea când îmi puneam telefonul la loc şi doar a oftat.Nu face asta!

După ce ora s-a terminat,am rămas pe scaunul meu şi odată ce toţi studenţii au plecat,Lauren a venit şi s-a aşezat în faţa mea.

-"Şi,bine?" a întrebat.

Am privit-o confuză.

-"Care e răspunsul tău?"

-"Nu cred că ar fi o bună idee" am oftat.

-"Pot să răspund la întrebarea ta?"

-"Deja ai răspuns Lauren,nu sunt oarbă şi chiar nu vreau să aud răspunsul tău cu voce tare.Mulţumesc"

-"Te rog."

M-am uitat la ea şi am văzut că avea un zâmbet trist pe faţă,tot ce îmi doream era să o îmbrăţişez şi să nu îi mai dau drumul,dar am fost puternică şi mi-am întors capul,afirmând.

-"Putem merge acum?" a întrebat.

-"Maşina mea e aici,o duc acasă şi mă poţi lua de acolo"

-"Bine."

--------------------------------------

Gata dramaaaa însfârşit.Cum v-am promis,aici aveţi noul capitol.Şi în această perioadă o să postez mai des.
Ly ♥

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum