49.Cadouri

1.3K 121 12
                                    


Am auzit un fel de suspin lângă mine,şi am văzut-o pe Lauren plângând din cauza filmului pe care l-am văzut....Bambi.

Eu o priveam în linişte în timp ce ea se prefăcea că o dureau ochii.Am zâmbit,era drăguţ şi amuzant în acelaşi timp.Au trecut mai mult de şapte minute şi însfârşit şi-a dat seama că o priveam.M-a împins când mi-am bătut joc de ea,imitând tremuratul buzei sale.

-"Nu îţi mai bate joc de mine!" s-a încruntat. -"E trist."

-"De ce un desen animat cu căprioare e trist?"

-"Şi-a pierdut mama."

-"...."

Bine....asta m-a întristat.

-"Uite,ce ţi-am spus era..." o lacrimă a căzut din ochiul meu în timp ce îmi aminteam şi Lauren vorbea.-"Doamne,Camz..."

-"Este ok" i-am oferit un zâmbet trist.-"Sunt ok."

Lauren nu ştia ce să spună,ea era pe punct să oprească filmul,dar am oprit-o,am avansat repede scenele pe care le-am văzut.

Totul a rămas în linişte după asta,inclusiv mi-am pus capul pe poala lui Lauren....dar ea nu vorbea şi nici eu.Am stricat momentul.Din nou.

Odată ce filmul s-a terminat,m-am aşezat şi am oftat.

-"Îmi pare rău Lo"

-"Îmi pare rău?" ea părea confuză.-"De ce?"

-"Pentru că am stricat noaptea cu ştii tu..." făcând cel mai mare efort al meu de a zâmbi,fără să ştiu dacă e credibil sau nu.

-"Tu nu ai stricat noaptea prostuţo.Încă e devreme!Hai să ne uităm la alt film şi după îţi dau cadoul meu!" a zâmbit,scoţând în evidenţă incredibila ei gropiţă.

-"Bine iubire" i-am dat mulţi pupici pe buze şi m-am acomodat mai bine,capul meu sprijinit pe umărul ei,iar capul ei sprijinit pe al meu,degetele noastre încrucişate cum îmi plăcea mie.

.......................................

-"Am adorat filmul ăsta" i-am spus în timp ce puneam la loc 'Despicable me'

-"Şi eu,Agnes e adorabil" Lauren a râs şi a pălmuit locul de lângă ea,şi cealaltă mână o avea la spate.

Am zâmbit şi m-am aşezat,dar de data asta în faţa ei.Eu abia aşteptam să văd ce o să-mi dăruiască,deoarece ea nu mi-a dat niciun indiciu despre ce îşi dorea.Am făcut acelaşi lucru,ca să fie mai dificil.În plus că ea a cumpărat colierul şi brăţara fără să îi spun ceva...Argh.

-"Foarte bine,închide ochii.Ai două cadouri.Unul e aici cu mine,iar pe celălalt ţi-l dau după,de acord?"

-"Bine" am fost de acord,fără să îmi mai pot ascunde zâmbetul.

Am simţit că mi-a pus ceva în mână,o cutie.Ea mi-a spus să deschid ochii şi...părea o cutie de colier.Rahat!!Speram să fiu singura ce cumpără bijuterii.

-"Deschide-l" a zis,cu ochii strălucitori şi nerăbdători,aşteptându-se să-mi placă ce e în cutie.Am deschis-o încet....şi m-am încruntat.

Înăuntru era un colier roz.Un colier....DAR NU ORICE COLIER

-"Tu,tu mi-ai luat o....?Um.." Lauren făcea parte din BDSM?(Dominaţie,Supunere,Sadism şi Masochism) sau ceva de genul?

-"Uh,Lolo.Cred că ar fi trebuit să vorbim înainte să o cumperi...eh"

-"Despre ce să vorbim?" a răspuns,privindu-mă puţin confuză.

-"Mi-ai cumpărat o zgardă?Tu vrei să mi-o pun când... facem....?" Faţa mea s-a colorat în roşu strălucitor şi am plecat capul imediat,umilinţă evident.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum