66.Pizza imposibilă

1.4K 113 14
                                    

-"Ce dracu' facem rău Camz?" a zis Lauren în timp ce ţinea aluatul lipicios,ce se presupunea că e aluatul de la pizza.

-"Umm.." m-am întrebat cu voce tare în timp ce priveam Ipad-ul din nou.Ochii mei au recitit reţeta şi nu am putut evita să nu râd de greşeala noastră.

-"Ce?" a întrebat cu sprânceana ridicată.

-"Am pus doar jumătate din cantitatea de făină.Ce ghinion!"

Lolo a gemut şi s-a lovit cu capul de frigider,frustrată.Am oprit-o punând mâna pe fruntea ei,din spate şi învăluindu-mi cealaltă mână în jurul stomacului său pentru a o apropia mai mult de mine.

-"Nu mai fii aşa dramatică." am zâmbit şi am pupat-o pe partea superioară a capului său,am coborât mana de la căpşorul ei şi am lăsat-o în jurul gâtului său.

Deşi e mai mare decât mine,e foarte copilăroasă şi asta o face atât de drăguţă şi sexy în acelaşi timp,o combinaţie de moarte.Am auzit cum a gemut ca un căţeluş şi am închis ochii,amintindu-mi cum a făcut acelaşi sunet când am avut-o imobilizată sub mine acum câteva luni.

Mi-am muşcat buza cu forţă când acei fiori şi electricitatea s-au ocupat de corpul meu.Şoldurile mele voiau să se împingă în incredibilul ei fund,doar pentru a face rost de puţină fricţiune ca să mă eliberez de senzaţia deranjantă din feminitatea mea.I-am inspirat aroma dulce dar bolnăvicioasă,reuşind să ameţesc.

-"Camz.." a şoptit,şi ea putea simţi.-"Trebuie să facem..."

Mâna mea peste gura sa a făcut-o să tacă.A murmurat puţin şi şi-a dus mâna până la braţul meu ce era în jurul gâtului său,dar nu a încercat să scape.Micile respirații care proveneau din nasul său îmi gâdilau mâna și nu mă puteam opri din zâmbit.M-am ridicat și am sărutat-o pe gât,dar acel sărut a făcut ca tot ce era în mine să explodeze și săraca Lolo a terminat încă o dată sprijinită de frigider,cu spatele la mine în timp ce eu lăsam o urmă pe gâtul ei.A mea.

-"Camz." a gemut când mi-am dus mâna de la gura ei și am învăluit-o în jurul taliei sale,doar cu puțin mai multă forță,făcând ca fundul ei să se lovească de feminitatea mea.Am scăpat un geamăt sufocat pe care am încercat să-l opresc cu disperare,dar nu am reușit...ea e drogul meu.

Am auzit o respiraţie tremurândă din gura ei,înainte să-şi sprijine capul de frigider,iar acum îmi era greu să ajung la gâtul ei ca să termin urma ce am început-o acolo.Pentru a rezolva asta,am luat un pumn din părul ei și i-am tras capul în spate cu delicatețe,introducându-mi buzele și dinții din nou în gâtul ei.Sunetul care îl scotea era aproape animal,atât de sexy.

-"Camz trebuie să mănânci..."

-"Shh." i-am șoptit la ureche și am privit frumoasa urmă de pe pielea ei de porțelan.I-am mușcat lobul urechii în timp ce mâna mea se strecura din nou la feminitatea sa.Practic puteam simți căldura și umezeala prin pantalonii de pijama.Ea era complet leoarcă.

Am început să-mi împing feminitatea în fundul său din spate în față,făcând presiune pe centrul său umed.Ea a început să-și miște șoldurile cu ale mele,iar eu ofeream săruturi de la urechea sa la mandibulă și la ceafă.A început să geamă tare,prea tare.

-"Taci." i-am șoptit. -"Nu cred că a plecat tata încă."

-"E puțin cam greu când faci asta." a șoptit între dinți,luptând acum deoarece mi-am oprit mișcările în timp ce vorbeam cu ea.I-am permis să se întoarcă,dar imediat am trântit-o înapoi de frigider. -"Camila..."

Am tăcut-o încă o dată cu un sărut lung și pasional.Mâinile ei s-au pus pe umerii mei ca să mă împingă,dar în momentul în care buzele noastre s-au atins le-a lăsat să cadă,de parcă aș fi lăsat-o fără puteri.A fost o senzație plăcută ,să fii iubită în acel mod.

-"Pa Mila!"

Rahat rahat rahat.M-am îndepărtat de Lauren într-o minisecundă și mi-am aranjat hainele înainte să răspund.

-"Pa tată" vocea mea tremura,la naiba.-"Să te distrezi!"

-"Mulțumesc!Pa Lauren."

-"La revedere domnule Cabello." a strigat,vocea ei încă instabilă după ce s-a întâmplat.Cum am auzit ușa închizându-sea,am dat drumul oftatului pe care îl rețineam.M-am uitat la Lauren și mi-am dat seama că murea de chef să râdă,până ce nu a reușit să se mai abțină.Eu nu mă puteam opri din râs cu ea.-"Wow,a fost pe aproape." a tras aer în piept. -"Acum,pentru numele lui Dumnezeu,putem termina pizza aia?"

Am râs.-„Comandăm?"

-"Da,te rog." a răspuns cu o moacă,pe care nu am putut rezista să nu o sărut.Înainte să pot urca tonul,ea s-a îndepărtat și a zis că merge să caute meniul.Bătăile inimii mele reveneau la normal în timp ce o vedeam îndepărtându-se de mine,dar au accelerat când a revenit cu un mare zâmbet pe față.Asta e iubirea?Chiar sper că da.

.................................

-"Mănâncă iubire,o faci bine." a zis privindu-mă,în timp ce mâncam o felie de pizza.Era foare bună,dar nu puteam mânca.

Mi se făcea greu să înghit și încă mai aveam jumătate din ea,așa că mi-am acceptat pierderea și am lăsat-o în farfurie.

-"Nu mai pot." am oftat și mi-am pus mâna pe stomac.Nu eram foarte plină,dar mă durea ca naiba.

-"Bine,hai să facem un acord." a zâmbit.

-"Ce fel de acord?" am întrebat curioasă.La ce se gândea?

-"Pentru fiecare mușcătură pe care o mănânci,îmi poți cere să fac ceva și eu o să o fac."

-"Orice lucru?"

-"Aproape."

-"Bine." am fost de acord și am luat felia de pizza,brațul meu se simțea atât de greu...Eu chiar nu voiam să mai mănânc,dar oferta era prea bună ca să rezist.

Am pus o bucată de pizza în gura mea și am privit-o din nou pe Lauren ce se uita la mine.Am mușcat,degustat și înghițit cu dificultate.Am băut apă și am pus un zâmbet pe fața mea.

-"Vreau să..." am început.M-am ridicat și m-am dus în spatele ei.Mi-am dat seama că s-a încordat.-"Să-ți dai jos bluza.Dacă nu ai sutien,du-te și pune-ți unul...o să aștept." i-am spus,mângâindu-i umerii,imediat s-a ridicat și a dispărut pe scări.Asta o să fie interesant.

---------------------------------------------

Acum revin la postările de câteva ori pe săptămână.Încă 4 capitole şi scăpaţi de carte.Sper să o termin săptămâna asta totuşi.Kisses♥

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum