*CONŢINUT EXPLICIT*
Am băut puţin,nu suficient încât să ne îmbătăm,dar ne-a dat împingerea de care aveam nevoie.Probabil că vă întrebaţi despre ce vorbesc?Păi...aici suntem,lângă uşa dormitorului lui Lauren.Eram la perete,faţă în faţă şi privirile noastre pline de pasiune.
M-am înclinat,cu dorința de a-i smulge buzele dar în acelaşi timp cu grijă,privirile noastre s-au întâlnit şi am îngheţat.Nu aveam nevoie de cuvinte,erau doar ochii noştri ce exprimau totul.Am rupt distanţa dintre noi şi...ne-am sărutat.La început a fost un contact delicat,dar sărutul a devenit mai profund şi limbile noastre dansau cu sălbăticie,căldura s-a extins prin tot corpul meu,în timp ce Lolo se împingea în mine şi sânii noştri se atingeau prin haine.
A deschis uşa cu vigoare şi m-a condus înăuntru până ce m-am lovit de ceva şi am căzut pe spate cu ea peste mine....Da,era patul ei,mi-am dat seama când am deschis ochii şi m-am poziţionat mai bine.
Mâinile ei au ajuns sub bluza mea,ridicând-o.Şi-a frecat mâinile de pielea mea descoperită şi mi-a scăpat un strigăt sufocat mulţumită atingerilor ei.Pieptul meu urca şi cobora în timp ce o priveam,avea ochii plini de dorinţă şi pasiune.Unghiile ei îmi zgâriau pielea,am închis ochii şi am strâns din dinţi din cauza necesităţii pe care o o simţeam.
Am prins de tivul bluzei sale şi am dat-o jos repede,acum amândouă eram doar în pantalonii de pijama şi sutien.
-"Eşti sigură?" a şoptit pe buzele mele,Doamne mi-ar plăcea să nu mă mai întrebe asta.
-"Da" am şoptit.Imediat s-a urcat pe mine,sânii ei presionându-i pe ai mei.Între timp eu exploram fiecare parte din corpul ei tonificat,eram fascinată de delicateţea pielii sale,şi într-un final m-am oprit la fundul ei bine format.
A gemut,aşa că am continuat,mi-am mutat mâinile la şoldurile sale,trăgând de ele,pentru a putea simţi femenitatea ei în contact cu a mea.Sărutul nostru s-a profundizat şi mai mult,iar acum eram fără respiraţie,m-am îndepărtat şi privirea ei sticloasă şi plină de pasiune m-a dus la limită.
Fiecare centimetru din corpul meu striga să o iau,dar eu trebuia să îi respect decizia în caz că vrea să se îndepărteze,dar din fericire nu părea aşa...
Am întors-o,aşa că eu eram deasupra acum,ochii noştri s-au întâlnit.Ai ei,verde smarald ce o făceau să arate incredibil de frumoasă,atât de atractivă.M-am înclinat spre faţa ei,buzele mele aproape atingând lobul urechii sale.
-"Pot să îţi fac dragoste?" am şoptit şi am notat cum corpul ei a tremurat când acele cuvinte au ieşit din gura mea.I-am luat lobul între dinţi în glumă,aşteptând răspunsul.Când i-am dat drumul m-am îndepărtat puţin şi i-am văzut aprobarea,asta a fost toată confirmaţia de care aveam nevoie.
Buzele mele dădeau mici săruturi,făcând un drum spre gâtul ei,până ce am ajuns la începutul decolteului său.Am privit-o şi a dat din cap încă o dată,oferindu-mi permisiunea de a-i deschide sutienul,prin faţă.Când am ajuns acolo,mâinile îmi tremurau,în sfârşit o să îi pot demonstra cât de mult îmi păsa de ea şi cât de mult o iubeam.
Mi-am ţinut respiraţia,şi după i-am desfăcut sutienul,sânii ei fiind liberi din închisoare acum.Este bine,eu de obicei nu ştiu prea multe lucruri despre tipuri de sâni,dar...a lui Lauren...sunt perfecţi.Nu erau mari,dar erau perfect adaptaţi corpului său,dacă ar fi fost mai mari probabil că ar arăta ciudat şi scos din context.Sfârcurile ei erau atât de drăguţe şi roşiatice.Am aruncat o privire rapidă lui Lauren şi m-a făcut să mă simt sigură că pot merge mai departe.Am împărţit săruturi pe tot pieptul ei,evitând cu neruşinare sfârcurile sale,făcând să se excite mult mai mult.Când m-am gândit că am torturat-o destul,limba mea a dansat pe punctele sensibile.Am crezut că o să explodeze mulţumită formei în care a gemut,nu voiam să o mai fac să sufere,aşa că am luat un sfârc în gură,era dur şi delicios.Am început să îl muşc,să trag de el şi să îl gust în timp ce mă bucuram de reacţiile ei.
Sunetele care le scotea doar au crescut dorinţa mea de a o mânca întreagă şi au adăugat o mare umiditate în lenjeria mea.Geamăturile ei erau alcool ce mergea direct la capul meu şi mă îmbăta complet de ea.Încă nu aveam suficient,mâinile mele se mişcau pe delicateţea stomacului său,în timp ce buzele mele au sărutat şi gustat fiecare parte din acei sâni delicioşi.
Am zâmbit când am simţit mâinile ei pe capul meu,încâlcind degetele sale în părul meu şi strângându-mă acolo.Odată ce am terminat cu sânii ei,m-am înclinat să o privesc,respira cu puţină dificultate,aşa că mi-am plimbat unghiile pe tot abdomenul său până ce au ajuns la pantalonii de pijama,am auzit cum a gâfâit şi şi-a ţinut respiraţia înainte să mă privească cu incertitudine.
M-am culcat pentru a-i şopti la ureche. -"Amândouă ne îngrijorăm pentru ceilalţi...Ascultă-ţi inima,corpul" am şoptit cu voce răguşită. -"Ei o să îţi spună când eşti pregătită..eşti pregătită?" m-am asigurat să repet acelaşi lucru care mi l-a spus mie în seara când a rămas sā doarmă la mine.Când m-am înclinat în spate i-am văzut zâmbetul şi după a luat o respiraţie profundă înainte să dea din cap.
Degetele mele i-au găsit talia şi am început să îi dau jos pantalonii de pijama,în timp ce continuam ocupată sărutând-o dulce.Când nu i-am putut da jos de tot,a trebuit să las sărutul ca să mă poziţionez mai bine pentru a-i putea da jos cu totul.
Ochii mei s-au deschis cât cepele şi au căzut pe chiloţii ei negrii,la fel ca şi sutienul sexy.Erau singurul lucru ce a rămas pe corpul ei,era ca şi un vis să o ai pe Lauren,în acest mod,în această lenjerie neagră ce e cel mai sexy lucru din lume.Imediat va trebui să iasă zburând de aici.Dar prima dată,am făcut un drum de săruturi de la genunchiul său,până la partea internă a coapsei.Am văzut cum şi-a muşcat buza,pregătindu-se să las săruturi pe femenitatea sa,dar nu am făcut-o,pur şi simplu am sărit peste partea aia şi m-am îndreptat spre celălalt picior,zâmbind din cauza geamătului său de frustrare şi uşoara mişcare a şoldurilor sale.
Ne-am conectat buzele încă o dată,focul dintre noi era mai mare şi interminabilul număr de fiori ce îmi traversau tot corpul mă înnebuneau.
Prin colţul ochiului am putut vedea cum continua să îşi mişte şoldurile,aşa că mi-am pus mâna pe burta ei şi am tras-o în jos,până ce am ajuns la femenitatea sa caldă şi palpitantă.Ochii ei încă o dată i-au căutat pe ai mei,am văzut o altă mică ezitare şi puţine emoţii.Am simţit încă o dată o presiune inundându-mi inima.Era cu adevărat pregătită?M-am oprit din făcut presiune pe femenitatea sa şi doar am lăsat-o acolo,dându-i de înţeles că nu eram sigură dacă ea vrea.Cealaltă mână a mea se juca cu părul său.A fost prea curând?Într-un final,după ce a părut un deceniu,a zis cu buzele între-deschise.
-"Ai vreo idee de cât de mult am nevoie de tine?" a sunat ca şi o şoaptă.Am zâmbit şi am făcut din nou presiune pe femenitatea sa,am început să îmi folosesc degetele pentru a-i stimula delicat clitorisul.Reacţia ei a fost aproape instantanee,a rămas fără respiraţie şi după a gemut încet,cred că îi era ruşine,dar asta în curând o să se schimbe.
Am frecat-o destul de puternic şi soldurile ei se mişcau în acelaşi ritm,i-am sărutat stomacul în timp ce cu cealaltă mână făceam masaj sânilor săi.Respiraţia ei era neregulată,aşa că mi-am lăsat mâna jos şi am văzut cum a strâns din dinţi.
Am coborât până ce m-am instalat între picioarele ei,imediat şi-a arcuit şoldurile cu entuziasm,ca şi cum s-ar apropia de orgasm.Ca să o fac să se simtă mai bine,i-am dat jos chiloţii şi am zâmbit când am văzut ce umezi erau,după i-am aruncat pe undeva.
Ea a gemut când frigul i-a lovit clitorisul.Am privit-o şi am observat că încerca să se acopere puţin,probabil că era timidă,în plus că ea era singura dezbrăcată.Pentru a se simţi mai comodă,mi-am dat jos sutienul şi l-am aruncat,după pantalonii de pijama şi am rămas doar în chiloţi,complet leoarcă.Ochii ei au călătorit pe fiecare centimetru al corpului meu,am privit spre femenitatea sa şi a devenit şi mai umedă.
Doamne am înnebunit,imediat i-am sărutat coapsele,bătându-mi joc de ea,până ce am ajuns la centrul său,era atât de umedă,evidenţa excitaţiei sale acoperea părţile superioare a coapselor ei.Doamne,mirosul emanat de ea m-a inundat,şi dintr-o dată nu mai exista nimeni în lume,doar noi....
------------------------------------
Uuuu(faţă de perversă).Aici e şi unul din capitolele mult aşteptate,dacă votaţi poate că pun şi partea a 2-a ;)
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...