Când a ajuns ziua petrecerii,m-am dus la Cheche acasă de dimineaţă.Dinah m-a ajutat cu machiajul,părul,iar eu am ajutat-o pe ea.Odată făcute toate,i-am auzit telefonul şi a plecat departe din linia mea de viziune.Mulţumită acelei acţiuni,ştiam că era vorba despre iubita mea.
Dinah a zâmbit mesajului şi m-a privit cu un zâmbet malefic,după s-a dus să îşi aducă minunatul costum.Am aşteptat puţin,verificându-mi aparenţa în toate poziţiile existente în oglindă,când am văzut-o pe Dinah venind într-un costum de poliţistă destul de scurt şi foarte sexy,gura mea s-a deschis în timp ce se juca cu bastonul într-o mână şi în cealaltă avea o pereche de cătuşe,care probabil erau pentru mine.
Dinah a zâmbit şi s-a apropiat de pachet ca să mă ajute să mă îmbrac.Costumul meu era la fel de scurt,o jachetă cu nasturi în partea de sus/un compleu portocaliu cu nişte pantaloni minusculi,iar între omoplaţi scria 'Guilty' (vinovat).Venea cu o pereche de cătuşe de rezervă,ah şi aveam nişte cizme din latex identice cu ale lui Dinah.Odată ce am terminat cu îmbrăcămintea,a fost rândul meu să o las pe Dinah cu gura căscată.
-"Închide gura proasto" am râs,împingându-i bărbia cu degetul în timp ce ea îşi bătea joc.Şi-a pus o pereche de ochelari de soare,dar eu eram sigură că încă mă privea.După a luat cele 2 perechi de cătuşe,le-a pus pe fiecare în mâini diferite înainte să îşi încline ochelarii în jos şi să-mi zâmbească ciudat.
Ea a aruncat una din ele pe pat,probabil ca o să o agaţe la curea mai târziu.Atunci mi-a ordonat să merg la uşă şi a început să îmi facă poze din unghiuri diferite.Odată ce a făcut poza perfectă,a tastat departe de mine şi telefonul ei a sunat imediat după ce l-a trimis,indicând un nou mesaj.Cu siguranţă Lauren era lipită de telefon în aceste momente......
Dinah a râs şi m-a privit,a început să scrie din nou după care a blocat telefonul.
-"Nu,nu o să citeşti" a zis.
-"Eu nu am zis nimic" am ridicat din umeri.
Odată ce totul a fost gata,era ora 17:00,într-o oră lumea trebuia să ajungă.Am aranjat punctele finale în sufrageria lui Dinah,unde invitaţii o să stea mare parte şi după am început să închidem toate uşile dormitoarelor....nu se permite sexul!!
Când mi-am îndreptat mână ca să iau un pahar de lapte pentru a-mi potoli setea,Dinah m-a făcut să mă întorc,şi mi-a încătuşat încheietura de a ei.Ochii mei s-au deschis considerabil.
-"Um,unde sunt cheile?" am şoptit.
-"În camera mea,e blocată.Aşa că nu îţi face speranţe că o să scapi de mine."
------------------------------------
Îmi paaaare rău,ăsta nu e capitolul complet dar chiar nu am avut timp să scriu.Încerc curând să postez partea a doua.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...