3.Romeo și Julieta

3K 161 12
                                    


-"Bună dimineața," zise domnișoara Jauregui,intrând entuziasmată.

Din nou,nu am salutat-o.Nu sunt de umor să îi salut pe toți.

-"Vă rog copii mutaţi-vă scaunele în faţa TV-ului.Îmi pare rău,dar nu am voie să vă las să mâncaţi sau să beţi ceva în afară de apă.Ştiu că un film fără popcorn şi suc sună ca şi un film 'drăguţ şi fals' dar regulile sunt reguli."- zise,după care stinse lumina.Am notat că atunci când a zis asta s-a uitat în particular la mine.Eh,doamnă,nu sunt singura care nu respectă regulile aici.

Toţi au făcut ce a zis Jauregui şi şi-au mutat scaunele spre Tv.Eu am gemut şi m-am întors cu mult efort pentru că nu voiam să mă ridic,dar singurul rezultat a fost un scârţâit puternic produs de scaunul meu şi nu am putut evita să nu râd.

Dintr-o dată scaunul meu s-a întors atât de repede încat aproape am căzut.Cine naiba a făcut asta?Oh,desigur.Persoana care predă aici.

M-am asigurat să o privesc furioasă,în timp ce se aşeza lângă mine.

-"Doar uită-te la film." a şoptit după ce a început.

-"Eu credeam că sunt obligată să mă uit doar la dumneavoastră?" -ea a zâmbit şi mi s-a părut mult mai interesant,aşteaptă. De ce cred asta?

-"Dacă o să te uiţi la mine în timpul filmului o să te pierzi în frumuseţea mea."-mi-a făcut cu ochiul şi am avut senzaţia că ceva s-a mişcat în stomacul meu.

-"Eh.Nu mă convingi despre faza cu tutorele."

-"Nu?Ce ruşine" -zise râzând şi pufni, "Aşteaptă-ţi băiatul sexy Camila."

-"Poate că o să..." deveneam puţin...Eu nici măcar...
Ce se întâmplă cu mine?  Mi-am întors atenția la televizor şi filmul era deja pe la sfert.Doamne!Omoară-mă acum!

După aproximativ 40 de minute din film mi-am pierdut toată dorinţa de a trăi,aşa că mi-am înclinat capul pe spate pentru a mă sprijini de spătarul scaunului şi am închis ochii.Aşteaptă,avem alte lecţii după asta,cu siguranţă nu o să putem vedea tot filmul cu puţinul timp ce a rămas din oră.

Mi-am întors capul şi am văzut-o pe domnişoara Jauregui concentrată la Tv,faţa ei m-a paralizat complet.Bărbia ei era lăsată şi gura era între-deschisă.Pentru a face tabloul mai drăguţ,aşteaptă ce?!Este amuzant nu drăguţ.E distractiv, aish!Pentru a face lucrurile mai drăguţe,avea limba puţin afară din gură,inconştient.

Cred că şi-a dat seama că  o priveam pentru că s-a întors şi şi-a băgat limba în gură,â.

-"Ce?"

-"Nu avem ore după asta?" M-am mişcat puţin...intimidată?

-"Ştiu,dar am insistat că asta este important şi următorul tău profesor mi-a permis să iau ora lui.

-"Asta este important,nu?" A trebuit să zâmbesc după asta. Ce?E o gluma.

-" Pentru ei este," a făcut un gest arătându-i pe toţi elevii din faţa noastră.

-" Mă îndoiesc." am zis privind ecranul.Am putut simţi cum mă privea.Mi-a plăcut!

-"De ce spui asta?" Părea foarte curioasă şi am privit-o iar.

-"Chiar tu ai zis.Ei nu ştiu multă engleză şi ce fac?Privesc un film în engleză cu un limbaj care nu mai există," se încruntă "Romeo,Romeo,unde eşti Romeo?Cum se presupune că o să înțeleagă ceva?"

Ea a dechis gura să zică ceva,dar a închis-o înapoi.Te am la mână! Cât de bună profesoară eşti acum?Inclusiv o studentă ar fi putut să o facă mai bine.Am pufnit şi am privit filmul din nou.Nu mi-a mai vorbit după asta.De acord.Cred că i-am rănit sentimentele?Nu am vrut să o fac;m-am întors şi expresia ei era schimbată,părea pierdută.

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum