Bine...zilele astea am început să mă îndoiesc de sexualitatea mea.
Eu...cum să zic...am o cădere pentru o fată...e ca...admiraţie pentru frumuseţea ei sau ce o fi.Nimic sexual ,nu cred...Încă.Curios este că azi,în loc să mă îmbrac cu stilul meu elegant-casual din fiecare dimineaţă,m-am găsit îmbrăcându-mă mai sexy,ca să arăt bine pentru ea.Urgh!
M-am asigurat să miros bine folosind gelul meu preferat de căpşuni.Atât de mult,încât mi-am pus jumătate de sticlă doar ca să mă asigur că o să îl poată mirosi.Am schimbat machiajul exagerat la mai drăguţă,o fustă mini neagră cu o bluză albă trasparentă de unde reiese sutienul meu negru.Ah,iar sânii mei ies în evidenţă destul de tare.Doamne!Nu ţi-am spus că înebunesc?Fac toate astea pentru o fată.O fată!O fată care nici nu ştiu dacă îmi place în acel mod.
***********************************************************
Mă plimbam pe holul şcolii,cu toate privirile pe mine.Mă îngrozea să mă gândesc la reacția lui Austin când o să mă vadă îmbrăcată așa,care cu siguranță o să mă abordeze în act.
Am intrat în clasa lui Lauren,ultima oră din zi.Am văzut cum scria pe tablă și o priveam fix.Mulțumită șoaptelor colegilor mei s-a întors și s-a concentrat pe mine.Imediat m-am uitat în altă parte și mi-am balanțat șoldurile subtil până la scaunul meu,i-am aruncat o privire înainte să mă așez și ea continua cu ochii pe mine,dar fața ei nu avea nici o emoție particulară...doar una în gol.Hmmm?
După câteva secunde,a privit în altă parte și am văzut-o scuturând din cap pentru a-și concentra atenția la tablă.
Nu a vorbit prea mult în ora de azi.Inclus părea că încearcă să evite să mă privească,era chiar ciudat...ce mă durea puțin pentru că am pus tot efortul în imaginea mea și ea mai că nu s-a uitat la mine.Pe de o parte asta mi-a distrus bunăstarea și m-a făcut iritabilă.Noroc pentru ea că trebuie să mă înfrunte după oră.
-"Clasă.Puteți pleca,mulțumesc.Nu uitați să vă faceți temele."
M-am ridicat și am început să îmi strâng lucrurile,când dintr-o dată am simțit o palmă peste fund ce m-a făcut să țip.A fost fraierul de Austin,care normal că a câștigat atenția lui Lauren.
-"Ce dracu?!"- am strigat,împingându-l de umăr în timp ce îmi frecam fundul.Niciodată nu m-a pălmuit cu această intensitate și cu atât mai puțin la școală.
-"Austin,ieși de aici înainte să te denunț pentru hărțuire sexuală" Lauren a mârâit și s-a apropiat de mine.
-"Bine,ea e iubita mea" a ridicat din umeri.Ca un imbecil.
-"Nu îmi pasă,v-am avertizat în legătură cu aceste lucruri în ora mea."
-"Cred că ea și-a căutat-o,uitați-vă cum s-a îmbrăcat." a zâmbit.
-"Asta este tot,hai cu mine" Lauren era furioasă și emana multă frică.
El o urmărea,presupun că îl ducea la domnișoara Frey.Asta merită dacă e prost!!
Am terminat de strâns lucrurile.Chiar când ieșeam din clasă,Lauren s-a întors și mi-a blocat drumul.
-"Ești bine?" a întrebat,puteam vedea că îi era milă de mine.
-"Sunt bine,mulţumesc pentru asta. Ehh uhh..ar trebui să plec." Mi s-a făcut ruşine.De ce ea trebuie să vadă?Ashh
-"Oh,părinţii tăi au spus nu meditaţiilor?"
-Nu,au zis că da...Eu doar...." Cred că putea vedea că îmi era ruşine,pentru că mi-a dăruit un zâmbet liniştitor şi a pus delicat mâna pe spatele meu,ducându-mă înapoi în clasă.Fiecare atingere mă înnebunea şi îmi provoca fiori în toate părţile.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...