Amândouă am plâns şi de la un moment la altul tata nu mai era cu noi în îmbrăţişare.Am simţit cum Lauren m-a strâns mai tare şi m-am simţit ameţită.A fost euforic,literal nu o pot descrie ca altceva,doar euforic.Suspinele ei s-au oprit dar nu îmi dădea drumul,înainte,se prindea de mine,de parcă viaţa ei ar depinde de asta.Nu am putut controla impulsul aşa că am pupat-o pe frunte.În secunda în care buzele mele s-au îndepărtat de capul ei,şi-a ridicat faţa şi m-a privit.Eu am crescut puţin de la ultima dată când ne-am văzut,aşa că eram mai înaltă.
I-am urmărit viziunea în timp ce ochii ei se plimbau pe faţa mea până ce au ajuns la o staţie,buzele mele.Tremura puţin şi evita să captureze acele lucruri cu care a visat în închisoare.Îşi muşca buza inferioară extrem de tare,moaca pe care a făcut-o după a făcut-o evident.Mi-am îndreptat mâna acolo și cu arătătorul am tras de buza ei inferioară,eliberând-o.
-"Îmi pare rău." a șoptit
-"Te iert și și mie îmi pare rău." am oftat și i-am frecat spatele cu mâna de sus în jos ca să o liniștesc.
Ochii ei s-au închis în fața sentimentului și impulsurile mele s-au întors.Am lăsat o mâna pe spatele ei,iar cealaltă a călătorit până la ceafa sa.I s-a făcut pielea de găină în răspuns și o mică încruntare și-a făcut loc pe fața ei.Am zâmbit puțin și mi-am lăsat arătătorul să îi mângâie gâtul sensibil,fugind de jos în sus pe locul său special.
I-a scăpat un strigăt sufocat și a strâns mai tare din ochi,concentrându-se la ce făceau mâinile mele.Mi-am mișcat brațul în jurul taliei sale,trăgând-o mai aproape de mine.Sânii noștri se atingeau acum prin haine.Mâna ce era pe gâtul ei s-a transportat pe obrazul său și arătătorul meu îi mângâia pomeții prin mișcări delicate.Și-a lăsat respirația să scape într-un geamăt sufocat și imediat a deschis ochii,crezând că o să mă îndepărtez.În schimb a văzut niște ochi amabili,ochi de iertare.Proprii săi ochi s-au concentrat din nou pe buzele mele și s-a apropiat puțin de mine.
Curând ne aflam față în față,nu m-am îndepărtat,dar ea mă evita cu tot ce avea,poate că îi era frică să nu mă răzgândesc.
-"Pot...?" a întrebat în timp ce-mi privea buzele și le lingea pe ale sale,pregătindu-se.
Am expirat,respirația mea i-a lovit buzele și se pare că nu s-a mai putut controla.Ea s-a grăbit și a tăiat distanța dintre noi.
Fiori au atacat corpul meu fragil,indiferent de căldura pe care am primit-o de la ea.Când am închis ochii,o lacrimă a căzut.Ea a ridicat o mână ca să-mi ia un pumn de păr,trăgând de el delicat...încă își amintea ce îmi place.Am dechis gura ca să expir și asta i-a dat oportunitatea limbii sale să intre.Limba ei a mângâiat-o pe a mea și sentimentul pur al lor frecându-se îmi făcea capul să se învârtă,m-am simțit amețită și îmi era dificil să stau în picioare.
M-am lăsat să cad în brațele ei,dar m-a ridicat,m-a îmbrățișat,strângându-mă cu forță în timp ce mă săruta.Am gemut de plăcere,în timp ce mă mușca de buza inferioară și și-a dus mâna la gâtul meu ca să mă aducă mai aproape,deși nu mai era posibil.
Mi s-a făcut pielea de găină când o durere mi-a traversat stomacul și mi-a scăpat un geamăt ,credeam că era sărutul ce provoca în mine asta și era,dar durerea a ajuns să fie o supărare decât plăcere.
Ea mi-a degustat limba cu iubire și după s-a relaxat.Puterea ei pe mine a scăzut și eu eram acolo cu comoditate,dar în timp ce mergeam în față ca să o duc la canapea,am căzut.Reflexele ei rapide au ajutat-o să mă îmbrățișeze și am căzut amândouă pe jos.Am strâns puternic din ochi în timp ce o durere îmi sugruma stomacul.Am plâns și am strâns din dinți în timp ce ea mă ținea de cap,încercând să-mi vorbească.
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...