33.Bolnavă

1.9K 142 8
                                    


Săptămâna la şcoală a început bine,dar miercuri m-am îmbolnăvit aşa că a trebuit să rămân acasă.Acea zi era de meditaţii şi eram supărată pentru că voiam să merg,dar tata mi-a ordonat să rămân în casă.Aş fi putut scăpa după ce mergea la serviciu,dar presupun că el întotdeauna ar afla,are ochi în toate părţile,cel puţin asta mi-a zis.

Toată ziua am vorbit cu Dinah prin mesaje,care nu s-a surprins de lipsa mea deoarece a trebuit să se aşeze cu colegii ei în pauza de prânz şi nu cu mine.Ea mi-a zis că a văzut-o pe Lauren privind masa noastră şi s-a încruntat când nu m-a văzut acolo,ce m-a făcut să zâmbesc puţin.

Am rămas toată ziua în pat uitându-mă la filme şi plângându-mi de milă,când dintr-o dată am primit un mesaj de la iubita mea.Doamne!Se simte aşa bine să spun asta.

-Unde eşti?- Ups,era supărată că nu am anunţat-o că o să lipsesc?

-Sunt bolnavă :( -

-Awwww sărăcuţa de tine,ce ai iubire?
Xx- inima mea s-a agitat când am citit mesajul.Nu am putut evita un zâmbet.

-Iubirea ta a luat gripa de la un băiat mucos de care a trebuit să aibă grijă luni seară :( xx -

Urăsc copiii.Nimic bun nu vine când eşti aproape de ei.

-Awww îmi e dor de tine..Asigură-te să îţi fie cald şi mănâncă puţină supă! XX

Şi cu asta m-a omorât! ...Nu îmi place să compar...dar ea şi Austin?Wow,era atât de diferit!

De fiecare dată când eram bolnavă,Austin niciodată nu mi-a trimis un mesaj...şi doar râdea.În schimb Lauren e drăguţă şi îi pare rău pentru mine...la naiba!Femeia asta este doar perfecţiune.

-Îmi placi mult- Nu ştiu de ce am trimis mesajul ăsta,dar asta era în mintea mea.Am primit un mesaj după un minut.

-Şi tu mie,foarte mult.Abia aştept să ajungă sâmbătă seara,mai e în picioare planul? Xx-

Am zâmbit şi am dat din cap inconştient.Am continuat cu mesajele până ce mi-a spus că trebuie să conducă înapoi acasă,aşa că trebuia să plece.Am oftat şi i-am scris să conducă cu grijă.Mi-am lăsat telefonul lângă pat şi m-am poziţionat mai comod sub pătură,după care am adormit.

M-am trezit din cauza unor lovituri în uşa principală,aşa că adormită m-am ridicat şi m-am îndreptat spre primul etaj,fără să bag de seama aspectul meu oribil.Am ajuns la uşa şi am deschis,m-am surprins să o văd pe Lauren acolo.Ea a intrat şi a închis uşa,aducea mâncarea pe care a cumpărat-o şi s-a îndreptat spre bucătărie fără să spună un cuvânt.

-"Um,hei?" am zis.

-"Hei iubire,cum te simţi?" a întrebat în timp ce trata bucătăria de parcă ar fi a ei,căuta farfurii şi tacâmuri în dulapuri.Asta m-a făcut să zâmbesc,părea ca şi cum ar fi propria noastră casă.

-"Sunt bine,ce te aduce pe aici?"

-"Păi..." ea a început să scoată lucruri din pungă şi a luat un castron. -"Mi-am amintit când ai zis că tatăl tău e la serviciu,şi deşi ţi-am spus să îţi faci puţină supă ştiam că nu o să o faci.Ai mâncat ceva?"

Am negat şi ea a făcut acelaşi lucru,dar cu incredulitate.

-"Gatah,trebuie să ai grijă de tine Camila.Dacă nu,pe cine altcineva o să privesc la oră?" ea a râs între dinţi.

-"Bine bine" a zâmbit. -"Dar mi se pare că ai spus că nu o să vii prin jur...?"

-"Dacă tatăl tău e la serviciu până târziu în seara asta,atunci presupun că e bine să fiu aici,dar pot să stau doar un timp,aşa că fac asta şi plec." a zâmbit.

Ea a continuat să pregătească o farfurie de mâncare,era puţină supă şi alte farfurii cu gustări bune pentru sănătate.E atât de dulce! Am mers în spatele ei şi am îmbrăţişat-o cu forţă,transmiţând toată recunoştinţa mea prin această acţiune.Ea a zâmbit şi a continuat să lucreze până ce a pus o farfurie fierbinte de supă în faţa mea,cu restul garniturilor.

Am mâncat cu multă poftă,în timp ce ea îmi freca spatele şi zâmbea,după a dispărut în baie.Când s-a întors avea două pastile,ibuprofen probabil,şi m-a făcut să le iau cu mâncarea.După ce am terminat,m-a îmbrăţişat puternic,m-a băgat în pat,mi-a dat un sărut sonor pe buze şi a plecat.

Doar din acel scurt timp pe care l-a petrecut cu mine,mi-am dat seama...că eu ştiam.

Eram îndrăgostită până peste cap de ea.

--------------------------------------
Aw ce cute :3 nu uitaţi de vot,lucrurile se vor încălzi :>

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum