40.Petrecere part 2

1.4K 100 4
                                    

Trebuie să fiu supărată pe Lauren deoarece a luat această măsură pentru a se asigura că nu o să flirtez cu cineva?Probabil că ar trebui,dar când am auzit despre premii şi pedepse...nu am putut evita să nu mă simt emoţionată.Independent de incapacitatea mea de a mă mişca fără Dinah,abia aşteptam petrecerea.

Puţine minute după 6pm,soneria de la uşă a început să sune constant,indicând că invitaţii au sosit.Dat fiind faptul că eram încătuşată de gazda petrecerii,eram trasă prin toate părțile,bucătăria,uşa,sufrageria,al doilea etaj,afară...A trebuit să vorbesc cu persoanele cu care vorbea Dinah,deoarece nu puteam merge singură să îmi caut prietenii,dar eram ok cu asta..singurul lucru la care mă puteam gândi era la ce o să se întâmple după petrecere.

Totuşi,curând au apărut problemele.Eu vorbeam cu unul dintre prietenii lui Dinah dar am simţit cum ea m-a prins de braţ şi m-a îndepărtat.M-am întors spre ea şi a făcut un gest spre Austin ce tocmai a ajuns,destul de atractiv într-un costum de poliţist.

Din păcate,indiferent de eforturile lui Dinah...Austin ne-a văzut şi ochii lui mi-au examinat corpul,opriindu-se în special la picioarele şi sânii mei.Mi-am dat ochii peste cap dar curând s-a apropiat şi m-a prins de celălalt braţ.

-"Hey Mila" a zâmbit.Am auzit cum Dinah scria în spatele meu,rahat!Probabil că îi spunea lui Lauren că vorbeam cu el,iar ea cu siguranţă va crede că flirtam.

-"Salut Austin,îmi pare rău dar suntem cam ocupate,pot vorbi cu tine mai târziu?" Am zâmbit iar el a dat din cap.

Am prins-o pe Dinah de braţ si am dus-o departe. -"Tocmai i-ai spus lui Lauren că flirtam cu el?" Eu fierbeam de nervi şi m-am chinuit să par ameninţătoare.

-"Tocmai i-am spus că Austin vorbea cu tine,acum depinde ce părere are ea despre asta." a ridicat din umeri.

După câteva secunde telefonul meu a vibrat,l-am scos şi m-am oprit când am văzut un mesaj de la Lauren.M-am îndepărtat de Cheche şi l-am deschis.

-Se pare că cineva face prostioare...-

-Nu fac,doar s-a apropiat să salute,asta e tot.- Am răspuns,încercând să mă explic.

Nu am primit un răspuns,rahaaat!!

Următoarele ore am ajutat-o pe Dinah să repună băutură,aperitive şi am jucat pe gazda.Am băut câteva pahare de vodka pentru a mai trece timpul,aşa că eram puţin beată şi după care proasta de Dinah îşi scotea telefonul şi lua puţină distanţă,chiar mă simţeam ca o fucking prizonieră.

Odată ce am terminat al şaptelea pahar de ron şi Coca Cola,am auzit-o pe Dinah din nou,şi după a primit un alt mesaj,fiind deja obişnuită la sunetul acela,l-am tot auzit de câteva ore,până la urmă.

M-am strecurat prin mulţime căutând pe cineva cunoscut.Totuşi,mulţumită viziunii mele tot mai neclare,şi reacţiilor mele lente,nu mi-am dat seama că Dinah şi-a dat jos cătuşa jos de pe încheietura ei şi loc de asta avea mâna ei liberă fixată pe spatele meu.Când am simţit şi am auzit un click,am încercat să îmi duc mâinile în faţă,dar a fost în zadar.

-"Gatah!" Am strigat,dar muzica era prea puternică.Dinah îmi ţinea încheietura sus,şi până la urmă a reuşit să mă prindă de cureaua de la pantonii săi,aşa că din nou am rămas prinsă de ea,dar acum era şi mai mic lanţul acela,de parcă eram un câine.

-"Lauren nu vrea să mai bei" a răspuns mergând spre bucătărie,a luat un pahar şi m-a obligat să beau puţină apă,fără să îi pese că majoritatea a terminat pe gâtul şi decolteul meu.

După am făcut o plimbare prin jur şi parcă nimănui nu îi păsa că eram reţinuta împotriva voinţei mele,deoarece părea că face parte din constum.Austin m-a văzut şi s-a apropiat din nou ca să îmi dea o băutură,fără să îşi dea seama de mâinile mele legate.

-"Hey,încă aştept discuţia aia." a zâmbit din nou şi mi-a întins paharul.M-am întors puţin şi i-am arătat mâinile mele încătuşate.A reacţionat cu o sprânceană ridicată.-"Oo,mirific" mi-a făcut cu ochiul,flirtând cu siguranţă,doar am zâmbit în răspuns.Mi-a întins paharul şi eu am dat din cap,aşa că a dus paharul la buzele mele,iar eu am înghiţit conţinutul până ce Dinah m-a separat de el când a văzut ce se întâmplă.

Eu şi Austin am terminat vorbind despre lucruri pe care le vorbeam înainte să fim împreună,el era un băiat bun şi eu mă bucuram că m-a iertat pentru că m-am despărțit de el.Şi el era fericit deoarece l-am iertat pentru ce a făcut.Ahh şi m-am asigurat să îi aclar că nu îl înşelam..

Atunci telefonul meu a sunat,se afla în sutien şi m-am enervat că nu îl puteam lua.M-am uitat la Dinah,dar ea era deja prea ocupată cu propriul ei telefon,dar Austin a auzit vibraţia şi ghicind,mulţumită lipsirii buzunarelor de la costum,şi-a dat seama că era în sutien.

-"Ai nevoie de mine pentru...?" a întrebat timid.

Am deschis gura ca să răspund,dar o mână buclucaşă s-a oprit la decolteul meu şi l-a oprit.-"Nu,ea nu are nevoie de tine,pot eu." a răspuns Dinah înainte să îl scoată,am scris codul cu nasul pentru a-mi debloca telefonul.După a deschis mesajul,l-a citit şi a zâmbit înainte să mi-l arate.A trebuit să mă concentrez vreo 5 minute până ce am reuşit să citesc cu claritate.

-Jum!Sunt mai multe puncte care se inclină spre pedeapsă,în loc de premii Camila...ar fi mai bine să îţi pui fundul în mişcare dacă vrei să te distrezi în seara asta.-

-"Ce se presupune că trebuie să fac?" am strigat către Dinah.

-"Doar opreşte-te din băut şi nu mai intra în probleme!" a răspuns,arătându-l subtil pe Austin.

-"Îmi pare rău Austin,trebuie să o ajut pe Dinah acum.A fost o plăcere să petrec timpul cu tine,ne vedem la şcoală." i-am răspuns şi eram pe punct să plec când m-a tras puternic de braţ.

-"Bine,ne vedem după Mila" a răspuns şi m-a pupat pe obraz înainte să plece cu prietenii lui.

Imediat m-am întors spre Dinah,dându-i de înțeles că nu am avut cum să evit asta.

-"O să trebuiască să îi spun Mila,dar nu îţi face griji,o să spun că erai încătuşată şi te-a obligat." a răspuns.

Restul nopţii a trecut fără incidente,eu doar o urmăream pe Dinah prin jur,până am decis să ne aşezăm.Eu nu puteam să dansez cu mâinile încătuşate,iar ea nu avea de gând să îmi dea drumul aşa că...Dansul era înafara posibilităţilor noastre.

În general,a fost o noapte bună şi pe la finalul acesteia,mi-a trecut puţin beţia mulţumită nenumăratelor pahare de apă pe care a trebuit sa le beau obligată.Inclusiv a trebuit să urinez în aceeaşi cameră cu Dinah şi nu a fost cea mai frumoasă experiență pe care am avut-o,dar ştii deja,cu tot rahatul ăsta..

Când ultima persoană a părăsit casa lui Dinah...a ajuns ora să ne întoarcem la Lauren.

----------------------------------

Omg uite ce cute sunt ♥ Anyway,gata şi capitolul ăsta,sper că v-a plăcut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Omg uite ce cute sunt ♥ Anyway,gata şi capitolul ăsta,sper că v-a plăcut.Kisses

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum