Curând Dinah a plecat,lăsându-mă singură cu gândurile mele.Lauren nu a încercat să mă mai sune după conversaţia cu Dinah,şi asta m-a frustrat puţin...nu ştiam despre ce au vorbit.Şi cum Dinah a reuşit să o facă pe Lauren să aibă încredere în mine?Care a fost soluţia pe care a menţionat-o?Am aflat după câteva ore,când a sunat soneria.Cu greu am ajuns până la uşă şi când am deschis-o nu era nimeni,dar totuşi,când m-am uitat în jos am văzut un pachet mare de culoare maro,cu un bileţel lipit.Încruntată,l-am luat şi l-am pus pe masă înainte să deschid biletul.
-'Mila,
Înăuntru este costumul tău de Halloween,poate că nu o să îţi placă,dar cred că va rezolva toate preocupaţiile tale şi ale lui Lauren.Înăuntru este o poză cu costumul meu şi dacă eşti inteligentă(mă îndoiesc) o să pun două şi două împreună şi o să ştii ce o să se întâmple.
Te iubesc,
ChecheMi-am păstrat sprâncenele ridicate în timp ce îl citeam,la final l-am pus de-o parte şi am deschis pachetul.Imediat am văzut o poză lipită pe partea superioară a cutiei misterioase,iar în poză era costumul unei poliţiste foarte sexy,cu un baston şi cătuşe.
Mi-ar fi plăcut să port acel costum şi să fac o vizită casei lui Lauren după petrecere,dar era a lui Dinah şi nu îi puteam copia look'ul.Am scos cutia din hârtia de împachetat şi m-am uitat la poza costumului lipită pe aceasta.
"Sexy prizonieră"
O să fiu o prizonieră?Hm,e un costum atractiv,ce scotea în evidenţă toate atributele mele,aşa că nu mă plâng,dar nu înţeleg de ce asta ar ' rezolva preocupările mele şi ale lui Lauren'.Poate că Cheche avea dreptate şi dacă mă gândesc atâta la asta nu o să se rezolve,aşa că am sunat-o pe Dinay nerăbdătoare şi am întrebat-o ce voia să spună.
-"Oh,Doamne Mila,tu chiar eşti proastă." a zis oftând.
-"Du-te dracului,doar spune-mi!!"
-"Bine,ştii deja că nu pot să beau,nu?" Dap,Dinah are probleme hepatice şi doctorul i-a spus să nu consume alcool.
-"Da...."
-"Şi ţie îţi place să bei.."
-"Mmm.."
-"Bine,o să fii prizoniera mea."
Ce să fiu?Um,eh?
-"Pardon?" am întrebat.
-"Defapt a fost ideea lui Lauren,a crezut că ar fi drăguţ costumul de cupluri,dar normal,fără aspectul de cuplu,ceva ce mi-a lăsat foarte clar.
-"Lauren vrea..."
-"Cum nu pot bea,o să fii încătuşată cu mine toată noaptea,iar în acest mod o să se poată asigură că nu intri în probleme."
Am închis apelul şi am sunat-o pe Lauren în loc.A răspuns după 20 secunde.
-"Gatah,vrei să fiu încătuşată de ea toată noaptea pentru a te asigura că nu o să te înşel?Vorbeşti serios?"
-"Eu doar am ales un costum drăguţ,Dinah l-a ales pe al ei şi atunci a zis că ar trebui să le punem împreună." a răspuns Lauren.
Am gemut în semnal de prostest şi am auzit un scurt râs pe cealaltă linie.
-"O să fii o prizonieră sexy Camila...şi dacă ofiţerul o să-mi spună că te-ai purtat bine...când noaptea o să se termine,va trebui să te predea mie pentru o recompensă."
WOW asta a fost seductor.Şi mare tentaţia,am uitat complet de cearta noastră anterioară şi toată atenţia mea era concentrată pe vocea ei.
-"Serios?Şi ce ar implica?" am zâmbit,ea nu mă putea vedea,dar eram sigură că putea să îşi dea seama mulţumită vocii mele.
-"Bine,e surpriză,dar nu uita...trebuie să fii o fată bună ca să poţi ieşi din închisoare...Dacă nu e aşa,Dinah o să te aducă aici pentru a fi pedepsită pentru crimele tale."
Oh Doamne!!
-"Nu pot să zic care mi-ar plăcea mai mult." am râs
-"O să îţi dau un indiciu,fii bună şi nu o să doară."
Waaaaauuuuuuu.
-"Vreau o poză cu tine în costum înainte să înceapă petrecerea şi Dinah mă va actualiza toată noaptea." ea a scos un sunet cu limba şi mi-am imaginat-o făcând-o în timp ce îmi făcea cu ochiul.Ohm!! -"Ah,şi apropo,încearcă să nu te îmbeţi prea tare,o să vrei să îţi aminteşti ce am plănuit." şi cu asta a închis telefonul,lăsându-mi feminitatea şi lenjeria leoarcă.Rahat!!..
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
Fiksi PenggemarCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...