36.Să facem dragoste partea 2

3K 130 6
                                    

*CONŢINUT EXPLICIT*

Nu am mai putut rezista,aşa că gura mea a reclamat ce este al ei.Lolo a strigat când limba mea a cunoscut buton său de plăcere umflat,sensibil.Clitorisul ei era dur şi umflat în timp ce eu îl gustam şi sugeam.Una din mâinile mele era pe şoldul său,în timp ce cealaltă se juca în continuare cu sfârcurile sale dure şi roşiatice.Am simţit cum a început să îşi mişte femenitatea pe buzele mele.I-am muşcat delicat clitorisul şi lichidul său cald a inundat patul,ea a scăpat un geamăt puternic,unul pe care nu l-am mai auzit niciodată.

Lenjeria mea părea o cascadă acum,eram atât de umedă şi necontrolată,mi-am dus mâna la buzele rozalii ale feminităţii sale şi am început să le frec cu degetele sălbatic pentru a-i oferi un alt orgasm.În timp ce gâfâia a dat din cap,dându-mi permisiunea de a intra în ea.Am introdus un deget şi am început să împing,după am adăgat altul,bucurându-mă de senzaţia cavităţii calde,umede şi strâmte.M-am aplecat şi am început să îi sug clitorisul,de parcă ar fi cel mai delicios dulce din lume.

Gura şi degetele mele aveau acelaşi ritm,degetele mele s-au îndoit şi limba mea era ca un vârtej pe clitorisul său umflat,eu ştiam că ea e pierdută într-un complet extaz.Şoldurile ei îşi păstrau mişcarea pe faţa mea,în timp ce pumnii ei îmi strângeau părul,pentru a nu-mi muta capul din locul lui,nici măcar pentru o secundă.Gemea cu voce tare,acele sunete de pasiune ce aduceau un val de excitaţie în corpul meu.

Ea a ajuns din nou,şoldurile ei ridicându-se sălbatic,încercând să suporte orgasmul,lichidul ei cald mi-a umplut mâna şi între strigăte îmi spunea numele.Datorită replicilor,a continuat să tremure,fiecare muşchi din ea plin de plăcere,degetele mele încă în ea,până ce s-a relaxat şi şi-a calmat respiraţia.

Mi-am scos degetele,corpul meu striga
de dorinţă,în timp ce era acoperit de un strat subţire de transpiraţie şi respiraţii neregulate.Eu nu voiam să o împing la mai mult,dar mulţumită show-ului său incredibil,aveam nevoie de propria mea eliberare.Din fericire şi-a recuperat respiraţia repede şi m-a răsturnat pe spate în pat.

-"Eşti incredibilă iubire" a zâmbit. -"Dar acum e rândul meu."

Mi-a dat un sărut pe buze şi lent a coborât pe lângă gâtul meu până ce a ajuns la sfârcurile mele dure,am gemut când am simţit gura ei caldă pe ele,mi-am arcuit spatele,dorind ca sânii mei să intre în gura ei,dar necesitatea în mine era atât de mare,încât o voiam şi jos,nu pe pieptul meu.Ca să îi fie clar,imediat mi-am dat jos chiloţii şi i-am aruncat în celălalt colț al camerei,fără să mă intereseze unde o să aterizeze.

-"Fă-mi dragoste" am şoptit şi am prins-o de mână,ducând-o la feminitatea mea.Corpul meu s-a scuturat de durere şi de junghiurile pe care le simţeam dar imediat au fost înlocuite de incredibila senzaţie a degetelor ei frecându-mă.

De fiecare dată când se oprea sau micşora pasul, o prindeam de mână şi frecam cu forţă centrul meu doritor,cu tot cheful,cerându-mi eliberarea.Ştiam că îşi bătea joc de mine..dar eu nu mai puteam suporta,am făcut dragoste cu ea şi a trezit în mine atâtea lucruri,încât aveam nevoie de ea în acest moment.

Degetele ei mă gâdilau şi presionau clitorisul meu palpitant,a coborât puţin mai mult până la faldurile mele,acoperindu-şi degetele cu umiditatea mea.A introdus 2 degete în mine şi am rămas fără aer,spatele meu s-a arcuit imediat.

Atunci m-am lovit de bordura de la pat când a început să se mişte în mine înăuntru afară,înăuntru afară,înăuntru afară...Doamne!! Femeia asta chiar că e bună.Cunoştea drumul prin care să mă ducă la limită şi în doar câteva secunde eu deja mi-am dat drumul pe mâna ei.

Corpul meu se zvârcolea şi convulsiona,valurile de plăcere şi electricitate m-au transformat într-un mare dezastru.A continuat să împingă,ştiind că m-a frustrat toată noaptea cu joculețele ei,şi curând eram deja la al doilea orgasm.Am simţit cum o explozie a explodat în mine,mult mai puternică decât prima.Electricitatea mi-a făcut corpul să se încoarde şi după am avut o contracţie incontrolabilă.Şoldurile mele încă se mişcau pe lângă mâna ei,iar ale mele strângeau cu forţă pătura,aveam necesitatea de a face o forţă fizică pentru a putea rămâne pe pământul ăsta.

După ce valul a trecut,am tras de Lauren,aveam nevoie de ea lângă mine.S-a lăsat să cadă lângă mine şi m-a tras în braţele ei,mâinile mele imediat i-au mângâiat capul şi s-au jucat cu buzele ei.Am închis ochii în faţa sentimentelor incredibile pe care le-am experimentat...Plăcerea,căldura,fiorii,furnicături...Dragoste.

S-a întors spre mine pentru a mă înfrunta şi ochii ei s-au fixat pe fiecare parte din mine.Am zâmbit şi m-am înclinat să o sărut pe nas,iubind forma în care s-a încruntat,aşa drăguţ.Şi-a întins mâna şi mi-a trasat conturul buzelor,aparent pierdută în acea carne roz care a umplut-o de plăcere în toate părţile.După aproape un secol,a vorbit.

-"Asta este prima dată când am făcut dragoste..." a şoptit,evitând puţin.

Când mi-a văzut expresia confuză a continuat.

-"Am făcut sex Camila,dar niciodată nu am făcut dragoste." a oftat,ruşinată de ce zicea,probabil crezând că nu simt acelaşi lucru.

-"Şi eu" i-am răspuns,cu vocea răguşită din cauza geamăturilor scoase mai devreme.

-"Nu cu..?"

-"Nu" am întrerupt-o. -"Nici cu el,nici cu nimeni.La fel ca tine,era doar sex pentru mine...dar asta?Asta este altceva." a zâmbit,şi am putut vedea că a iubit ce a auzit.

Ea s-a apropiat şi mai tare şi a început să facă cercuri în jurul sfârcului meu încă dur cu degetul. -"Tu.Eşti ceva mai mult"

Am văzut cum a roşit şi nu am putut evita să nu râd.M-a împins în glumă dar după m-a îmbrăţişat puternic.

-"Niciodată nu am cunoscut pe cineva ca şi tine Lolo.Eşti incredibilă dar...mă sperii." am dezvăluit,sperând să nu înțeleagă greşit.

-"Te speriu?Cum e asta?" m-a întrebat curioasă.

-"Mă faci să simt lucruri...lucruri pe care nu le-am mai simţit niciodată.Tu mă faci să mă simt în siguranţă,dar în pericol.Emoţionată,dar liniştită.Speriată,dar curajoasă."

A rămas în linişte,analizându-mi cuvintele,şi după am simţit cum a dat din cap pe corpul meu.

-"Asta este exact ce gândesc şi eu" a zâmbit sărutându-mi sânii.

-"Sunt foarte fericită cu tine" am zâmbit.

-"Sunt foarte fericită cu tine" a fost de acord,a închis ochii strângându-mă strâns,îmbrăţişându-mă cu mult mai multă forţă şi degetele noastre încrucişate.

Asta e iubirea.

-----------------------------------------
Gata cu perversiunile,cel puţin pe moment.Sper că v-a plăcut şi aş vrea să aruncaţi o privire celeilalte cărţi pe care am postat-o 'Asta este mai mult decât sex'
Ly♥

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum