Conţinut şocant.Nu recomand pentru persoanele cu probleme la inimă.Just joking,o să mă iubiţi.Acum hush,la citit ♥
----------------------------------------
Toţi eram în autobuzul şcolii..Studenţii cântau melodii fără sens,iar eu cu căştile mele şi ochii închişi.Chiar nu voiam să mă aflu aici,dar Lauren este prezentă.
-"Foarte bine copii,am ajuns.Vă rog nu vă împingeţi,toată lumea să se strângă în afara autobuzului,pe trotuar.Puteţi să vă lăsaţi lucrurile înăuntru.Acelaşi autobuz o să se întoarcă după noi mai târziu." zise domnul Choi.Acel fiu de târfă s-a aşezat cu Lauren tot drumul ,el nu arată deloc rău aşa că nu eram prea fericită că stă cu ea,nu am nevoie de obstacole.
Am făcut ce a zis dl. Choi,eu eram cu Dinah.Am aşteptat să coboare şi restul studenţilor,iar după profesorii,şi acolo era ea,cu un zâmbet mare pe faţă care a crescut când a sesizat că o priveam.
Mi-a plăcut să o pot face să zâmbească în acel mod.
-"Bine,să mergem" a zis dl. Choi în timp ce aplauda şi ne dădea voie să intrăm.Lauren mergea cu el,dar eu nu eram supărată.De ce?Pentru că ea mă privea încontinuu,ca să se asigure că sunt încă aici.
-"Acum ea e foarte evidentă" Cheche a şoptit râzând.Am zâmbit şi am împins-o uşor.
Am intrat în galerie şi am început să ne uităm prin jur.Plictisitor,plictisitor, plictisitor.Ce legătura are asta cu engleza,nu ştiu,poate că doar voiau să ne relaxăm puţin azi.
Am privit în jurul sculpturilor şi deja aveam obrajii umflaţi deoarece nu mă interesa niciuna dintre ele.Atunci,am simţit prezenţa ei lângă mine şi am simţit un fior familiar traversându-mi coloana vertebrală când braţul ei l-a atins pe al meu.
-"Te distrezi?" m-a întrebat cu un zâmbet pe faţă.
-"Glumeşti?" am expirat puternic.Mi-a înţeles plictiseala şi a început să râdă.
-"Ştiu,nu e genial.Măcar e bine să explorăm ceva diferit decât să stăm în aceeaşi sală de clasă întotdeauna." a ridicat din umeri.Are dreptate.
-"Presupun,dar aş prefera să mergem la un parc de distracții sau ceva gen."
-"Ha!Mi-ar plăcea să văd asta.Am impresia că te înspăimântă casa bântuită." a zâmbit.
-"Bine,m-ai prins.Deşi îmi plac caruselele.Viteza lor,adrenalina."
-"Mm,sunt de acord.Şi mie îmi plac."
Ne-am mai plimbat puţin până nu am mai văzut restul clasei.
-"Cred că ar trebui să ne întoarcem." şi-a dat ochii peste cap. -"Sunt obligată să îl ajut pe dl. Choi cu toate." a scos un sunet,plângându-se,ca o fetiţă mică.Adorabil.
Dintr-o dată,telefonul meu a vibrat şi era un mesaj de la Dinah.
-Auzi,este o altă sală în galerie pe care tu şi domnişoara Jauregui se pare că nu aţi văzut-o,este necesar să o vedeţi aşa că veniţi repede.O să te aştept afară-
I-am arătat lui Lauren mesajul şi ne-am îndreptat spre partea din faţă a galeriei.Am văzut-o pe Dinah lângă o uşă mică cu telefonul la mână şi cu un zâmbet enorm pe faţă.Ne-am apropiat şi ne-a arătat uşa.
-"Aici păstrează tot ce e original,tablourile de valoare incalculabilă." am dat din cap şi eram pe punct să deschidem uşa,când Dinah a ridicat sprâncenele sugestiv şi mi-a făcut cu ochiul.M-am încruntat şi a deschis uşa unei săli întunecoase.Am ridicat o sprânceană parcă zicând 'ce dracu'?'
CITEȘTI
Pasiune Ascunsă (CAMREN)
FanfictionCamila Cabello este o tipică adolescentă de 19 ani,cu un tipic iubit frumos şi musculos,Austin Mahone.Viaţa ei face o rotaţie de 180° când o cunoaşte pe noua sa profesoară de engleză,Lauren Jauregui.Oare profesoara simte acelaşi lucru?Va câştiga iub...